حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال پرده برداری از گوشی شیائومی Mi 5C در تاریخ ۱۶ آذر

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

کمپانی شیائومی در میان برند های چینی همیشه پیشرو بوده و طبق روند همیشگی خود ، گوشی های هوشمند موفقی را به بازار عرضه کرده و توانسته دل بسیاری از دوستداران تکنولوژی را به دست بیاورد .

از موفق ترین گوشی های این کمپانی می توان به گوشی شیائومی می۵s اشاره کرد که این گوشی در اوایل عرضه خود به بازار گوشی های هوشمند ، طرفداران بسیاری پیدا کرد و به راحتی توانست شناخته شود و همچنین به جمع پرچمدار های قدرتمند بازار گوشی های هوشمند تبدیل شود . شیائومی می۵s با صفحه نمایش بزرگ ۵٫۱۵ اینچی ، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ و . . . توانست به گزینه ی ایده آلی برای بسیاری از کاربران تبدیل شود

چند روز گذشته با خبر شیائومی گوشی Mi 5c خود را با قیمت ۱۴۴ دلار عرضه خواهد کرد در ترنجی همراه بودید و مشاهده کردید که این کمپانی قصد عرضه شیائومی Mi 5C را با قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار دارد و عکس هایی از این گوشی هوشمند را نیز مشاهده کردیم . اما امروز با استناد به اخباریکه در GSMARENA منتشر شده است اطلاعاتی از این گوشی هوشمند بار دیگر لو رفته است که به بررسی آن می پردازیم .

گوشی شیائومی Mi 5C برای بخش پردازنده خود از یک چیپست Snapdragon 821 استفاده کرده است که فرکانس پردازشی این پردازنده هشت هسته ای ۲٫۲GHz بوده و همچنان حافظه RAM و حافظه داخلی با ظرفیت های ۳ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی همراه هستند . و در آخر باید گفت که دو دوربین تشکیل دهنده این گوشی هوشمند دو لنز ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی هستند که به ترتیب برای دوربین های اصلی و همچنین برای دوربین ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد و تاریخ پرده برداری از این گوشی هوشمند تاریخ ۶ دسامبر مصادف با ۱۶ آذر گزارش شده است .

شیائومی Mi 5C

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_5c_may_be_unveiled_in_china_on_december_6-news-21878.php”]gsmarena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........