حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا مدل ۲۰۱۶ مک‌بوک ایر در شهریور با مشخصات‌فنی رده‌بالا معرفی می‌شود؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اپل به معرفی جدید محصولات خود که یک‌ سال بر روی طراحی و توسعه آن‌ها وقت صرف کرده است، شهرت دارد و برای مثال، گوشی‌های جدید آی‌فون این شرکت، اغلب در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. با این‌حال، گمان می‌رود که آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس، تنها محصولاتی نخواهند بود که شرکت اپل در رویداد خبری آینده خود در ماه سپتامبر، معرفی می‌کند و محصولات دیگری را نیز برای معرفی در این مراسم، در نظر گرفته است. مدل ۲۰۱۶ مک‌بوک ایر، یکی از محصولاتی است که گمان می‌رفت در سال جاری معرفی شود اما شایعات جدید، نشان می‌دهد که سری مک‌بوک ایر شرکت اپل، دیگر با محصولات جدید به‌روزرسانی نخواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

آنچه که در حال‌حاضر از رویداد خبری ماه سپتامبر شرکت اپل می‌دانیم و قطعی است؛ معرفی آی‌فون ۷ و آی‌فون پلاس (پرو) برای رقابت با سازندگانی نظیر سامسونگ، است که پرچم‌داران جدید خود را به‌تازگی معرفی کرده‌اند و یا چند ماه آینده، ارائه می‌دهند. بنابراین، در حال‌حاضر، نمی‌توان گفت که شرکت اپل برای رویداد خبری خود در ماه سپتامبر، محصولات دیگری را در نظر گرفته است یا آن‌ها را در اواخر سال جاری میلادی، ارائه می‌دهد.

در حال‌حاضر، برخی مدعی شده‌اند که سری مک‌بوک ایر شرکت اپل بنابر سیاست‌های جدید شرکت اپل از چشم‌انداز آینده این شرکت، کنار گذاشته است و شرکت سازنده، بر روی سری مک‌بوک پرو تمرکز خواهد کرد. با این‌حال، برخی نیز احتمال داده‌اند که با توجه به معرفی لپ‌تاپ‌های جدید شرکت چینی شیائومی و هوآوی، شرکت اپل تصمیم دارد تا بار دیگر به این سری با معرفی یک محصول جدید، فرصتی دوباره دهد. شرکت شیائومی با معرفی شیائومی می نو‌ت‌بوک ایر و هوآوی با معرفی هوآوی میت‌بوک به قیمت بسیار مناسب، می‌توانند فروش محصولات سازندگان دیگر را تحت‌تاثیر قرار دهند و این موضوع برای شرکت اپل، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که شرکت اپل به ناچار برای رقابت و حفظ فروش محصولات خود در بازار رایانه‌های خانگی قابل‌حمل، محصول جدیدی را در سری مک‌بوک ایر با مشخصات‌‌فنی بسیار مناسب به بازار ارائه دهد. صحت این شایعات در حال‌حاضر، مشخص نیست اما اگر کمی واقع‌گرایانه به این موضوع نگاه کنیم، می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل، یک لپ‌تاپ جدید در سری مک‌بوک ایر معرفی خواهد کرد. انتشار شایعات مختلف از یک محصول، لزوماً به معنای صحت‌داشتن آن‌ها نیست و با توجه به محبوبیت محصولات شرکت اپل در میان کاربران، کاملاً واضح است که چنین شایعاتی، منتشر شود.

با این‌حال، در صورتی‌که شرکت اپل، مدل ۲۰۱۶ مک‌بوک ایر را در ماه سپتامبر معرفی نماید؛ انتظار می‌رود که این لپ‌تاپ با درگاه یواس‌بی Type-C به بازار عرضه شود و شرکت سازنده، محصول جدید خود را بدون درگاه یواس‌بی استاندارد ارائه دهد.

[su_button url=”#” target=”blank”]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی