حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ اسمارت فون برتر چین در سال ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

بازار اسمارت فون های چینی وسیع ترین بازار موجود در جهان است که سرشار از دستگاه های متنوع است. شرکت های چینی دائما در حال ارائه اسمارت فون های جدید هستند و رقابت بین آنها، روز به روز رو به افزایش است. تاکنون اسمارت فون های مختلفی را در ترنجی معرفی کرده ایم. شرکت های چینی قصد دارند تا سال آینده سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. در این راستا برند های مختلفی روی کار آمده و البته با مانور زیاد بر روی قیمت، مشتریان زیادی را در نیز به خود جذب کرده اند. برند هایی چون Ulefone، MSTAR، DOOGEE، Mlais، Bluboo،elephone، Leagoo اسمارت فون هایی با قیمت بسیار مناسب اما کارایی بالا را به بازار وارد کرده اند. در ادامه با لیست ۱۰ اسمارت فون برتر چین همراه باشید.

 

۱ – Elephone Vowney

e3e

یک دستگاه ۵٫۵ اینچی FHD با چیپست Helio X10 Octa Core 1.9GHz همراه با ۳ گیگابایت رم و یک دوربین ۲۱٫۰MP اسمارت فون بسیار جالبی را رقم زده است. قیمت این دستگاه ۲۴۰ دلار است. همانطوری که اشاره شد، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک فازی و فیلمبرداری با کیفیت ۴K است. ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

ارائه در اینجا

۲ – ULEFONE PARIS

1447176710599-P-2889751

این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD از نوع IPS OGS است. پردازنده اصلی دستگاه MTK6753 64bit با هشت هسته و فرکانس ۱٫۳GHz خواهد بود که در کنار ۲GB رم و ۱۶ گیگابایت حافظه اصلی مشخصات خوبی را فراهم کرده است. دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. برای این دستگاه باید ۱۲۰ دلار هزینه کنید.

ارائه در اینجا

۳ – MEIZU M2

rr3

صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوحیت  ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در کنار پردازنده‌ی ۶۴ بیتی MT6735 شرکت مدیاتک با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و چیپ گرافیکی Mali-T720 MP2 در کنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد که می‌توان عنوان میان‌رده را به این محصول اعطا کرد. ۱۲۵ قیمتی است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

ارائه در اینجا

۴ – Ulefone Be Touch 2

e3

یکی دیگر از دستگاه های خوش‌ساخت، Be Touch 2 نام دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰pFHD است. MTK6752 Octa Core, 1.7GHz همراه با ۳ گیگابایت رم مشخصات سخت افزاری دستگاه را تامین کرده است. ۱۴۸ دلار قیمت فروش این دستگاه خواهد بود.

ارائه در اینجا

۵ – BLUBOO XTOUCH

erw

 صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن FHD و شیشه محافظ ۲٫۵ بعدی دستگاهی زیبا را فراهم دیده است. چیپست BLUBOO XTOUCH که دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بوده همراه با ۳GB رم LPDDR3 و ۳۲GB حافظه داخلی همراه با قابلیت افزایش آن از طریق میکرو اس دی مشخصات دستگاه را کامل می‌کند.

ارائه در اینجا

۶ – UMI Rome

r4-1

این اسمارت فون ۱۰۰ دلار قیمت دارد. صفحه نمایش  ۵٫۵  اینچی از نوع امولد با رزولوشن HD همراه با چیپست MediaTek MT6753 و سه گیگابایت رم، با دوربین Sony IMX7179 که در اصل دوربینی ۱۳MP است، مشخصات بسیار خوبی را فراهم کرده است.

۷ – OUKITEL K10000

2-1

این فبلت ۲۴۰ دلاری دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن HD است. برای توصیف این دستگاه باید بگوییم، چیپست MTK6735 64bit Quad Core la 1.0GHz در کنار دو گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، هدف اصلی تولید نیست بلکه باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی دیگر رقبا را به چالش خواهد کشید.

ارائه در اینجا

۸ – Elephone P8000

rew

کمپانی چینی Elephone در پی آن است تا اسمارت فون هایی با مشخصات فنی بالا را در کنار قیمت پایین به بازار عرضه کند. این گوشی‌ هوشمند با هدف عرضه به بازار جهانی از تمام شبکه‌های ارتباطی LTE در سراسر جهان پشتیبانی می‌کند. چیپست MT6253 مدیاتک  که در واقع یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز است، قدرت دستگاه را تامین خواهد کرد. P8000 از یک صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. ۱۷۰ دلار قیمت این دستگاه است.

ارائه در اینجا

۹ – Mstar M1 Pro

rrr-2

ظاهر این اسمارت فون برای شما آشنا نیست؟ بله گلکسی نوت ۴ ! قیمت این دستگاه ۱۳۶ دلار خواهد بود. چیپست MT6752 در کنار دو گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مشخصات اصلی دستگاه را رقم زده است

ارائه در اینجا

۱۰ – Cubot X15

rrrr

MTK6735 64bit Quad Core, 1.3GHz در کنار صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی FHD و ۲ گیگابایت رم، مشخصات خوبی را رقم زده است. ۱۵۰ دلار قیمت رسمی این دستگاه است.

ارائه در اینجا

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

قیمتاشون عالیه

bvb

گزینه ۱ خیلی عالیه قیمت فوق العاده ای هم داره ولی یه نکته جالب توی این عکسا اینه که همشون اکثرا فلزین تو چین فلز زیادی دارن فکر کنم بعضی از پرچمدارای امسال با این قیمتاشون هنو پلاستیکین

Javad

جای این اسمارت فون ها واقعا توی این لیست خالیه :
Xiaomi Redmi Note 3 32GB
ZTE V5 Pro
Meizu Meilan Metal 32GB
Meizu Pro 5 32GB
ZTE Nubia Z9 Max
ZTE Nubia My Prague 3GB
Letv Le 1 32GB
Letv Le 1S 32GB
من یه مدل ZTE Z7 Max داشتم گوشی فوق العاده ای بود و بابت پشتیبانی نرم افزاری هم من رو واقعا شگفت زده کرد. جزو اولین ها بود که Lollipop رو دریافت کرد و خیلی هم گوشی خوب و سریعی بود از هر نظر ازش راضی بودم. کیفیت ساخت بدنه هم از نظر من نقصی نداشت و یک مزیت خیلی خوبش باتریش بود که برای من توی استفاده سنگین یک روز رو راحت جواب میداد :mail: 🙂 :rose:

Different_boy

واقعا جای ردمی نوت۳ خالی هست.فکر نمیکردم یک گوشی هم از شیائومی نباشه!!!!!!!!
میزو هم گوشی های ارزون و قدرتمندی داره.اما پشتیبانی نرم افزاری شیائومی بعد نکسوزها و موتورولا واقعا عالیه
گاش ی مطلب جامع برای نهوه خرید از این گونه سایت ها که ایران رو پشتیبانی میکنن میذاشتین.ببینیم چطوریه.چکار باید بکنیم

Moazez

من تو برندهای چینی فقط LE TV رو قبول دارم

aminoffline

دوستان در رابطه بااین سایت گیر بست یه توضیح میدید
باتئجه به اینکه از این سایت لینک میدید و توی لیستش ارسال به ایران هم داره
یه مختصر اگه از نحو کار و خرید ازش بگید ممنون میشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....