حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم بلندگوهای استریو آیفون ۷ به چه صورت است؟

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

آیفون های اپل عموما کیفیت صدای خوبی دارند. این کیفیت چه در خروجی هدفون و چه در بلندگو همواره مشهود بوده است اما در بخش بلندگو بد نبود که اپل به فکر بلندگوهای استریو دوتایی باشد. برندهای زیادی از سال های دور موبایل هایی با چنین سیستمی تولید کرده اند اما اپل تصمیم به این کار نداشت تا به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رسیدیم. خوشبختانه بالاخره شاهد حضور بلندگوهای استریو دوتایی در آیفون ۷ هستیم. اما این دو بلندگو چه سیستم دارند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

iphone-7-stereo-speakers

دو نمونه سیستم بلندگوی دوتایی در تلفن های هوشمند امروزی تا به حال استفاده شده است. نمونه اول چیزی شبیه به ساخته های اچ تی سی وان ام ۷ یا اکسپریا زد ۲ و دیگری شبیه به اچ تی سی ۱۰ یا هواوی پی ۹ پلاس است. در سیستم اول به صورت مشخص دو بلندگو روی پنل جلویی دستگاه قرار دارد اما در سیستم دوم اسپیکر تکی همیشگی در جای خود و در لبه پایینی است و اسپیکر دوم در قسمت بلندگوی مکالمه قرار دارد. البته در اچ تی سی ۱۰ این دو بلندگو از نظر صدای خروجی با یکدیگر متفاوت هستند.

طراحی دوم سبب می شود که بدون آسیب به طراحی کلی دستگاه شما دو بلندگو داشته باشید. این شایعه برای گلکسی نوت ۷ نیز منتشر شد اما عملی نشد و حالا روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شاهد حضور آن هستیم. همانظور که در تصویر بالا می بینید، بلندگوی لبه پایین به همان شکل سابق حضور دارد و بلندگوی دوم روی پنل جلویی و در قسمت بلندگوی مکالمه دیده می شود.

نظر شما درباره این سیستم صوتی چیست؟ اپل با حذف جک ۳٫۵ میلی متری سنتی نیز نشان داد که علاقه زیادی به نشان دادن شجاعت خود دارد!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

تجربه همچین بلندگوهایى رو گوشى رو ندارم اما مطمعنم اسپیکر ایفون٧ سرترین سخت افزارش میشه

saeedreza

یعنی سه تا بلندگو داره؟؟؟؟؟
دو تا رو لبه پایینی دستگاه ، یکی هم بالا ؟؟؟؟

dooste.man83

منم نفهمیدم چی شد داستان
هر دو بخش سوراخ دار پایین اسپیکر هست یا یکیش میکروفن هست ؟

dooste.man83

فقط اگر دوستی کاملا مطمئن هست بگه نه اینکه چیزی که بنظرش میاد !!!

Galaxy

HTC_10#
:heart: :heart: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)