حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ و ۷ پلاس این پتانسیل را دارد که به بالاترین لیست دستگاه‌های فعال اپل برسد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

در بازه زمانی قرار داریم که میزان فروش آیفون‌های جدید و رشد آن ها در بازار از اهمیت زیادی برای تحلیلگران برخوردار است. اپل هیچ آمار رسمی را در ابتدا اعلام نخواهد کرد و بیشتر باید به صحبت‌های منتشر شده از افراد مختلف بپردازیم. عدم اعلام رسمی و صحبت‌های متفرقه تب و تاب بازار را بیشتر از گذشته کرده است و ما می‌خواهیم ببینیم این دستگاه‌های جدید اپل آیا می‌توانند یک شوک اساسی به بازار وارد کند یا خیر. بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع، آیفون ۷ و ۷ پلاس پتانسیل خوبی برای رسیدن به بهترین‌های فروش اپل را دارد. در ادامه همراه باشید.

همانگونه که در ادامه شاهد خواهید بود، اثر آیفون ۶ اپل هنوز هم در بازار جریان دارد. این دستگاه توانست بهترین بازخورد را پس از چند سال داشته باشد و کاربران زیادی را به اپل برگرداند. در مدتی از که از رونمایی دو آیفون ۷ و ۷ پلاس در بازار می‌گذرد، محبوبیت دستگاه‌ها توانسته است از آیفون SE بیشتر شود. ۳٫۶ درصد از دستگاه‌های فعال نسبت به ۲٫۶ درصد در آیفون SE عدد قابل توجهی خواهد بود اما این را در نظر بگیرید که کاملا هم طبیعی است. قرار نبود SE  مارکت زیادی را در دست بگیرد چرا که رنج مخاطب به مراتب کمتری داشت.

loco

 

آیفون ۶S هر چند هم که بسیار دستگاه خوبی بود و قابلیت‌های جدیدی داشت اما کاربران زیادی را منتظر رونمایی از نسل بعدی قرار داد. به همین دلیل به نسبت آیفون ۶ و ۶ پلاس درصد بازار کمتری دارد. همانطوری که در نمودار شاهد هستید ۳۸٫۳ درصد عدد بسیار خوبی برای سهم بازار آیفون ۶ است. آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس با ۲۷٫۵ درصد در رتبه قرار دارد. جالب است که آیفون ۵  با ۲۴٫۴ درصد سهم در بازار عملکرد جالبی از خود نشان داده است و عجیب تر این که چرا کاربران آیفون ۵ به سراغ مثلا دستگاهی مانند SE نرفته اند! چرا که اندازه صفحه نمایش همانی است که می‌تواند مطابق میل آن‌ها باشد!

این آمار بسیار تازه نفس است و باید صبر کنیم تا سه ماهه اول ورود دستگاه از بازار بگذرد و سپس امار جدید تری را شاهد باشیم. نظر شما چیست؟ آیا آیفون ۷ و ۷ پلاس می‌تواند پر مخاطب ترین دستگاه اپل باشد؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-ready-to-move-up-the-list-of-active-Apple-handsets_id86106″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....