حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه Home سخت‌افزاری در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ حذف خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز گزارش جدیدی از سوی بلومبرگ درباره‌ی حذف دکمه Home در آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ منتشر شده که به گزارش وال استریت ژورنال در اوایل تابستان امسال نیز شباهت دارد. به احتمال زیاد آیفون‌هایی که در سال آینده‌ی میلادی عرضه می‌شوند، فاقد دکمه Home خواهند بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

درحال حاضر اپل مشغول کار بر روی بازطراحی اساسی آیفون‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند؛ با توجه به اطلاعات منتشر شده، اپل با حذف دکمه Home، تمرکز بیشتری بر روی صفحه‌نمایش دستگاه می‌کند. اوایل سال جاری میلادی، جزئیات بیشتری درمورد آیفون سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود؛ این جزئیات به این اشاره کرده بودند که اپل قصد ساخت دستگاهی را دارد که در جلوی آن، یک قطعه شیشه قرار دارد.

اوایل ماه جاری نیز گزارش‌های منتشر شده، گفته بودند که فاکس‌کان مشغول توسعه‌ی پوشش تمام شیشه‌ای برای آیفون جدید است. KGI گزارش داده بود که این شرکت مشغول کار است تا طراحی تمام شیشه‌ای شبیه به آیفون ۴ را برای آیفون سال ۲۰۱۷ به ارمغان آورد. به احتمال زیاد با نبود دکمه Home فیزیکی، عملکرد این دکمه در داخل صفحه‌نمایش دستگاه خواهد بود.

ماه بعد، اپل از آیفون ۷ رونمایی خواهد کرد؛ گفته می‌شود که طراحی این دستگاه، شبیه آیفون ۶ و آیفون ۶ اس خواهد بود اما خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیست. همچنین خطوط آنتن بازطراحی شده‌اند و دوربین دستگاه بهبود یافته است. با توجه به گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، احتمالا آیفون ۷ دارای دکمه Home فیزیکی نخواهد بود و از یک دکمه شبیه به Force Touch در آن استفاده می‌شود. این دکمه، می‌تواند حس یک لمس واقعی، همانند ترک‌پد در مک‌بوک‌های جدید اپل را به کاربر القا کند.

نظر شما چیست؟ آیا شاهد حذف دکمه Home در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل خواهیم بود؟

[su_button url=”https://9to5mac.com/2016/08/25/apple-again-said-to-remove-home-button-with-iphone-coming-in-2017/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arvin

حالا ببینیم ۲۰۱۶ چی بارشه ۲۰۱۷ پیش کشش
البته فک کنم خود اپل به آیفونای امسالش زیاد امیدوار نیس چون از چن ماه گذشته تو شبکه های اجتماعی کلا داره واسه نمایشگرای OLED و ویژگی های ایفون ۲۰۱۷ تبلیغات میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی