حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه امتیاز کسب‌شده توسط گوگل Pixel XL و iPhone 7 Plus در بنچمارک Geekbench

گوگل با معرفی دو پرچم‌دار قدرتمند خود که از تمامی مشخصات سخت‌افزاری جدید بهره می‌برد و با محدوده قیمتی که از ۶۵۰ دلار آغاز می‌شود مطمئناً رقبای بسیاری در میان دیگر پرچم‌داران خواهد داشت که آیفون ۷ نیز در زمره‌ی همین رقبا برای این گوشی‌های جدید گوگل به‌حساب می‌آید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گوشه‌ای از رقابت این محصولات را به شما نشان دهیم.

آخرین نسل از پردازنده‌های کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار ۴ گیگابایت رم موتور محرک Pixel XL را تشکیل می‌دهند و حالا که این گوشی مورد آزمون Geekbench قرارگرفته است می‌توانیم امتیاز کسب‌شده توسط این محصول را با یکی از جدی‌ترین رقبایش یعنی iPhone 7 Plus مقایسه کنیم.

متأسفانه باید گفت نتایج آن‌طور که انتظار داشتیم فوق‌العاده نیستند، گوگل Pixel XL موفق شد در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۶۰۷ و در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۴۱۴۷ را به دست آورد. این در حالی است که iPhone 7 Plus با پردازنده‌ی A10 نسل جدید خود به‌راحتی می‌تواند رقیب خود را از میان بردارد؛ این دستگاه موفق شده در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۴۶۹ و در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۵۶۰۱ را به ثبت برساند.

اما با توجه به اینکه بنچمارک ها نشان‌دهنده‌ی عملکرد واقعی یک محصول در استفاده روزمره نیستند فعلاً باید منتظر ماند و دید دست‌پخت‌های جدید گوگل در واقعیت چگونه عمل خواهند کرد.

۱

۲

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Googles-Pixel-XL-pays-a-visit-to-Geekbench-lets-compare-it-to-the-iPhone-7_id86246″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

عملکرد چیپ a10 عالیه
تو چند هسته ای اکسینوس ۸۹۹۰ را هم پشت سر گذشت .
البته بازه ۹ ماهه معرفی دو چیپ را باید در نظر گرفت

حامد

مقایسه اندروید با ios بیهوده هست. کبوتر با کبوتر باز با باز. iOS به خاطر هماهنگی با سخت افزار نباید با اندرویدی ها مقایسه شود.

سعيد

چیپ سری A همیشه قوی بود چیز عجبی نیست
بنظر من گوگل وقتی به تکامل میرسه که چیپ سری پیکسل خودش تولید کنه
اگه اپل از گوگل فاکتور بگیریم بهترین گوشی اندرویدی همین سری پیکسل گوگل هست

alifh

تو گیگ بنچ چهار نمرات تغییر زیادی کردن. از صدر نشین شدن a10 در تک هسته و چندهسته تا پایین اومدن نمرات snap820 در تک هسته و چند هسته. ولی بنظر من بهتر شده چون دستگاه های سریع تر نمرات بیشتری میگیرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش