حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید اپل بدون دکمه هوم و با صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچ بدون حاشیه عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت، گجت‌های داغ

کمپانی اپل امسال طی رویدادی که در ۱۶ سپتامبر برگذار کرد از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو رونمایی کرد .

اگر به تاریخچه گوشی های این کمپانی نگاهی کنیم متوجه می شویم که تنها عضو همیشگی این گوشی ها که در همه نسل ها تکرار شده است ، Home Button معروف این کمپانی است که تنها دکمه فیزیکی بر روی گوشی های آیفون محسوب می شود . تا نسل آیفون های ۶S ما شاهد این دکمه بر روی این گوشی ها بودیم اما امسال این کمپانی برای نسل آیفون ۷ روش خود را تغییر داد و از یک نمونه ی غیر مکانیکی در گوشی خود استفاده کرد که این تکنولوژی توسط موتور تپتیک عمل می کند .

اما با استناد به اخباریکه در سایت GSMARENA منتشر شده است ، کمپانی اپل قصد عرضه جدیدترین تبلت خود را با صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچ یا ۱۰٫۹ اینچی را دارد که این تبلت از صفحه نمایش آیپد پرو حال حاظر نیز بزرگتر است . بر اساس گزارشاتی که از سوی یک منبع آگاه در تایوان به دست آمده است ، تبلت جدید اپل اولین آیپدی می باشد که فاقد دکمه هوم یا Home Button است و متاسفانه اظلاعات دقیق دیگری در دسترس نیست که بدانیم اپل برای جایگزین این دکمه چه فکری کرده است اما ممکن است از همان تکنولوژی استفاده شده در آیفون ۷ توسط موتور تپتیک استفاده کند .

تبلت جدید اپل

پنل جلویی این آیپد قرار است تقریبا بدون حاشیه باشد به این دلیل که ابعاد منتشر شده از این تبلت با آیپد پرو ۹٫۷ اینچی یکسان است در حالی که قرار است از صفحه نمایش بزرگتری در این نسخه استفاده شود پس می توان نتیجه گرفت که صفحه نمایش آیپد جدید با نرخ screen-to-body بیشتری نسبت به نسل قبلی عرضه شود و احتمالا این افزایش فضا در بالای پنل آیپد یعنی در فضای اطراف دوربین ثانویه اتفاق بیفتد . همچنین ضخامت تبلت جدید اپل در حدود ۷٫۵mm میباشد البته این منبع خبری اعلام کرده است که تبلت جدید دیگر این کمپانی تحت عنوان آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ ، ضخامتی در حدود ۷٫۲mm دارد و همچنین آیپد پرو ۷٫۹ اینچی نیز قرار است جایگزینی برای آیپد مینی۴ باشد که تمامی این تبلت ها قرار است در فرودین ماه طی مراسمی رونمایی شوند .

تبلت جدید اپل

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/new_109inch_ipad_will_have_no_home_button_rumor_claims-news-21886.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........