حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Grand Theft Auto Liberty City Stories – تونی باز می‌گردد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

بازی Grand Theft Auto: Liberty City Stories به دستگاه‌های موبایل می‌آید؛ بنابراین برای بازگشت به East Coast آماده شوید! این بازیِ «جهان آزاد» (Open World) همراه با گرافیک ارتقا یافته اکنون برای سیستم‌عامل اندرویدو iOS قابل دریافت است. پس همین حالا برای تجربه نسخه بازسازی شده‌ی GTA: Liberty City Stories اقدام نمایید!

کاراکتر Toni Cipriani ، شخص باهوشی که در گذشته برای خانواده Leone کار می کرد، پس از گذشت سال‌ها فرار و پنهان شدن، اکنون به شهر Liberty City بازگشته است. حالا خیابان‌های شهر Liberty City در آشوب و آشفتگی به سر می‌برند؛ درحالی‌که خانواده‌های مافیایی در حال رقابت و درگیری بر سر کنترل مناطق مختلف شهر هستند. شهر Liberty City تحت امواج مخربی مثل فساد سیاسی، جرائم سازمان‌یافته، قاچاق مواد مخدر و اعتصابات، به اوج ویرانی می‌رسد! در همین حین، شخصیت Toni وارد می‌شود تا شهر را تحت کنترل خانواده لئون درآورد.

Grand Theft Auto Liberty City Stories

درنهایت، Toni به یک رهبر محترم در خانواده Leone تبدیل می‌شود. سالواتور نیز به دادگاه احضار می‌گردد. در همین حین، رقبای وی فرصتی منحصربه‌فرد را برای نابود کردن وی پیدا می‌کنند. تونی متوجه جریان شده و سپس مداخله می‌کند تا خانواده Leone صحیح و سالم بماند. و این داستان ادامه می‌یابد… آیا مشتاق آشنایی با ادامه داستان هستید؟! پس همین حالا برای دریافت بازی GTA: Liberty City Stories اقدام کرده و داستان بازی را به‌صورت کامل متوجه شوید!

شهر Liberty City و ویژگی‌های آن

طراحی‌های شهر Liberty City تا حد زیادی شبیه به بازی Grand Theft Auto III است درحالی‌که عناصری هم از نسخه‌های فرعی بعد از GTA III (مثل عنوان GTA: Vice City) هم به ارث برده است؛ مثل محیط‌های داخلی بیشتر، ایجاد تغییراتی در پوشش شخصیت‌ها و موتور سیکلت ها. علاوه بر این، بازی Grand Theft Auto: Liberty City در راستای دستیابی به سطح کیفی نسخه‌های اخیر GTA ، آزادی زیادی در تغییر زاویه دوربین به بازیکنان می‌دهد. (چیزی که در GTA III بسیار محدود و آزاردهنده بود!) هرچند که برخی از محتویات بازی حذف‌شده‌اند؛ مثل قابلیت بالا رفتن از بناها یا شنا کردن.

روند ساخت GTA: Liberty City Stories و سازندگان بازی

بازی Grand Theft Auto: Liberty City Stories با همکاری‌های دو استودیوی Rockstar Leeds و RockStar North توسعه یافت و توسط کمپانی RockStar Games به نشر رسید. این بازی که درواقع نهمین نسخه از سری محبوب و دوست داشتنی Grand Theft Auto بود، در سال ۲۰۰۵ برای کنسول دستی PSP منتشر شد و بعد ها برای سیستم عامل‌های موبایل نیز بازسازی شد. همچنین نسخه ژاپنی آن نیز توسط شرکت Capcom در بازار کشور ژاپن به فروش رسید.

برخی از ویژگی‌های نسخه موبایل بازی Grand Theft Auto: Liberty City Stories عبارت‌اند از :

  • تکسچر ها و بافت هایی جدید با رزولوشن بالا
  • نورپردازی و سایه زنی های واقعی در زمان (Real Time)
  • بهبود Draw Distance
  • جایگزین شدن کنترل بازی با کنترل گیمینگِ مبتنی بر صفحه‌های لمسی
  • قابلیت انتقال سیو ها از طریق شبکه ابریِ RockStar Social Club
  • پشتیبانی از کنترلر فیزیکی
  • ارائه یک بخش داستانی منحصر به فرد
  • گیم پلی اعتیاد آور
  • بهینه شده برای گوشی های هوشمند همراه با گرافیک بهبود یافته
  • ارائه بیش از ۳۰ ساعت گیم پلی!

بازی Grand Theft Auto Liberty City Stories هم اکنون در iTunes و پلی استور دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ است. برای دانلود بازی، به سایت پارسی گیم مراجعه بفرمایید و این بازی را با لینک مستقیم و رایگان برای اندروید و ایفون دانلود کنید.

Download For iOS Download For Android

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Walkman

یه سوال، این liberty city همون gta3 هست یا آون liberty city که بعد gta iv اومد هستش؟ چون این دوتا خیلی باهم فرق دارن، و یه سوال دیگه من الان تو موبایل …gta Sanرو دارم میخوام بدونم این از سن اندریاس بالاتر هست یا نه?

Make it possible

یه لحظه فک کردم iv هست! اینکه بدرد نمیخوره

a_041

کلاً سخت افزار موبایل محدودیت داره . نسخه جدیدش هم بیاد از نظر گرافیکی زیاد فرقی با نسخه قدیمیاش نداره

Yilmaz

پس این GTA 5 کی میاد؟!
دوستان از بین نسخه موجود (به جز سان اندریاس) کدوم بهتره و تو موبایل میشه راحت بازی کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نوید قادری