حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی بار دیگر یک رکورد جهانی را شکست؛ این بار توسط لامپ

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از راه‌های نشان دهنده “بزرگی” ، ثبت رکورد جهانی گینس است و هیچ کس بهتر از ال‌جی قادر به انجام آن نیست. ال‌جی به تازگی رکورد جهانی گینس دیگری در زمینه بزرگترین تصویر ساخته شده توسط لامپ ثبت کرده است تا بوسیله آن مصرف انرژی کم سیستم جدید Centum یخچال‌های خود بنمایش بگذارد.مجموع ۱۸۰۷۲لامپ فلورسنت مجزا برای ساختن عکس ۱۲ در ۹٫۶ متری یخچال مجهز به فناوری centum ال‌جی استفاده شد. آخرین رکورد ثبت شده در این زمینه مربوط به سال ۲۰۱۴ و با مجموع ۱۱۰۲۲ لامپ بوده است.

Kevin Cha رئیس ال‌جی اکترونیکس خاورمیانه و آفریقا گفت : “ا‌ل‌جی همیشه یکی از پیشگامان در زمینه نوآوری و خلاقیت بوده است که  این امر بوسیله فناوری‌های نوآورانه و کم مصرف محقق شده است. علاوه بر این  با توجه بسیاری موارد که ال‌جی برای اولین بار مبدع آن بوده‌است، این شرکت جایگاه ویژه ای را بین پیشروان صنعت یافته است. .با شکستن رکورد دیگری در رابطه با سیستم Centum، شرکت ال‌جی بار دیگر تهعد خود را برای رهبری بازار در زمینه لوازم خانگی با سطح کیفی بسیار بالا و در ضمن کارامد نشان داد.”

به تصویر کشیدن این کار به مدت ۱ ساعت نیازمند ۱۹۸٫۸ کیلو وات برق است. مقداری که برابر است با یکسال ذخیره انرژی توسط یخچال مجهز به فناوری centum  با رده مصرف انرژی A+++. این مقدار حتی ۲۰ درصد کمتر از مصرف انرژی یخچال با رده انرژی A+ است. این مقدار انرژی الکتریکی می‌تواند یک جارو برقی را به مدت یکسال هروز ۵ ساعت و نیم روشن نگه دارد و یا یک سشوار را به مدت ۱۸ سال روزانه نیم ساعت روشن کند.

4

3

1

ال‌جی با همکاری هنرمند طراحی موزاییک Serge Belo و گروه هنری رسانه‌ای Everyware توانست در مدت ۴۸ ساعت این طرح را پیاده کند. این پیاده سازی شامل اضافه کردن فیلترهای رنگی برای هر لامپ نیز بود.

این طرح لامپی دومین رکورد امسال بود که توسط ال‌جی در کتاب جهانی رکوردهای گینس ثبت شد. ال‌جی در ماه آپریل ماشین لباسشویی بدون لرزش خود را با ساخت خانه‌ای از کارت بازی روی آن در حالی که با سرعت ۱۰۰۰ دور در دقیقه در حال چرخش بود نشان داد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

آفرین به ال جی واقعا تو خلق ایده ها بهترین کمپانیه که دیدم
فقط ایکاش میتونست بخوبی توسعشون بده و برای مدت زیادی ازشون استفاده کنه

ali™reza

آینده دست شرکت های خلاقه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....