حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مطلب ساعت ۲۴ : یک راه‌حل قطعی برای هرگز پنچرنشدن لاستیک‌های دوچرخه

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطلب ساعت ۲۴

بیاید اعتراف کنیم که همه ما حداقل یک بار با این صحنه مواجه شده‌ایم، آن هم دقیقاً زمانی که قصد داشتیم با دوچرخه عزیزمان دوردور کنیم. چه می‌توان کرد؟ بله، پنچرگیری راهی است که تا به امروز انجام می‌دادیم اما بگذارید به شما مژده بدهم که این لاستیک‌های جدید، دیگر هیچ نیازی به پنچرگیری نخواهند داشت؛ زیرا پنچرشدن، اصلاً در مرامشان نیست. در ادامه با سحر همراه باشید!

“لاستیک‌های صاف و به زمین چسبیده” چیزی هستند که حتی یک رکاب‌زن حرفه‌ای هم کابوسش را می‌بیند؛ اما خبر خوش این است که Nexo این مشکل را برای همیشه به دست فراموشی سپرده است؛ در واقع Nexo با تولید “لاستیک‌های بدون‌باد” فناوری ویژه‌ای را به خط تولید برده که دیگر هیچوقت پنچر نمی‌شود. احتمالاً تعجب می‌کنید اگر بدانید که این لاستیک‌ها جدید نیستند و قبلاً هم معرفی شده‌اند؛ با این حال، به دلیل مشکلاتی همچون نرمی بیش از حد و سخت‌کردن عملکرد رکاب‌زدن، هیچوقت به بازار عرضه نشدند.
ترکیبات polymeter بهکاررفته در این لاستیک‌ها، باعث شده تا تعادل، انعطاف‌پذیری و دوام، هر سه به حدی معقول برسند؛ جالب است بدانید که لاستیک‌های معمولی بعد از حدود ۳۱۰۰ مایل رکاب‌زنی، باید تعویض بشوند؛ در حالی که لاستیک بدون‌باد، این رقم را تا ۵۰۰۰ مایل افزایش داده است. همچنین به دلیل استفاده از مواد با درصد خلوص بالا، مراحل بازیافت با سرعت و کیفیت بالاتری انجام می‌شود؛ تا حدی که توانایی تولید ۱۰۰۰۰۰۰۰ حلقه لاستیک را برای شرکت به ارمغان می‌آورد. اکنون با هم تصاویری از این لاستیک‌ را به تماشا می‌نشینیم:

airless-flat-free-tire-bike-nexo-11

airless-flat-free-tire-bike-nexo-15

airless-flat-free-tire-bike-nexo-13

airless-flat-free-tire-bike-nexo-8

airless-flat-free-tire-bike-nexo-16

airless-flat-free-tire-bike-nexo-14

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.boredpanda.com/airless-flat-free-tire-bike-nexo/”]boredpanda.com[/button]
هر کس به طریقی دوست‌داشتنش را ابراز می‌کند.
به طریقی که برای خودش راحت است، به طریقی که خودش دوست‌داشتن را
در گذشته دریافت کرده است.
و هر کس به اندازه‌ی امنیتی که در رابطه‌اش دریافت می‌کند همان دوست‌داشتنِ مخصوص را به طرفش نشان می‌دهد.
پدرهایی را می‌شناسم که دوست‌داشتن خود را با پول به فرزندانشان نشان می‌دهند.
یا با اخمی تصنعی و صدایی محکم جمله‌ای تکراری را هر شب از فرزندشان می‌پرسند” چه خبر؟”
مادرانی را می‌شناسم که با هر روز صبحانه چیدن، دوست‌داشتن را نشان می‌دهند، یا با اتوکردن لباس‌ها و یا با صدها تماس تلفنی و چک کردن فرزندان.
اگر روش‌های مخصوص دوست‌داشتن آدم‌های اطرافتان را می‌بینید، به روش‌های آن‌ها احترام بگذارید. همه به روش شما نمی‌توانند ابراز احساسات کنند.
آدم‌ها به روش‌هایی که زخمی شده‌اند، امن‌ترین روشِ دوست‌داشتن را انتخاب می‌کنند تا کم‌ترین ریجکت‌شدن را در رابطه تجربه کنند.
اگر آن‌قدر عمیق می‌توانید به آدم‌ها و نحوه‌ی عشق‌ورزیشان نگاه کنید، پس می‌توانید درک کنید که چرا این‌قدرجمله‌ی دوستت دارم ” را در هزار رفتار و کلمه می‌پیچند و به شما تحویل می‌دهند.
نویسنده: پونه مقیمی
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عارف کمانی

ممنون خانم حاصلی عزیز
مثل همیشه عالی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سحر حاصلي
هر شب همراه شما با دسته اختصاصی مطلب ساعت 24 - تارنمای خصوصی: saharhaseli.com ایمیل کاری: saharhaseli.atwork@yahoo.com صفحه اینستاگرام: instagram.com/saharhaseli