حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس جدیدترین هیولای گیمینگ را معرفی کرد؛ Maximus VIII Formula

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ایسوس عضو جدید از خانواده Republic Of Gamers را معرفی کرد. این محصول جدید با ظاهری زیبا، خشن و جذاب Maximus VIII Formula نام دارد که به یک خنک کننده دو منظوره ویژه با نام CrossChil EK برای خنک سازی هرچه بهتر مدار تغذیه به وسیله آب یا هوا مجهز است. همچنین ظاهر آن به وسیله طیف نورانیRGB جذاب تر شده و یک سپر ویژه، علاوه بر خنک سازی و حفظ استحکام بیشتر مادربورد، زیبایی آن را دوچندان کرده است. Maximus VIII Formula مانند دیگر برادران خود برای گیمرها، کارت صدایی با فناوری SupremFX 2015 صدایی شفاف و فراگیر را به ارمغان آورده و با فناوری ۵-Way Optimization، با یک کلیک پنج راهکار متفاوت برای بهینه سازی سیستم در اختیار دارد.


نسل هشتم مادربورد های سری Maximus، با پشتیبانی از چیپست SKYLAKE، به سوکت ۱۱۵۱ تجهیز شده است. این مادربورد با استفاده از مدار تغذیه قدرتمند، امکانات ویژه، و بایوس فوق العاده پیشرفته به راحتی امکان مدیریت و اورکلاک قطعات را با رابط کاربری آسان برای همه در دسترس قرار داده است. مادربورد Maximus VIII Formula با استفاده از فناوری T-Topology و دارا بودن چیپ Digi+ مجزا برای رم ها، به سادگی می تواند از رم های پرسرعت DDR4 تا فرکانس ۳۷۳۳ مگاهرتز ارتقاء یابد؛ علاوه بر این پایداری سیستم را در زمان پردازش های سنگین حفظ کند.

سرتاسر مادربورد Maximus VIII Formula توسط یک پوشش محافظ احاطه شده که علاوه بر زیبایی، استحکام بیشتر را برای پشتیبانی از قطعات سنگین مانند کارت گرافیک های بزرگ یا خنک کننده های سنگین و حجیم داشته باشد. همچنین این پوشش در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم است و در خنک کنندگی بیشتر مادربورد و قطعات روی آن نقش مهمی دارد. ۲۸ چراغ LED با ترکیب رنگ RGB، وظیفه نورپردازی در اطراف هیت سینک PCH، مدار تغذیه و اطراف اسلات های PCI-Express را برعهده دارند تا زیبایی این مادربورد دو چندان شود.

image001

کارت صدای به کارگرفته شده در Maximus VIII Formula، نسخه پیشرفته SupremeFX 2015 است که با یک مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS® ES9023P تجهیز شده و از فناوری Hyperstream™ استفاده می کند. خازن های حرفه ایNichicon و اَمپ های VRMS2 امکان استفاده از هدست های قدرتمند تا ۶۰۰ اهم را فراهم می آورد، به علاوه Sonic SenseAmp نیز به صورت خودکار میزان قدرت خروجی هدست متصل شده به کارت صدا را می سنجد و کیفیت صدا را به صورت خودکار برای شما بهینه می کند.

برای ارتباطات شبکه ای نیز،Maximus VIII Formula با استفاده از آخرین چیپ کنترلر شبکه شرکت اینتل (I219-V) کمترین میزان فشار را به CPU اعمال می کند و برای تکمیل کردن بی نظیر بستر بازی های شبکه ای، فناوری LANGuard را به خدمت گرفته که حاصل آن پینگ پایین و اولیت دادن به پکت های مرتبط به بازی های تحت شبکه است.

Maximus VIII Formula با استفاده از رابط NVMe، نهایت کارایی ذخیرسازهای SSD را به کار گرفته و همچنین با پشتیبانی از هر دو رابط M.2 و U.2 سرعت ذخیره سازی اطلاعات را حداکثر تا ۳۲ گیگابیت بر ثانیه برای شما مهیا کرده است. همچنین با پورت USB 3.1 نوع A و C، بالاترین سرعت نرخ انتفال برای حافظه های جانبی را در درسترس قرار می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Javad

انشالله ده سال اینده میتونم این مدل رو بخرم :mail:

SAYROS

باهات معافقم

قیمتش معلوم نیست؟

Ali

تو ایران حدود ۲تومن میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....