حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا باید منتظر معرفی سونی اکسپریا XZ در IFA 2016 باشیم؟

نوشته

7 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

در چند روز اخبار مربوط به پرچمداران مرموز و البته جدید سونی بیش از پیش قوت گرفته است و ترنجی در تلاش است تا اخبار مربوط به سامورایی‌های سونی را به‌صورت کامل پوشش دهد. وب‌سایتی از دیار گرجستان امروز خبر داده است که سونی در کنفرانس IFA 2016 احتمالا سونی اکسپریا XZ را نیز معرفی خواهد کرد. شاید منظور برخی از منابع از اکسپریا XX همان XZ باشد!

با ترنجی همراه باشید…

در اخبار قبلی به این موضوع اشاره کردیم که سونی احتمالا در شهریور امسال از چند تلفن بالارده / پرچمدار پرده بردارد. اکسپریا XR ٬ اکسپریا XX (که احتمالا با نام XZ شناخته خواهد شد) و اکسپریایی که دارای صفحه نمایش ۴K است و شاید اسمش XS باشد. هنوز واقعا نمی‌توان در خصوص مشخصات قطعی پرچمداران نیمه‌ی دوم ۲۰۱۶ سونی صحبتی کرد ولی می‌توان با قطعیت در خصوص این موضوع صحبت کرد که سونی با دست پر به IFA 2016 خواهد آمد.

این منبع گرجستانی از Kagura با نام اکسپریا XZ و از Kugo که ممکن است مدل کامپکت پرچمداران باشد با نام XR یاد کرده است. چندی پیش منابعی از اکسپریا XX سخن به میان آورده بودند که با توجه به عجیب بودن این اسم استفاده از آن کمی بعید به نظر می‌رسد. شرکت سونی جدیدا بسیار محتاطانه عمل می‌کند و از عرضه‌ی محصولات متعدد خودداری می‌کند. سیاست‌های شرکت سونی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است و این شرکت معتبر و با سابقه‌ی بسیار درخشان سونی دیدگاه خود را نسبت به صنعت موبایل تا حدود زیادی تغییر داده است.

یک نکته‌ی جالب در خصوص اسم XZ قرار گرفتن اسم Z در کنار X است. منابع بسیاری به این خبر اشاره کرده‌اند که سونی سری Z را کنار گذاشته است اما شاید این شرکت می‌خواهد قابلیت‌های جذاب سری Z را با طراحی زیبای سری X همراه سازد و یک هیولا را روانه‌ی بازار کند. احتمالا نسخه‌ی استاندارد پرچمداران امسال سونی XZ نام داشته باشد و نسخه‌ی کامپکت به اسم XR مزین شده باشد.

HDAF S

در خصوص فبلت پرچمدار سونی که قرار است جایگزین شایسته‌ی اکسپریا Z5 پرمیوم باشد هنوز خبر زیادی در دسترس نیست ولی احتمالا نسخه‌ی بروزشده‌ی این گوشی با صفحه‌ی ۴K و پنل HDR (در رابطه با پنل HDR هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ولی با توجه به حدس برخی از کارشناسان باید شاهد یک نسل جدید از نمایشگرها در پرچمداران امسال سونی باشیم) و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ وارد بازار شود.

سونی می‌خواهد امسال حسابی بترکاند (به اصطلاح عامیانه گفتیم که کمی جو عوض شود) و قرار دادن رم ۴ گیگابایت در تلفن‌های خود به‌نوعی سنت شکنی کند. دوربین سلفی با قابلیت فیلم‌برداری ۴K و طراحی دگرگون شده از دیگر مشخصات پرچمداران امسال شرکت سونی است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا تاریخ ۱ سپتامبر و برگزاری IFA 2016 چه اطلاعات دیگری در خصوص سونی اکسپریاهای جدید افشا خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://review.ge/2016/08/%E1%83%94%E1%83%A5%E1%83%A1%E1%83%99%E1%83%9A%E1%83%A3%E1%83%96%E1%83%98%E1%83%95%E1%83%98-sony-%E1%83%A1-%E1%83%90%E1%83%AE%E1%83%90%E1%83%9A%E1%83%98-%E1%83%A4%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%92%E1%83%9B/” target=”blank”]review[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

سونی ببینم چیکار میکنیا منتظرتیم :heart: :heart:

Mostafa

یه کاری میکنه که همه بترکن
فقط میمونه بحث قیمت 🙁
که تو ایران بنداز بندازه
قیمت xperia xp دیروز سایت نگین خاورمیانه آورده ۲/۹۰۰
😐

Pouya

به خاطر اینکه به صورت رسمی وارد ایران نشده بعدشم قیمتش اون ور ابم زیاده چ برسه این ور

تعدادشم محدود

ARMTIN

اکسپریا XS واقعیت داره
اولین گوشی ۴k HDR دیسپلی لبه انحنا
اسنپدراگون ۸۲۱ و رم ۴ مشخصات بارز این فبلت سونی خواهد بود

Modarz

هزار الله اکبر :yahoo:

HEDAYAT

اسمش خیلی مهم نیست،
اکسپریا ایکس خوب بود، ولی روی کاغد آدم رو کاملا ناامید میکرد، امیدوارم این مشکل رو نداشته باشه،
دوستان سونی دوست؛ فکر میکنم خود سونی پنل HDR رو تکذیب کرده بود،خیلی روش حساب باز نکنید!

A better life

HEDAYAT
دوست عزیز به جز پردازنده که ۶۵۰ بود
بقیه چیزها فوق‌العاده بود
همین پردازنده ۶۵۰ خیلی با نرم افزار گوشی مچ بوده
خیلی بهتر بهینه سازی،شده از ۸۲۰

در مورد پنل hdr

امید وارم که حقیقت داشته باشه
اگه نداشته باشه قطعاً سونی تو هر سری بهبود میده کیفیت
بدون اغراق بگم از زد تو بهترین صفحه نمایش تولید میکنه با وجود این که فول اچ دی و بیشتر برند ها که به اسم ۲k میدن به مردن
به خصوص تو سری ایکس به بلوغ رسوند ips با تکنولوژی های انحصاریش

Hasan.sh

هنوز ما ب پنل hdr امید داریم ولی یقین نداریم
درسته این تکنولوژی بسیار پیشرفتست و پیاده کردن اون روی یک دستگاه در این ظرافت غیر ممکن بنظر میاد ولی یادتون سونی پارسال در دو حرکت غیر ممکن ها را ممکن کرد
۱جای دادن اسکنر انگشت در کلید پاور با اون ظرافت
۲استفاده از پنل ۴k

Just Sony ??

جایگزین premium
یه غول به تمام معناست

A better life

سونی می‌خواهد امسال حسابی بترکاند
این تیکه متن خیلی حال کردم
(((( اره امسال غوغا میکنه مثل پارسال ))))

Mohammad Soly

سونی میخواد بترکونه از زبان ترنجی :good:

Hasan.sh

دقت کردین برخلاف بسیاری از کمپانی ها ک از شش ماه قبل از معرفی میشه مشخصات و طراحی را استنباط کرد ولی از پرچمدار سونی هنوز هیچ اطلاعاتی لو نرفته و همه ی شایعات در حد اسم و کمی طراحی دستگاه بوده؟
این مورد باعث شده برای کنفرانس سونی خیلی شوق و اشتیاق داشته باشم :yahoo:

SAWANA

امیدوارم مدیران موبایل سونی دست از سر باتریهای ۲۷۰۰ و ۲۸۰۰ بردارن. کارایی باتری پرچمدار جدیدشونم مثل Z3 باشه.اما وقتی میبینم رو گوشی ۶ اینچی ۲۷۰۰ میذاره ناامید میشم.

Mostoul

من تازه یهZ5 خریدم از هر جهت عالیه و خوش ساخت
الان قیمتش هم خیلی خوبه
تا این معرفی بشه بیاد ایران یک سال میگذره تا قیمتش واقعی بشه

joojoo

فکر نکنم سونی از سی پی یو ۸۲۱ استفاده کنه و احتمالا بازم از ۸۲۰ استفاده کنه،چون در سری های زد هم هر دو نسل یکبار سراغ پردازنده جدید میرفت
احتمال استفاده از رم ۴ هم در محصول جدیدش خیلیه و قطعا همینکار رو میکنه 🙂

Mohebbi

سونی هر چی میخواد معرفی کنه فقط سریع عرضه جهانیش رو شروع کنه انتظار دارم تا اواسط مهر تو بازار باشه وگرنه این گوشی ها به سرنوشت z5 دچار میشن و اونجور که لایقش هستن فروش نمیرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com