حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus 3T در تاریخ ۱۴ نوامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

در ماه June سال جاری ۲۰۱۶ گوشی هوشمند OnePlus 3 توسط این کمپانی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران و دوستداران تکنولوژی را به سمت خود جلب کرد .

گوشی هوشمند OnePlus 3 را میتوان یک گوشی تمام عیار و کامل دانست و این گوشی میتواند هر کسی را راغب به خریدن آن کند اما چرا این گوشی موفق شد خیلی سریع در بازار گوشی های هوشمند دیده شود ؟ OnePlus 3 از هر نظر حرفی برای گفتن دارد و این کمپانی تا جایی که توانسته تمامی فاکتور های مهم را در این گوشی خود رعایت کرده : طراحی تمام فلز و مستحکم با کیفیت ساخت بسیار بالا ، دوربین های باکیفیت ، سخت افزاری قدرتمند و . . . باعث شده تا هرگونه قشر افراد جامعه را به سمت گوشی هوشمند خود بکشاند .

پس از تولید گوشی OnePlus 3 ، این کمپانی بازخورد های خوبی را از سوی کاربران و طرفداران داشت به طوریکه تصمیم به تولید نسخه ی قدرتمند این گوشی گرفت تا خرده نقص های آن را بپوشاند و طبیعتا استقبال طرفداران نیز از این گوشی هوشمند بیشتر شد و بیصبرانه منتظر نسخه ی OnePlus 3T هستند . روز گذشته بنا بر خبری که توسط GSMARENA منتشر شد ، این کمپانی خبر از معرفی زود هنگام نسخه ی OnePlus 3T گوشی خود را به طرفداران دارد و قرار است تا تاریخ ۱۴ نوامبر به صورت رسمی معرفی شود .

با استناد به اخباریکه منتشر شده است قرار است گوشی OnePlus 3T با قیمت ۴۸۰ دلار عرضه شود که دلیل گران بودن مبلغ ۸۰ دلاری آن ، استفاده کردن از پردازنده ی سریعتر Snapdragon 821 است که در نسخه قبلی از پردازنده ی Snapdragon 820 استفاده شده بود و بعضی نیز معتقد هستند احتمالا این برند برای دوربین اصلی خود از سنسور Sony IMX398 استفاده کند اما همچنان ۱۶ مگاپیکسلی بودن دوربین ثابت میباشد . اما باقی مشخصات فنی گوشی OnePlus 3T ، راه نسل قبلی خود را پیش گرفته است که نتیجه میگیریم مانند OnePlus 3 صفحه نمایش ۵٫۵ اینپی Full HD داشته باشد که از جنس AMOLED میباشد و همینطور از چیپست Adreno 530 برای پردازنده ی گرافیکی خود استفاده میکند . در بخش حافظه ها نیز برای حافظه ی RAM ، از ۶ گیگابایت حافظه استفاده شده و حافظه ی داخلی نیز ۶۴ گیگابایت را پشتیبانی میکند . باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی ، دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 ، سنسور اثر انگشت ، درگاه TYPE – C و سیستم Fast battery charging از دیگر مشخصات این گوشی میباشد .

 

گوشی OnePlus 3T

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/oneplus_3t_could_launch_as_soon_as_november_14-news-21438.php”]GSMARENA[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........