حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت هوآوی ۷P فاش شد؛ محصول مشترک گوگل و هوآوی

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی و گوگل سال گذشته در یک تجربه‌ی بسیار موفقیت آمیز اقدام به ساخت نکسوس ۶P کردند. این تلفن عظیم الجثه از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار بود و عمر باتری‌اش یکی از بهترین‌ها در عمر سری نکسوس ها بود. ظاهرا امسال نیز همکاری بین هوآوی و گوگل برای ساخت گجتی جدید صورت خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه با برند نکسوس پا به میدان خواهد گذاشت یا خیر؟

با ترنجی همراه باشید….

هوآوی از سال ۲۰۱۰ و هم‌زمان با اوج گرفتن صنعت تلفن‌های هوشمند تصمیم گرفت که به این بخش جدی تر بنگرد. اولین تجربه‌ی مشترک گوگل و هوآوی برای ساخت یک گجت همراه با اندروید خالص به سال گذشته‌ی میلادی باز می‌گردد. این دو کمپانی در سال ۲۰۱۵ از موبایلی پرده برداشتند که نکسوس ۶P نام داشت.

شایعات زیادی در خصوص تلفن‌های امسال گوگل به گوش می‌رسد. برخی از منابع می‌گویند که شاید امسال خبری از برند نکسوس نباشد و با دو تلفن با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال طرف باشیم. از طرفی یکی از مدیران هوآوی در خاورمیانه چند ماه قبل گفته بود ما امسال نیز نکسوس خواهیم ساخت!

huawei-7p-trademark

براساس اطلاعات منتشر شده از یک بلاگ وابسته به هوآوی در آلمان، مشخصات یک تبلت پرچمدار ساخته‌ی گوگل و هوآوی فاش شده است. این تبلت صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن Quad HD دارد، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان قلب تپنده‌ی آن مشغول کار است و ۴ گیگابایت رم آن را در اجرای بهتر برنامه ها یاری می‌کند.

دوربین این دستگاه ۱۳مگاپیکسل است که برای یک دستگاه بزرگ جثه همانند هوآوی ۷P بسیار مناسب به نظر می‌رسد. باید منتظر باشیم و ببینیم که گوگل برای امسال چه نقشه‌ای در سر دارد. آیا این تبلت با برند نکسوس عجین خواهد شد و یا در آن شاهد اسم جدید پیکسل خواهیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://pocketnow.com/2016/09/07/huawei-7p-specs-nexuspixel-tablet?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pocketnow+%28pocketnow.com%29″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]pocketnow[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirooom

:good: مشخصات که عالیه واسه یه تبلت ۷ اینچی خدا کنه نسبت صفحه نمایشش هم۷۶٪باشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com