حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت پیش‌نویس پست‌ها

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید برای ایجاد پیش‌نویست به‌نام “Save Draft” است که به شما امکان می‌دهد روی یک پست کمی کار کرده و موقتاً ذخیره کنید تا بعداً تکمیل و منتشر کنید. این قابلیتی است که مدت‌ها است کاربران انتظارش را می‌کشند. در حال حاضر اگر از یک پست در حال تهیه خارج شوید، پاک می‌شود (شبیه به توییتر و برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر). اما قابلیت Save Draft می‌تواند به شما فرصت بیشتری برای آماده کردن و انتشار پست بدهد. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

همچنین به شما امکان حذف پیش‌نویس را هم می‌دهد (که البته بدیهی است). ممکن است پس از مدتی که از آماده کردن پست گذشته، به دلایلی از انتشار آن منصرف شوید. خب، گزینه Discard مثل پلتفرم‌های دیگر روی میز کار شما هست!

IMG_6499

این ویژگی جدیداً اضافه‌شده (و دیروز نبود)، و اپلیکیشن هم از چهار روز پیش تاکنون آپدیت نشده است. اگر یک پیش‌نویس را ذخیره کنید، در پنجره Compose بالاتر از “all photos” در دسترس است.

FullSizeRender

این ویژگی بسیار عالی به نظر می‌رسد، اما مطمئن نیستیم که چه زمانی عرضه عمومی می‌شود (و آیا اصلاً عرضه می‌شود؟). این شرکت به TechCrunch گفته، فقط در حال آزمایش این قابلیت بوده و برخی کاربران گزارش داده‌اند که این ویژگی از اپلیکیشن حذف شده است. به نظر می‌رسد که اینستاگرام در حال تست A/B (اصطلاحی که برای آزمایش دو حالت روی انبوهی از کاربران است) این قابلیت است تا عکس‌العمل‌ها را ارزیابی کند. با توجه به بازخورد‌های گرفته‌شده، به نظر می‌رسد که بهتر است اینستاگرام این ویژگی را به یکی از قابلیت‌های استاندارد خود تبدیل کند.

اگر هم می‌خواهید پست خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید، اپ Buffer اخیراً اینستاگرام را هم به فهرستش اضافه کرده است.

نظر شما چیست؟ این قابلیت اضافه شود بهتر است یا نه؟

[su_button url=”http://thenextweb.com/apps/2016/08/09/instagram-save-draft-feature/” target=”blank”]TheNextWeb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اپلیکیشن هم از روز چهار روز پیش تاکنون آپدیت نشده است

یدونه روز و اضاف نوشتین!

بنظرم قابلیت بدی نیست،ولی اینستا جدیدا چه اپدیتا بزرگی میده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده