حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین همایش توسعه دهندگان اپل در ایران همراه با کد تخفیف مخصوص کاربران ترنجی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هر ساله کشورمان میزبان رویدادهای مختلفی در عرصه وب و موبایل است. رویدادهایی نظیر پنج‌شنبه بازار اندروید، جشنواره وب و موبایل، کدرکانف، استارتاپ میت‌آپ و جلسات لاگ لینوکس در شهرهای مختلف. جالب است که با وجود این تعداد رویداد، هیچ همایشی که به طور تخصصی به مسائل مربوط به اپل و برنامه‌نویسی در این حوزه پرداخته و به دغدغه‌های بسیاری از کاربران پاسخ دهد برگزار نشده است. این موضوع سبب شده است که تشکل‌های چندانی که دوستداران اپل در آن گرد بیایند شکل نگیرد، و شاید همین موضوع سهم بزرگی در غریبه ماندن برنامه‌نویسی حوزه اپل در بین کاربران داشته باشد.

اما ظاهرا این رویه قرار است عوض شود و خلأ موجود برطرف گردد. اپل کانف (AppleConf) نام رویدادی است که برای نخستین بار، قرار است به طور تخصصی روی موضوع اپل و مسائل مربوط به آن مانور دهد. برگزارکنندگان این همایش تلاش دارند با گردهم‌آوردن دوستداران اپل و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در این حوزه، اهداف مختلفی نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزش برنامه‌نویسی و طراحی رابط کاربری، پرداختن به مسائل بازار کار آی‌اواس در ایران و جهان، فراهم‌کردن بستری برای شکل‌دهی جمع‌ها و تیم‌های کاری، و نزدیک‌ترکردن کاربران با دنیای برنامه‌نویسی را پی بگیرند و بتوانند رویدادی با ارزش، مفید، و مستمر را برگزار کنند.

اگر علاقه دارید:
– مبانی برنامه‌نویسی، بازی‌سازی و طراحی رابط در پلتفرم‌های اپل را فرابگیرید.
– معنا و کاربرد مهندسی معکوس در آی‌اواس را بدانید و نحوه توییک‌نوشتن را یاد بگیرید.
– با برنامه‌نویسان فعال کشور در حوزه اپل از نزدیک ملاقات کنید و به شکل مستند با بازار کارشان آشنا شوید.
و به طور کلی، یک روز را با جمع سایر علاقه‌مندان اپل بگذرانید، و در پایان، با تجربه و دانش بیشتری نسبت به این حوزه به منزل بازگردید، اپل کانف با آغوش باز میزبان شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که اگر برنامه‌نویس موبایل هستید و پیش از این محصولی به شکل اپلیکیشن یا موبایل تولید کرده‌اید، می‌توانید آن را برای شرکت در بخش داوری همایش اپل کانف ثبت کنید و در صورت برگزیده‌شدن، در برابر شرکت‌کنندگان حاصل کارتان را معرفی کرده و ارائه دهید. برترین اپلیکیشن‌ها از دید کاربران و داوران تندیس‌هایی به رسم تقدیم دریافت کرده و بدون شک، از یک فرصت تبلیغاتی مناسب بهره‌مند خواهند شد.

اپل کانف در تاریخ ۲۵ شهریور ماه و در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. برای آشنایی با کارگاه و بخش‌های مختلف این رویداد، و یا ثبت اپلیکیشن و بازیتان، می‌توانید به وبسایت این همایش مراجعه کنید:

[button url=”http://appleconf.com” postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”true”]Appleconf.com[/button]

و اگر به شرکت در رویداد علاقه‌مند هستید، پیش از آن که ظرفیت به پایان برسد، از بخش ثبت نام اقدام نمایید:

[button url=”http://appleconf.com/register” postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”true”]Register[/button]

کد تخفیف ویژه برای کاربران ترنجی : toranji

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....