حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه سینما در خانه با نمایشگر BenQ EX3200R

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

با نمایشگر BenQ EX3200R که دارای پنل VA و صفحه‌ای خمیده است، چشمانتان را به ضیافتی از رنگ‌ها دعوت کنید. با انحنای ۱۸۰۰R که برای افزایش میدان دید طراحی شده، تنظیم Cinema Mode و پشتیبانی Video Format، علاقه‌مندان به فیلم می‌توانند از تجربه‌ای سینمایی لذت ببرند.

انحنای ۱۸۰۰R برای تجربه‌ای فراموش نشدنی

EX3200R با انحنای ۱۸۰۰R، میدان دید شما را با تصویری زنده و واقعی در‌بر‌می‌گیرد و تجربه‌ای ایده‌آل را برای علاقه‌مندان فیلم رقم می‌زند.

با Cinema Mode چشمانتان را به وجد بیاورید

۲

دینامیک یک سینما را در آرامش خانه‌ی خود شبیه‌سازی کنید. Cinema Mode به‌طور خودکار تنظیمات رنگی را تغییر داده تا جلوه‌های بصری زنده و طبیعی به نمایش بگذارد.

پشتیبانی از Video Format

با پشتیبانی از پخش ۱۰۸۰/۲۴P, 25P, 30P، ویدیو‌ها بدون پایین‌آمدن کیفیت اصلی و به درستی به نمایش درمی‌آیند.

فریم ریت یکپارچه با نرخ به روز رسانی تصویر ۱۴۴Hz

با نرخ به روز رسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی، EX3200R تصویری یک‌پارچه ارائه می‌دهد و جزئیات صحنه‌های سریع از دست نخواهد رفت.

۳

بدون لرزش و با نور آبی کم

تکنولوژی BenQ Flicker-free لرزش تصویر را در هر سطح درخشندگی از بین می‌برد و راحتی کاربر در حین استفاده را افزایش می‌دهد. همچنین تکنولوژی BenQ Low Blue Light با فیلتر کردن نور آبی مضر برای چشم‌ها، خستگی و ناراحتی چشم را به طور مؤثری کاهش می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

صدرا جان . دو سه تا نویسنده جدید اضافه شدن که اگر مطالبشون مشکل املایی و … داشته باشه با گزارش کاربران تصحیح نمیکنن و به نظرات پاسخ نمیدن مطالب داغ رو پوشش نمیدن و ما اونا رو از سایت های دیگه داریم دنبال میکنیم سطح نوشته ها خیلی خشک شده و اصلا جذاب نیست مثل سابق شما و سینا هم که کمتر پست میزارید خیلی وقته برسی تخصصی هیچ تلفن همراه و گجت های پوشیدنی هم نذاشتین . خلاصه اینکه سایت خیلی بی روح شده و داره کاربراش رو از دست میده . من به جهت دوست داشتن ترنجی این نقد ها رو کردم خواهشا دلگیر نشین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....