حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی گوشی گلکسی (J3 (2017 در GFXBench لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

کمپانی سامسونگ هر ساله ، تمرکز و انرژی زیادی را برای سری گوشی های میان رده ی خود خرج میکند تا بتواند تا جایی که امکان دارد نقص های سری قبل را بپوشاند .

از موفق ترین گوشی های هوشمند در این سری میتوان به Galaxy J7 و Galaxy J5 و . . . اشاره کرد : صفحه نمایشی بزرگ ، پردازنده های قدرتمند ، دوربین های با کیفیت و . . . که در مقایسه با قیمت آن ها ، بسیار گوشی های ایده آلی محسوب میشوند . تا کنون بازخورد های بسیار خوبی از سری گلکسی J سامسونگ بوده و همیشه طرفداران ، خواهان این گوشی های هوشمند بوده اند به همین علت این کمپانی هر ساله به فکر بروزرسانی گوشی های خود میباشد تا بتوانند همیشه طرفداران گوشی های میان رده ی خود را نگه دارد .

با توجه به اخباریکه در وبسایت خبری phonearena منتشر شده است ، برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که در ادامه  ی مطلب به بررسی آن ها می پردازیم ، با ترنجی در بررسی این اطلاعات همراه باشید .

با استناد به مشخصاتی که در GFXBench رویت شده است ، قرار است گوشی گلکسی (J3 (2017 به یک صفحه نمایش ۵ اینچی که احتمالا رزولوشن HD را در اختیار کاربر قرار می دهد ، مجهز است و در بالای این صفحه نمایش یک دوربین با لنز ۲ مگاپیکسل قرار دارد که وظیفه ی برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد و همچنین دومین دوربین مکمل این گوشی هوشمند ، یک لنز ۵ مگاپیکسلی می باشد که برای دوربین اصلی به کار می رود . اما در بخش پردازنده های این گوشی ، سامسونگ برای انجام فرامین اصلی گوشی گلکسی (J3 (2017 یک چیپست Snapdragon 430 را قرار داده است که فرکانس پردازشی برابر با ۱٫۴ GHz دارد و در کنار این پردازنده یک چیپست Adreno 308 وجود دارد که وظیفه ی انجام تسک های گرافیکی این گوشی هوشمند را بر عهده دارد و در آخر برای بخش حافظه ی RAM و حافظه ی داخلی این گوشی به ترتیب ، از ۲ گیگابایت برای حافظه ی RAM استفاده شده است و ۱۶ گیگابایت نیز برای حافظه ی داخلی وجود دارد که ظاهرا تنها ۱۰ گیگابایت از این ظرفیت قابل استفاده است .

گوشی گلکسی (J3 (2017

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-J3-2017-outed-on-GFXBench-ahead-of-launch_id88125″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........