حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی الجی برای وی ۲۰ (LG V20)

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

الجی وی ۲۰ پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۶ الجی است که در ادامه سری تازه تاسیس الجی وی (LG V) ارایه می شود. برای توصیف این دستگاه عموما می گویند از هر چیزی دو تا دارد و توصیف آنچنان اشتباه نیست. دو دوربین برای سلفی دو دوربین برای دوربین اصلی و دو نمایشگر! حتما درباره نمایشگر دوم الجی وی ۱۰ و الجی وی ۲۰ به یاد دارید که می توان یک عبارت به عنوان پاراف داشته باشید. حال الجی در وی ۲۰ قابلیت کوچک اما جالبی را قرار داده است و از نظر آنها آنقدر جذاب است که ارزش ارایه یک ویدیو کوتاه ۳۰ ثانیه ای را دارد. در ادامه ترنجی همراه باشید این ویدیو را با هم ببینیم و با قابلیت جالب مربوط به نمایشگر دوم الجی وی ۲۰ آشنا شویم.

lg-v20-23-630x421

عموما برخی جزییات برای افرادی که توجه بالایی به این موارد دارند بسیار جذاب و هیجان انگیز است و الجی سعی کرده است علاوه بر موارد سخت افزاری جالب به این موضوعات نیز توجه داشته باشید. بسیار خوب، با سراغ اصل مطلب می رویم. الجی در وی ۲۰ قابلیتی با نام Signature wallpaper قرار داده است و از نام آن مشخص است که مربوط به نمایشگر دوم این دستگاه می شود. در حقیقت این امکان به شما اجازه می دهد که هماهنگی جالبی بین صفحه دوم و اول ایجاد کنید.

با انتخاب این حالت، بسته به عبارتی که به عنوان پاراف برای نمایش در نمایشگر دوم انتخاب کرده اید، چند تصویر زمینه با حرف اول آن عبارت برای نمایشگر اصلی نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها انتخاب کنید، جالب است اینطور نیست؟

به نظر شما نمایشگر دوم در بالای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی چه مقدار کارا است؟ آیا نیاز به آن را در کاربری خود احساس می کنید؟ نظر شما درباره این قابلیت signature wallpaper چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)