حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) در رنگ بنفش لو رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) را می توان به نوعی پرچمدار نیمه دوم سال هواوی دانست، پرچمداری که در قامت یک فبلت ۶ اینچی ظاهر خواهد شد. این دستگاه  پنج شنبه هفته آتی یعنی ۱۳ آبان ماه رونمایی رسمی خواهد شد و امروز یک تصویر لو رفته از آن منتشر شده است که رنگ ویژه آن را نشان می دهد و البته طراحی کلی که زیبا به نظر می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره میت ۹ بیشتر بدانیم.

huawei-mate-9-3-toranji

ابتدا باید گفت خوشحالیم که حذف کردن جک ۳٫۵ میلی متری توسط اپل هنوز روی طراحی و تصمیمات هواوی تاثیر نگذاشته است و این پورت دوست داشتنی در لبه بالای فبلت هواوی حضور دارد. بدنه آلومینیومی شبیه به آنچه که در هواوی پی ۹ دیدم است و با شیشه ۲٫۵D جلوی دستگاه که بر خلاف میت ۸ طرح خاصی ندارد و رنگ خالص است، ترکیب زیبایی را به وجود می آورد.

huawei-mate-9-toranjiدوربین دو تایی در پشت دستگاه قرار دارد که با لوگوی نسبتا مشخص و بزرگ LEICA در میان آن خبر از همکاری ادامه دار هواوی و لایکا برای فبلت ۶ اینچی این شرکت دارد. بر خلاف چیزی که در پی ۹ دیدیم، فوکوس لیزری و فلاش در یک قاب با دوربین قرار ندارند و در دو طرف آن خودنمایی می کنند. حسگر اثرانگشت نیز همین پشت است و طبق عادت هواوی این یک امر طبیعی به نظر می آید!

هواوی در تولید دستگاه های خود در طیف وسیعی از رنگ ها توانایی خاصی دارد، برای مثال هواوی پی ۹ خود دارای ۸ رنگ مختلف بود!

لبه های دستگاه به نظر باریک تر می رسند و گویی که پشت دستگاه کمی خمیده بوده تا در لبه ها خوشدست تر باشد. رنگ بنفش برای جز معدود رنگ هایی است که در صنعت موبایل استفاده شده است و تا پیش از این در محصولات سونی بیشتر آن را دیده بودیم. تجربه نشان داده است که هواوی در تولید دستگاه های خود در طیف وسیعی از رنگ ها توانایی خاصی دارد، برای مثال هواوی پی ۹ خود دارای ۸ رنگ مختلف بود!

huawei-mate-9-2-toranji

پایین دستگاه نیز خبر از حضور پورت USB Type C می دهد و هواوی تصمیم گرفته است که همانند پی ۹ و پی ۹ پلاس، میت ۹ را نیز با این پورت به بازار بفرستد. این خبر خوبی است چرا که شارژ سریع با پورت تایپ سی خیلی دلچسب است. نمایشگر میت ۹ احتمالا با رزلوشن FHD ارایه خواهد که این موضوع هم برای باتری و هم برای پردازنده گرافیکی خیلی بهتر است.

این تصویر از حساب کاربری توییتر @evleaks منتشر شده است و می توان به آن استناد کرد. نظر شما درباره طراحی احتمالی میت ۹ (Mate 9) چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_mate_9_looking_good_in_purple_in_what_appears_to_be_an_official_render-news-21242.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

خوشگله ، خیلی خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)