حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ گیگ رم

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، شیائومی

می نوت ۲ (Mi note 2) را از زبان شیائومی و در ویدیوی رسمی آن شناختیم و حالا زمان آن است که مشخصات سخت افزاری آن را با هم مرور کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با فبلت ۵٫۷ اینچی دو لبه خمیده شیائومی با طراحی متقارن آشنا شویم.

xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced3عموما هیچ وقت شیائومی در بخش سخت افزار برای پرچمدارهای خود کم و کاستی باقی نگذاشته است. آنطور که همه از یک پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۶ انتظار داریم، می نوت ۲ (Mi note 2) هم با چیپست قوی و به روز شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ ارایه خواهد شد. این دستگاه در مدل های ۴ و ۶۴ یا ۶ و ۱۲۸ گیگابایت برای حافظه رم و داخلی ارایه خواهد شد. حافظه رم به کار رفته در این دستگاه از نوع LPDDR4 RAM است.

xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced4

نمایشگر دو لبه خمیده بوده و از نوع سوپرامولد در نظر گرفته شده که بسیار زیبا به نظر می رسد. اندازه آن ۵٫۷ اینچ است و از آنجا که شیائومی به جای رزلوشن تصمیم به عنوان کردن نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوب ۷۷٫۲ % پرداخته است، می توان گفت رزلوشن این نمایشگر FHD باید باشد اما هنوز چیزی تایید نشده است.

xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced5دوربین اصلی اما یک عدد است که در پشت و بدون برجستگی خاصی قرار دارد. این دوربین ۲۲٫۵۳ مگاپیکسل است که گفته می شود شیائومی حدود ۲-۳ دقیقه برای توضیح دادن اینکه این رزلوشن ۲۳ مگاپیکسل نیست، توضیح داده است! این دوربین با حسگر تصویر IMX318 ارایه می شود که در زنفون ۳ دلوکس استفاده شده است. این دوربین بدون OIS و فقط با لرزشگیر نرم افزای ارایه می شود. لنز به کار رفته در آن ۶ المانه خواهد بود. دوربین سلفی از شما تصاویر ۸ مگاپیکسلی تهیه می نماید و خبر خوب اینکه فوکوس خودکار دارد که بحث مهمی است.

xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced2

سیستم عامل می نوت ۲ اندروید ۶ و رابط کاربری آن MIUI 8 است که همان رابط کاربری می ۵ اس است.

سیستم عامل می نوت ۲ اندروید ۶ و رابط کاربری آن MIUI 8 است که همان رابط کاربری می ۵ اس است. شیائومی اندروید ۷ را با MIUI 9 ارایه خواهد کرد و به زودی برای این دستگاه ها ارایه می شود. می نوت ۲ با NFC خود احتمال پشتیبانی از سیستم های پرداخت را نیز خواهد داشت. باتری می نوت ۲ برابر ۴۰۷۰ میلی آمپر است و به لطف چیپست به روز خود از شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام هم پشتیبانی می کند.

برای قیمت اما نسخه ۴ گیگ ۶۴ آن را معادل ۴۱۳ دلار، نسخه ۶ گیگ ۱۲۸ را ۴۸۷ دلار و نسخه جهانی آن را پشتیبانی از ۴G+ با قیمت ۵۱۶ دلار به فروش خواهد رساند. اینجاست که کم کم به سوی پرچمداران گران تر شیائومی نیز نزدیک می شویم. دیگر تصاویر مربوط به معرفی رسمی شیائومی را در ادامه می بینیم:

global-model xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced1 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced2 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced3 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced4 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced5 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced6 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced7 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced8 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced12 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced11 xiaomi-mi-note-2-is-officially-announced10

نظر شما درباره شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

در عجبم شیائومی چطوری این باتری های غول رو رو گوشیهاش میذاره بعد مثلا ایفون های مدل پلاس با اون اندازه ی بزرگ باتری گ۲۸۰۰ دارن

Arta

فقط کافیه گوشیهای چینی کمی کیفیت وپشتیبانی رو هم ببرن بالاتر تا حکمرانیشون کامل بشه
مطمئن هستم دوسال دیگه شیائومی وهواوی ۲۴ درصد فروش سامسونگ رو به ۱۴درصد میرسانند

mehrdad_ma

چه کرده شیاومی
کاش رابط کاربریش رو مثل G5 انتخابی بزاره با انتخاب آپ دراور
این که با پنل ips جز برترینهای عمر باتری بود با آمولد که دیگه یه جهش حساب میشه
کاش از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی imx 378 استفاده میکرد
باتری هم تقریبا ۴۱۰۰
باتری لایفیش قطعا بالای ۱۰۰ ساعت هست

mehrdad_ma

راستی دوستان این پرده یا پنل یا هر چی که هست موقع معرفی گوشی
چند اینچه و چطور کار میکنه
حدود ۷_۸ برابر اون مجریه هست
عرضش هم واید هست ۱۶٫۹

Mostoul

خیلی خوشگله ?????

danial kn

دیگه زیادی شبیه نوت ۷ هستش…

Adroit

بیشتر انتظار داشتم…
انتظار دوربین بهتریو داشتم (مثه مال پیکسل)
اما بازم عالی و خوشگله مخصوصا رنگ نقره ایش (اغوا کنندس لامصب)
دوستان کسی میدونه که بدنش شیشه ایه یا فلزی ؟

trojan

والا سوپرایز نشدم…. کاش ویژگی خاصی میزاشت…..
اما بازم دمش گرمم.

Big S

اینکه مثل سامسونگه همه چیش چ مسخره!!!مونده بود شکلشم فقط مثل سامسونگ بزنه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)