حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جشنواره بزرگ طرفداران گوشی V10 ؛ ۱۰ عدد V10 رایگان برای ۱۰ نفر

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

شرکت ‌ال‌جی پنجشنبه همین هفته به طرفداران محصولات موبایل خود گوشی هوشمند V10 و جوایز ارزنده دیگر هدیه می‌دهد. علیرغم اینکه زمان زیادی از عرضه V10 در ایران نمی‌گذرد، این گوشی هوشمند تحسین بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری را برانگیخته است. اولین گوشی هوشمند سری V به منظور ایجاد تجربه چندرسانه‌ای عالی برای مشتریان علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی امروزی طراحی شده است. V10 قابلیت‌های بی‌نظیر همانند نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.


ال‌جی از طرفداران V10 دعوت می‌کند تا در روز پنجشنبه دهم دی ماه ۹۴ از ساعت ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر به فروشگاه ال‌جی در طبقه همکف بازار چارسو مراجعه کنند و کارت شرکت در قرعه‌کشی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است کارت‌های قرعه‌کشی محدود است. قرعه‌کشی در همان روز و رأس ساعت ۵ بعدازظهر در حضور شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.
جوایزی که برای علاقه‌مندان V10 در نظر گرفته شده به شرح زیر است:

  • ۱۰ عدد گوشی ال‌جی V10 برای ۱۰ نفر به صورت رایگان
  • ۲۰۰ عدد کارت حافظه میکرو اس دی باظرفیت ۲۰۰ گیگا بایت به ارزش بیش از چهار میلیون ریال به صورت رایگان برای ۲۰۰ نفر در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو
  • یک عدد کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت ۳۲ گیگا بایت به سایر طرفداران در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو

به یاد داشته باشید مهلت خرید با در دست داشتن کارت قرعه‌کشی از تاریخ ۱۰ الی ۱۷ دی ماه خواهد بود و برای دریافت جایزه ارائه کارت ملی الزامیست.
علاقه‌مندان به گوشی هوشمند V10 می‌توانند از این گوشی هوشمند در فروشگاه ال‌جی در بازار چارسو واقع در تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ضلع جنوب شرقی بازدید نمایند و در قرعه‌کشی بزرگ V10 شرکت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

نمیشه بدون خرید کارت قرعه کشی بگیرم :scratch:
یه گوشی V10 برنده بشیم :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....