حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی نزدیک‌تر به ایرپاد‌های اپل آیفون ۷ با درگاه لایتنینگ

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

به یاد دارم زمانی که مدیر مارکتینگ سامسونگ بر روی صحنه رفت و از مشخصات نوت ۷ صحبت کرد، اشاره بسیار خنده‌داری به جک ۳٫۵mm در نوت ۷ داشت. او گفت ما هنوز این جک را نگه‌داشته‌ایم و قرار نیست حذفش کنیم! به خوبی می‌توان متوجه شد که منظور آقای Justin Denison شرکت اپل و آیفون ۷ آینده است. در بسیاری از خبرها آمده است که اپل در آیفون آینده جک ۳٫۵ میلی‌متری را حذف کرده تا بتواند آیفون را باریک‌تر کند. با حدف این جک شاهد تغییر در ایرپاد اپل هم هستیم. ایرپادی که قرار است توسط لایتنینگ به دستگاه متصل شود. در ادامه همراه باشید.

شاید برای عجیب باشد و بگویید محال است که اپل به سراغ این کار برود اما بد نیست اشاره‌ای به  Moto Z داشته باشید چرا که این حرکت حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری در همین سال برای یکی از پرچمداران مطرح تکرار شده است! پس بعید نیست اگر توسط اپل باز هم تکرار شود و یا در سال آینده بیشتر شرکت‌ها به این سمت برود. در مورد مزیت‌ها و معایت این حذف برای شما صحبت کرده‌ایم ولی تنها برای یک جمع بندی من خودم را اینگونه متقاعد می‌کنم که برای تغییرات نباید یک جبهه منفی گرفت. پس بهتر است صبر کنیم تا راهکار نهایی شرکتی همانند اپل را ببینیم و توضیحات مدیر شرکت را بخوانیم. تا جایی که ما در جریان هستیم، اپل برای حرکت‌های تغییراتی خودش دلایل جالبی می‌تواند داشته باشد!

[aparat]http://www.aparat.com/v/oWFrO[/aparat]

نظر شما جیست؟ آیا حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری می‌تواند اقدامی مثبت باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Official-looking-iPhone-7-EarPods-with-Lightning-connector-get-video-review_id83897″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

والا تا جایی که ما میدونیم نازکتر نشده احتمال زیاد این حذف به خاطر اون افزایش مقاومتش(!!!) در برابر آب باشه
تا جایی که ما اطلاع دارم حفره ها هرچی بزرگتر باشن ضد آب کردنشون سخت تره

Mahdi

یکی از دوستان توی پست های قبلی هم گفته بود که شاید یکی بخواد هم گوشی رو بزنه شارژ هم اهنگ یا هر فایل صوتی دیگه ای گوش کنه؛منم نظرم همینه بعد اون خبر دوباره خبر اومد که اگه کسی میخواد هم اهنگ گوش بده هم گوشیشو بزنه به شارژ باید از یه مبدل استفاده کنه که اصلا جالب نیست.
((من خودم عاشق اپل هستم )) ولی با کل اینا گوشیش اگه طراحیش همینی باشه که عکساس اومده خیلی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....