حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی نرم افزار جدید اپل برای مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون ۶S !

شرکت اپل در پی رسیدگی به شکایاتی مبنی بر خاموش شدن ناگهانی بعضی از دستگاه‌‌های تلفن همراه آیفون ۶S از سوی کاربران خود؛ سریعا اقدام به تولید نرم افزاری جهت برطرف ساختن این مشکل کاربران کرد. این شرکت در روز دوشنبه طی اعلامیه‌‌ای، از یک برنامه جدید برای رسیدگی به مسائل و مشکلاتی که در آن تعداد بسیار کمی از دستگاه‌‌های آیفون ۶S که تاریخ تولید آنها بین ماه‌های سپتامبر تا اکتبر ۲۰۱۵ بوده و ناگهانی خاموش می‌شدند؛ رونمایی کرد.

شرکت اپل اعلام کرد ظاهر این مشکل به واسطه به کارگیری یک باتری معیوب در دوره مذکور می‌باشد؛ هرچند این شرکت خود را متعهد به تعویض آن می‌‌داند، اما با انتشار این نرم افزار اظهار داشت که مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون ۶S به واسطه برنامه ریزی داخل این نرم افزار برطرف خواهد شد در غیر این صورت کاربران این گوشی می توانند با مراجعه حضوری و به صورت کاملا رایگان، نسبت به تعویض باتری گوشی خود اقدام کنند. در عین حال، این نرم افزار می تواند به مدت سه سال باتری آسیب دیده آیفون ۶S را پوشش دهد؛ این مدت از تاریخ اولین خرده فروشی این باتری‌ها آغاز خواهد شد و ممکن است با توجه به کشور اصلی که گوشی در آن خریداری یا تعمیر شده است این تاریخ متفاوت باشد.

اپل در ادامه تاکید کرد که فقط تعداد بسیار کمی از کاربران دستگاه‌های تلفن همراه آیفون ۶S از این مشکل رنج می برند؛ این در حالی است شرکای حامل بیسیم ( Wireless carrier partners) این شرکت، در این برنامه جهانی حضور نخواهند داشت.

در ادامه رونمایی از این نرم افزار، سران شرکت اپل بیان کردند که شما باید قبل از تعویض رایگان باتری تلفن همراه خود به فروشگاه‌های مجاز محصولات اپل و یا مراکز ارائه دهنده مجاز خدمات این شرکت مراجعه کرد و ابتدا با چک کردن شماره سریال گوشی خود؛ از بودن در لیست مراجعین دارای مشکل به واسطه تاریخ تولید مذکور، اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که شما مشمول این طرح شوید؛ تلفن شما قبل از ارائه خدمات و نصب نرم افزار بررسی می شود، تا از نظر آسیب جانبی وارده به گوشی و سالم بودن صفحه نمایش آن اطمینان حاصل نمایند.

بر اساس قوانین شرکت؛ اگر گوشی دارای ترک خوردگی یا آسیب‌های جدی دیگر باشد، به نحوی که باعث ایجاد اختلال در جایگزینی باتری جدید شود الزاماً باید آن مشکل در ابتدا حل و فصل شده سپس به عمل جایگزینی باتری پرداخت. اپل اعلام کرد “اگر شما قبلا برای جایگزینی باتری وجهی را پرداخت کرده ‌اید، می توانید درباره استرداد آن با شرکت تماس گرفته و وجه خود را تمام و کمال پس بگیرید”.

جهت آماده سازی آیفون ۶S خود برای ارائه خدمات و نصب نرم افزار؛ ابتدا از اطلاعات خود در آیتونز (iTunes) یا آی کلود (iCloud) بکاپ بگیرید، و بعد از آن قسمت (Find my iPhone) را در تنظیمات خاموش کرده سپس آی کلود را انتخاب کرده و در مرحله بعد پاک کردن تنظیمات و اطلاعات را در قسمت تنظیمات زده سپس به بخش عمومی (General) رفته و گزینه ریست را انتخاب کنید و در پایان گزینه پاک کردن تمام محتوا و تنظیمات را بزنید…

turn off Find my iPhone in Settings → iCloud and erase data and settings in Settings → General → Reset → Erase all Content and Settings

همچنین اپل اعلام کرد “لطفا با مراکز ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید جهت اخذ تاییدیه جایگزینی باتری تلفن همراه خود”، این مراکز در طی روز در دسترس بوده و مشغول خدمات رسانی هستند. درست هفته پیش بود که اپل در طی اقدامی جهانی؛ با فراخوان دادن به مردم از آنها دعوت کرد تا جهت برطرف کردن مشکل صفحه لمسی (Touch) آیفون ۶ پلاس خود که باعث چشمک زدن صفحه و از دست دادن حساسیت لمسی خود شده بود، به این مراکز مراجعه و نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/11/21/iphone-6s-unexpected-shutdown-issues-repair-program/”]idownloadblog[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی