حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری جدید از گوشی HTC 10 evo ملقب به Bolt به بیرون درز شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

کمپانی اچ تی سی با توجه به پیشینه ی خوبی که در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند دارد ، تا جایی که توانسته همیشه گوشی های موفقی را روانه ی بازار کرده و رزومه ی خوبی را طی چند سال اخیر برای خود درست کرده است .

با توجه به رزومه ی کمپانی اچ تی سی اگر صحبت پرچمداری از سوی این برند در میان باشد ، میتوان تا حد بسیار بالایی روی آن گوشی حساب کرد که با قدرت بالایی میتواند با رقیبان خود رقابت کند . از آخرین پرچکدار این برند میتوان به گوشی HTC 10 اشاره کرد که طرفداران و کاربران بسیار زیادی را به سوی خود کشاند : صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل ، پردازنده ی قدرتمند ، دو دوربین باکیفیت و . . . همه و همه باعث میشود گوشی HTC 10 گزینه ی ایده آلی برای انتخاب هر کسی باشد .

اما کمپانی اچ تی سی پس از بازخورد های خوبی که از آخرین پرچمدار خود داشت تصمیم به تولید گوشی قدرتمندتری نسبت به HTC 10 گرفت تا همچنان بتواند در این رقابت سخت میان گوشی های هوشمند قرار داشته باشد . به تازگی در گوشی جدید اچ تی سی ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود مشاهده کردیم که قرار است گوشی HTC 10 evo ملقب به Bolt در ماه جاری به صورت رسمی معرفی شود و همچنین روز گذشته با استناد به اخباریکه از سوی GSMARENA منتشر شد ، تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد که میتوانید این عکس را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید :

 

گوشی HTC 10 evo

 

با توجه به عکس میتوان متوجه شد که طراحی گوشی HTC 10 evo مانند نسل قبل میباشد با تفاوت اینکه تنها محل دوریبن بالای خط جدا کننده قرار گرفته است . گوشی HTC 10 evo به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P مجهز است و در پنل جلویی بالای صفحه نمایش یک سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که برای برقراری تماس های ویدئویی مورد استفاده قرار میگیرد . برای بخش دوریبن اصلی کمپانی اچ تی سی یک لنز ۱۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که توانایی فیلم بردازی ۴K را به ارمغان می آورد و گشودگی دیافراگمی برابر با f/2.0 دارد .

در بخش آخر باید گفت که گوشی HTC Bolt به اندروید نسخه ی ۷٫۰ مجهز است و همچنین در زیر صفحه نمایش یک سنسور اثر انگشت قرار دارد . در قسمت حافظه ی RAM ، یک رم ۳ گیگابایتی و برای حافظه داخلی نیز ۶۴ گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده است و اطلاعات تکمیلی نظیر نوع پردازنده ی مرکزی ، پردازنده ی گرافیکی و . . . هنوز مشخص نیست و باید تا تاریخ عرضه ی رسمی این گوشی هوشمند صبر کنیم .

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/upcoming_htc_10_evo_bolt_is_shown_in_black_in_new_leaked_press_renders-news-21462.php”]GSMARENA[/button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir.M98

دوربین ۱۶ مگاپیکسل همراه باOIS و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ QHD،گواهی IP57،باتری ۳۲۰۰ میلی امپر ساعتی و فناوری HI-Res و بوم ساند HI-Fi و در نهایت هم اینکه اسم گوشی htc bolt خالی هستش،اینا هم اپدیت همین چند دقیقه پیشه!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........