حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Lenovo Yoga Book دستگاهی خاص در رده‌‌ای تازه نفس

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

نام دستگاه‌هابی یا پسوند “Book” را هر بار که می‌شنوم به یاد سرفیس بوک خواهم افتاد. همانطوری که در پست قبلی برای شما گفتیم، لنوو شرکتی است که نوآوری را سرلوحه فعالیت خودش قرار داده است. این شرکت در مراسم خودش دستگاهی را به نام Lenovo Yoga Book  معرفی کرده است که دستگاهی بسیار لوکس خواهد بود. این تبلت دو کاره دارای صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی است و با هر دو سیستم عامل اندروید یا ویندوز عرضه خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

یکی از متمایز ترین قسمت‌های تبلت، کیبورد در نظر گرفته شده برای تبدیل شدن به دنیای حرفه‌ای هاست. نام این کیبورد “Halo Keyboard” است که برای اولین بار توسط لنوو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هیچ کلید فیزیکی بر روی آن تعبیه نشده است و در اصل باید بگوییم با صفجه‌ای شیشه‌ای رو به رو هستید که می‌توانید بر روی آن تایپ کنید و کلید‌های یک کیبورد به صورت کامل برای شما نمایش داده خواهد شد. با قابلیت “Create Pad” این تبلت می‌تواند توسط قلمی که نام آن  “Real Pen” خواهد بود و می‌تواند تا فشار ۲,۰۴۸ را در محدوده ۱۰۰ درجه تشخیص دهد، تبلت مذکور کاملا حرفه‌ای خواهد شد.

Yoga Book قدرت خودش را از quad-core Intel Atom x5 همراه با ۴ گیگابایت رم و باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌کند. گفته شده است که با باتری این دستگاه می‌تواند تا ۱۵ ساعت بر روی اندروید و تا ۱۳ ساعت بر روی ویندوز دوام داشته باشد. حافظه اصلی در نظر گرفته شده برای آن ۶۴ گیگابایت است البته می‌توانید توسط microSD تا ۱۲۸ ارتقا دهید. رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است که می‌توان گفت با توجه به نسبت تصویر با همان Full HD رو به رو هستیم که انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه ۸ و  دوربین سلفی ۲ مگاپبکسل است.

وزن  این دستگاه ۲۵۶٫۶ در ۹٫۶ در ۱۷۰٫۸ میلی‌متری، ۶۹۰ گرم است. با این حساب می‌توان گفت دستگاه کاملا مهندسی است و طراحی بسیار خوبی خواهد شد. رابط کاربری نسخه اندروید کاملا اختصاصی همین دستگاه است و با نام  Book UI بر پایه اندروید ۶ خواهیم شناخت. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه اندروید ۴۹۹ دلار و ۵۴۹ دلار برای نسخه ویندوز خواهد بود.

01_YOGA_910_Hero_Shot_GunMetal.0.0 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows-8 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows-7 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows-6 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows-2 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows-4 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows-3 Lenovo-Yoga-Book-running-Android-and-Windows 05-YOGA-BOOK-LIFESTYLE-PHOTOGRAPHY-GOLD-LIBRARY

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MEGA08

:good:

ahmad_s

این فوق العاده است
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

no bias

بهترین تبلتیه که وجود داره قیمتشم که فوق العادست دو تا سیستم عاملم داره واقعا نمیدونم چی بگم :yahoo: :yahoo: :good:

Mustafa Keftanzadeh

این عالیه :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....