حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی اچ تی سی گوشی Desire 650 را به صورت رسمی معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

کمپانی اچ تی سی و گوشی هایش همیشه جزو پر طرفدارترین برند ها و گوشی های هوشمند در میان کاربران بوده است .

چندی پیش در ترنجی با خبر اچ تی سی از گوشی HTC Desire A17 در کنار HTC Bolt رونمایی می‌کند همراه بودیم و مشاهده کردیم که کمپانی در کنار معرفی گوشی HTC Bolt خود ، قصد رونمایی از گوشی میان رده و مقرون به صرفه خود دارد که اطلاعاتی از آن در پست ذکر شده نیز مورد بررسی قرار گرفت . در خبری که چندی پیش در ترنجی پوشش داده شد گفته شد که این گوشی هوشمند تحت عنوان Desire A17 قرار است به بازار گوشی های هوشمند قدم بگذارد و اطلاعاتی از آن را نیز مشاهده کردیم اما امروز این کمپانی گوشی Desire 650 خود را به صورت رسمی معرفی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات فنی کامل آن می پردازیم .

مشخصات فنی گوشی Desire 650 :

با تکیه بر خبری که از سوی phonearena منتشر شده است ، کمپانی اچ تی سی محصول جدید خود را با نام تجاری Desire 650 معرفی کرد که در ادامه ی مطلب به بررسی آن می پردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

اگر قرار باشد گوشی Desire 650 را در رده بندی های گوشی های هوشمند قرار بدهیم ، این گوشی در رده ی گوشی های میان رده قرار می گیرد که این کمپانی با قیمت مقرون به صرفه ای که برای این گوشی در نظر گرفته است گوشی هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد . این گوشی هوشمند ۱۷۰ دلاری در پنل جلویی خود به یک صفحه نمایش ۵ اینچی مجهز است که رزولوشن HD را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین اچ تی سی در پنل جلویی برای دوربین ثانویه این گوشی یک لنز ۵ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که وظیفه ی برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد .

گوشی Desire 650

اما در پنل پشتی این گوشی هوشمند طراحی خاصی به کار رفته است از این جهت که پنل پشتی به دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت از طراحی راه راه افقی بهره می برد و در قسمت بالایی نیز برند HTC با دوربین و فلش LED به چشم میخورد که حلقه ی دور دوربین و برند HTC رنگ های جالبی دارند که طبیعتا به زیبایی گوشی Desire 650 کمک شایانی می کند . در پنل پشتی یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی به کار گرفته شده است که کیفیت بالایی را برای عکاسی به ارمغان می آورد و فلش LED نیز در شرایط کم نور به روشنایی عکس بسیار کمک میکند . برای باتری این گوشی نیز ، کمپانی اچ تی سی یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را به کار گرفته است که با وجود این باتری گوشی Desire 650 وزنی حدود ۱۴۰ گرم دارد .

گوشی Desire 650

برای بخش پردازنده ی این گوشی هوشمند ، یک پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm در نطر گرفته شده است و از یک رم ۲ گیگابایتی استفاده شده است و ۱۶ گیگابایت نیز حافظه ی داخلی برای ذخیره سازی فایل ها دارد و از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تکنولوژی های NFC و BoomSound اشاره کرد همچنین این گوشی به رابط کاربری Sense 8 UI بر روی سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow مجهز است .

گوشی Desire 650

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Desire-650-price-and-release-date_id88122″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........