حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی جدید از گوشی Galaxy C7 pro در بنچمارک AnTuTu رویت شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، گجت‌های داغ

کمپانی سامسونگ ، این کمپانی کره ای سالیان سال است که در تولید و عرضه گوشی های هوشمند بسیار قدرتمند عمل کرده است و گوشی هایی که تا کنون این کمپانی تولید کرده است مخصوصا پرچمدار های آن ، بسیار مورد توجه دوستداران گوشی هوشمند قرار گرفته است که دلیل این امر می تواند پیشرو بودن و به روز بودن گوشی های سامسونگ در تکنولوژی های جدید باشد .

 گوشی های پرچمدار سامسونگ همیشه برادری خود را ثابت کرده و به محض ورود خود به بازار گوشی های هوشمند توانسته به خوبی توجه طرفداران را به خود جلب کند اما این امر نه تنها در گوشی های پرچمدار صدق می کند بلکه گوشی های میان رده این کمپانی نیز همیشه سر و صدا می کند به این دلیل که با قیمتی عادلانه امکانات بسیار زیادی را برای کاربر فراهم می کند که برای مثال سری Galaxy C سامسونگ به خصوص گوشی Galaxy C7 گوشی بسیار ایده آلی می باشد : بدنه ای از جنس فلز ، پردازنده ی هشت هسنه ای با فرکانس پردازشی بالا ، صفحه نمایش بزرگ و همچنین در آخر دوربین های باکیفیت این گوشی توانسته این گوشی را در میان گوشی های میان رده بسیار محبوب سازد .

اگر اخبار ترنجی را دنبال کرده باشید حتما در خبر Galaxy C7 Pro سامسونگ در Geekbench رویت شد مشاهده کردید که چند روز پیش این گوشی هوشمند در سایت مشهور GeekBench رویت شد و همچنین اطلاعاتی از آن نیز لو رفت که آن ها را بررسی کردیم اما امروز با تکیه بر خبریکه در سایت PhoneArena منتشر شده است ، بار دیگر گوشی Galaxy C7 pro سامسونگ در بنچمارک AnTuTu دیده شد و مشخصات فنی آن نیز به بیرون درز کرد که در ادامه مطلب به بررسی آن می پردازیم .

مشخصات فنی لو رفته از گوشی Galaxy C7 pro :

گوشی Galaxy C7 pro

برای پنل جلویی این گوشی ابعاد ۵٫۷ اینچی تخمین زده شده که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین در پنل جلو بالای این صفحه نمایش یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی کار گزاشته شده است که برای دوربین ثانویه بسیار ایده آل است و می تواند به منظور برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی کیفیت بسیار بالایی را برای کاربر فراهم کند . همچنین دومین دوربین که تکمیل کننده دوربین های این نسخه از گلکسی C7 Pro است ، بازهم یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است که برای دوربین اصلی مورد استفاده قرار می گیرد و سیستم عاملی که به صورت پیشفرض برای این گوشی نصب است اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو می باشد .

در ادامه این مشخصات لو رفته باید به پردازنده های تشکیل دهنده گوشی Galaxy C7 pro اشاره کنیم و همچنین رم این گوشی که به انجام این فرامین سرعت می دهد . چندی پیش در بنچمارک GeekBench پردازنده Snapdragon 625 گزارش شده بود اما به تازگی با استناد به بنچمارک AnTuTu کمپانی سامسونگ برای این گوشی از پردازنده Snapdragon 626 SoC استفاده کرده است که این چیپست هشت هسته ای فرکانس پردازشی ۲GHz را پردازشی می کند . در کنار این پردازنده مرکزی یک چیپست Adreno 506 نیز وظیفه انجام تسک های گرافیکی را بر عهده دارد و در آخر باید گفت که برای حافظه RAM و حافظه داخلی به ترتیب از ۴ و ۶۴ گیگابایت ظرفیت استفاده شده است .

گوشی Galaxy C7 pro

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C7-Pro-surfaces-on-AnTuTu-with-Snapdragon-625-SoC-16MP-snappers-in-back-and-front_id88376″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

سری c نسبت ب مشخصاتی که داره ، قیمتش نمی ارزه . یکی اینا یکی سری َA سامسونگ. ۱۴۲۰ برا A7 2016 پول بدی !!! خوب ۱۰۰ دیگه آدم میزاره روش ی s6 میگیره . ی huawei p9 میگیره و ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........