حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) ساعاتی پیش از معرفی لو رفت، طراحی متقارن

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | حتما بخوانید، شایعات، شیائومی

می نوت ۲ (Mi note 2) شیائومی از دستگاه های پر شایعه این روزها بود و امروز که روز معرفی آن است نیز شاهد لو رفتن های موثق تر هستیم. همانطور قبلا گفتیم درباره رونمایی گجت هایی با حساسیت بالا عموما یک قانون سرانگشتی برای لو رفتن ها وجود دارد که هر چه به معرفی نزدیک تر می شوید تعداد و صحت لو رفتن ها بالا می رود. این بار شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note2) را در رنگ مشکی و از همه زوایا خواهیم دید. با ترنجی همراه باشید.

xiaomi-mi-note-2-latest-leaks2

ابتدا با تصویر پشت شیائومی می نوت ۲ آغاز می کنیم، جایی که انحنای ناچیزی در لبه های قاب پشتی دیده می شود. رنگ مشکی این دستگاه عمیق و بدون طرح است که شبیه به آنچه در می ۵ دیدیم به نظر می رسد. بر خلاف می ۵ اس (mi 5s) شیائومی شیشه را برای پرچمدار خود برتر از فلز دیده است. آنطور که به نظر می رسد، خوشبختانه به نظر می رسد دوربین قرار نیست از دستگاه های شیائومی بیرون بجهد!

مورد دیگری که در این تصویر با شایعات دیگر متفاوت است، عدم حضور دوربین دوتایی در پشت دستگاه است. این موضوع کمی تامل برانگیز به نظر می رسد. اما اجازه بدهید به جلوی دستگاه نگاهی داشته باشیم:

xiaomi-mi-note-2-latest-leaksگویا باید منتظر اولین ارایه نمایشگر با دولبه خمیده روی دستگاه های شیائومی باشیم. همانطور که در تصویر بابا می بینید شباهت حسگر اثرانگشت نیز با نمونه های سامسونگی بیشتر از آن چیزی است که در نمونه های خود شیائومی دیده ایم. این حسگر با دکمه هوم یکپارچه است و این دکمه عرض بیشتری دارد و گوشه گرد تر دارد.

اجازه بدهید دستگاه را کمی بچرخانیم:

xiaomi-mi-note-2-latest-leaks4 xiaomi-mi-note-2-latest-leaks6

به نظر می رسد شایعه طراحی متقارن برای پشت و جلوی خمیده دستگاه به تحقق پیوسته است و باید شاهد طراحی ای شبیه به گلکسی نوت ۷ باشیم، گلکسی نوت ۷ که دیگر خود در بازار نیست! از نظر طراحی باید گفت که با تصویر لو رفته قبل از می نوت ۲ تفاوت هایی وجود دارد:

more-live-images-of-the-xiaomi-mi-note-2-surface

در این تصویر شاهد دکمه هوم باریک تر هستیم اما در تصویر جدید اینطور نیست، این را باید مد نظر داشت. علاوه بر آن اگر نمونه لو رفته امروز صحیح باشد، به نظر می رسد که حاشیه مشکی تصویر در اطراف نمایشگر که در تصویر بالا و رنگ سفید می بینید دیگر وجود نخواهد داشت که این واقعا از نظر بصری عالی است. در ادامه دیگر تصویر لو رفته از شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) در رنگ مشکی را با هم خواهیم دید:

xiaomi-mi-note-2-latest-leaks5شایعات درباره سخت افزار شیائومی می نوت ۲ گفته اند که چیپست اسنپدراگون ۸۲۱، مدل های ۴ و ۶۴ گیگ یا ۶ و ۱۲۸ گیگ برای حافظه رم و حافظه داخلی از مشخصات اصلی این دستگاه هستند. دوربین دوتایی برای پشت با رزلوشن های ۲۳ و ۱۲ مگاپیکسلی که از حسگر تصویر های IMX318 و IMX378 سونی استفاده خواهند کرد در نظر گرفته شده اما مشخص نیست که شیائومی دقیقا قرار است چه کاربردی را برای آن ها در نظر بگیرد. دوربین جلو با رزلوشن ۸ مگاپیکسلی از شما تصویر سلفی خواهد گرفت.

باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر، نمایشگر ۵٫۷ اینچ سوپرامولد به رزلوشن QHD و دولبه خمیده خواهد بود. حسگر اثرانگشت آلتراسونیک کوالکام نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. شیائومی با استفاده از NFC قرار است سیستم پرداخت Mi Pay را برای محصولات خود راه اندازی کند. شایعات مختلفی اما برای قیمت وجود دارد، برخی حداقل قیمت ۵۹۰ دلار را عنوان می کنند و برخی دیگر قیمت ۴۱۵ دلار برای مدل ۴ و ۶۴ گیگ یا قیمت ۴۴۵ دلار برای مدل ۶ و ۱۲۸ گیگ را اعلام کرده اند.

نظر شما درباره شیائومی می نوت ۲ احتمالی چیست؟ به می رسد باید منتظر دستگاه جذابی باشیم. اینطور نیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

Wo0ooo0ow عالیه
نتایج باتری mi5s هم اومد فوقالعادس
شیائومی ترکونده

trojan

واووووووو…..
من چیکار کننمممم
می۵ دارم
همین الان ردمی پرو هم اومداز پست….
اینو چیکا کنممممممم

Milad.tech

اگه قیمتش اینقدر باشه عالیه
اما خودمونیم خدایی ایکون های رابط کاربریش چقدر چرته.واقعا مسخرست
اما خود گوشی فوق العاده زیباست
ولی به شخصه mi 5s رو ترجیح میدم.زیاد نمیتونم با لبه های edge کنار بیام.احساس میکنم با کوچکتریت برخوردی با هر چیزی له و خورد بشه

riofarina

این رhم چینه بخاطر اون آیکوناش اینجوریه
در ضمن شیائومی هزاران هزار تم داره که کل گوشی و عوض میکنه از آیکوناش گرفته تا استاسوس بار و پنل نوتفکیشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)