حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ در ابتدا ممکن بود با ایده‌ای نزدیک به مایکروسافت Band ارائه شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از قابلیت‌های ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، امکان تعویض بند آن است و به کاربران، اجازه می‌دهد تا ساعت‌مچی هوشمند خود را شخصی‌سازی نمایند. با این‌حال و با توجه به اینکه بندهای قابل‌تعویض اپل واچ، نظر مساعد کاربران را جلب کرده است؛ یکی از مهندسان اپل، مدعی شده که ایده وی برای اپل واچ در صورتی که به واقعیت‌ می‌پیوست، ساعت‌مچی هوشمند اپل با عملکردی نزدیک به دست‌بند مچی مایکروسافت Band، ارائه می‌شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

کارمند سابق شرکت اپل، باب مسش‌میت، به تازگی در یک مصاحبه، مدعی شده است که یکی از طرح‌های پیشنهادی وی برای ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، استفاده از سنسورها بر روی بندها بوده است تا اطلاعات به‌دست‌آمده، دقیق‌تر باشد؛ با این‌‎حال، طرح وی، به‌سرعت توسط تیم طراحی رد شده است.

استفاده از سنسورها در بندهای ساعت‌مچی هوشمند، ایده کلی اپل را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد!

یکی از دلایلی که می‌توان برای ردشدن این پیشنهاد، عنوان کرد؛ آن است که در صورت استفاده از حسگرها در بندهای ساعت‌مچی هوشمند اپل، هدف کلی شرکت اپل برای محصولی با قابلیت شخصی‌سازی، تحت‌تاثیر قرار می‌گرفت و در ابتدا، شرکت اپل نمی‌توانست ساعت‌مچی هوشمند خود را با بندهای جداشدنی، ارائه دهد.

البته، مایکروسافت، چندان با عرضه اپل واچ با حسگرهایی که در بندهای ساعت‌مچی هوشمند به کار گرفته شده است؛ موافق نبود. با این‌حال، نظر مایکروسافت درباره دست‌بند مچی هوشمند مایکروسافت Band در طی زمان تغییر کرد و حتی به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت Band 3 با بندهای قابل‌تعویض ارائه شود و به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که حسگرها به ساعت‎‌مچی منتقل شده است. در حال‌حاضر، صحت این ادعا چندان مشخص نیست و باید تا ماه اکتبر برای معرفی سومین نسل از دست‌بند مچی هوشمند مایکروسافت Band منتظر ماند.

به هرحال، چندان نباید انتظار داشت که شرکت اپل، هدف طراحی ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ را تغییر دهد و به همین جهت، احتمالاً به استفاده از حسگرها در بندهای ساعت‌مچی هوشمند خود ادامه می‌دهد. بنابراین، تنها می‌توان به تغییرات نسبی در طراحی و مشخصات سخت‌افزاری مدل‌های آینده اپل واچ، امیدوار بود؛ زیرا پیش‌تر در ترنجی خواندید که مدل ۲۰۱۷ ساعت‌مچی هوشمد اپل واچ به پنل‌های میکرو LED با مصرف انرژی کم‌تر، مجهز خواهد شد.  گفته می‌شود که در یک آزمایشگاه، اپل برروی تحقیق و توسعه پنل‌های میکرو LED مشغول به کار شده است که از نظر مصرف انرژی در مقایسه با پنل‌های نسل فعلی اپل واچ، مصرف انرژی کم‌تری دارند. علاوه‌براین، نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ باجی‌پی‌اس و یک باتری با ظرفیت بیش‌تر، ارائه خواهد شد. 

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/16/08/15/former-apple-watch-engineer-talks-apple-design-culture-secrecy-more-in-interview” target=”blank”]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی