حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی Redmi 4 در تاریخ ۴ نوامبر ( ۱۴ آبان ) معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شیائومی

اگر اخیرا اخبار تکنولوژی و گوشی های هوشمند را دنبال کرده باشید متوجه تب و تاب دو برند هواوی و شیائومی میشوید که قرار است به ترتیب در روز ۳ نوامبر و ۴ نوامبر ، محصولات هوشمند خود را به بازار دیجیتال عرضه کنند .

بنا بر اسناد منتشر شده در وبسایت خبری GSMARENA ، به تازگی عکسی از کمپانی شیائومی به بیرون درز کرده است که نشان میدهد شیائومی قصد معرفی و عرضه ی رسمی گوشی شیائومی Redmi 4 را دارد و با اینکه تنها ۱ روز با عرضه ی رسمی این گوشی هوشمند فاصله داریم ، مشخصات فنی کامل شیائومی Redmi 4 در دسترس میباشد و میتوانید هم اکنون با بررسی این مشخصات در ترنجی همراه باشید .

 

شیائومی Redmi 4

 

تصویری که در بالا مشاهده میکنید عکسی میباشد که به تازگی از سوی این کمپانی منتشر شده و نشان دهنده ی دو نکته ی مهم میباشد که به بررسی آن ها میپردازیم :

اولین نکته طراحی صفحه نمایش خمیده ی ۲٫۵D این گوشی در قسمت بالایی گوشی است و همینطور میتوان حدس زد که شیائومی Redmi 4 از طراحی تمام فلز بهره میبرد که در زیبایی و خوش دست بودن این گوشی میتواند نقش بسیار مهمی داشته باشد .

با توجه به مشخصات منتشر شده از این گوشی ، شیائومی Redmi 4 قرار است با قدرت زیادی به بازار گوشی های هوشمند وارد شود از این جهت که شیائومی برای مهمترین بخش این گوشی که قدرت Redmi 4 را مشخص میکند ، پردازنده ی کوالکوم Snapdragon 625  با هشت هسته  ی ۲ گیگاهرتزی در نظر گرفته است و در کنار پردازنده مرکزی از یک پردازنده ی گرافیکی Adreno 506 استفاده کرده است تا تسک های مورد نظر و سنگین در این گوشی ، به راحتی اجرا شوند .

برای حافظه ی RAM و حافظه ی داخلی ، به ترتیب حجم های ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است . بخش صفحه نمایش این گوشی به یک پنل IPS LCD با ابعاد ۵ اینچ مجهز است که کیفیت Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰P را در اختیار کاربر قرار میدهد و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش برابر با ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ میباشد . و اما این کمپانی در قسمت دوربین شیائومی Redmi 4 از دو ترکیب لنز ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی که به ترتیب برای دوربین اصلی و دوربین ثانویه میباشد ، استفاده کرده است که دوربین اصلی مجهز به سیستم phase detection autofocus برای تقویت در فوکوس دوربین است و گشودگی دیافراگمی برابر با f/2.0 دارد و همینطور دوربین ثانویه نیز گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد که برای برقراری تماس های ویدئویی بسیار ایده آل است .

شیائومی Redmi 4 در ۳ رنگ متنوع Gold, Dark Gray, Silver و همراه با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار است در تاریخ ۴ نوامبر به صورت رسمی معرفی شود و در سخن آخر میتوان به ویژگی های دیگر این گوشی نظیر سیستم Fast battery charging و سنسور اثر انگشت اشاره کرد .

 

شیائومی Redmi 4

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_4_gets_official_on_november_4_according_to_a_teaser_image-news-21415.php”]GSMARENA[/button]

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

هیچوقت سبک نامگذاری گوشی های شیائومی رو نفهمیدم همشون یا ۴یا۳
آدم بدجوری قاطی میکنه
فقط میدونم سری mi پرچمداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........