حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از multi-window به آپدیت جدید اپلیکیشن اندروید مایکروسافت OneNote اضافه شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، مایکروسافت

 اپلیکیشن اندروید مایکروسافت OneNote که به‌صورت پیش‌فرض بر روی هر گوشی و تبلت اندرویدی که به‌تازگی در بازار عرضه می‌شود نصب شده است، آپدیت مهمی را دریافت کرده که چند ویژگی مثبت و بهبود در عملکرد را برای این اپلیکشن به همراه آورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر از این امکانات تازه برایتان بگوییم.

مهم‌ترین امکانی که به OneNote اضافه‌شده برای افرادی است که از تبلت‌ها و یا گوشی‌هایی با صفحه‌ی بزرگ استفاده می‌کنند و حالا باوجود قابلیت multi-window می‌توانند در کنار دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی از این برنامه به‌صورت هم‌زمان بهره ببرند.

ضبط کردن فایل صوتی دیگر ویژگی است که به OneNote اضافه‌شده و کاربران اندرویدی این اپلیکیشن می‌توانند به صورت صوتی نیز یادداشت‌برداری کنند. علاوه بر این مایکروسافت اعلام کرده که کاربران اکنون امکان افزودن فایل‌های مرتبط با هر یادداشت را در اختیار دارند؛ یعنی حالا شما می‌توانید هر فایل آفیس یا PDF را که می‌خواهید مجدداً آن را بررسی کنید در همان یادداشت مرتبط قرار داده تا به‌راحتی امکان دسترسی برای شما فراهم باشد.

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن اندروید مایکروسافت OneNote همچنین به شما اجازه می‌دهد تا یک بخش مجزا را با رمزگذاری برای خود محفوظ داشته باشید.

باوجود تمامی این ویژگی‌ها مایکروسافت وعده داده که پیشرفت‌های بیشتری نیز به‌زودی در به‌روزرسانی‌های بعدی به این نرم‌افزار اضافه خواهند شد و یکی از این ویژگی‌ها نیز امکان ویرایش و شخصی‌سازی بخش‌های مختلف مستقیماً از داخل همین اپلیکیشن اندرویدی خواهد بود.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsofts-OneNote-for-Android-updated-with-multi-window-support_id86740″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش