حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید الجی G Pad II با نمایشگر ۸٫۳ اینچ و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

الجی پس از معرفی دو عضو ۱۰ و ۸ اینچی در خانواده G Pad II این بار یک نسخه ۸٫۳ اینجی معرفی کرده است که جای بین این دو مدل قرار خواهد گرفت. این مدل سلولار و پشتیبانی از ۴G LTE است. نمایشگر آن ۸٫۳ اینچ و به رزلوشن FHD یا ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل است. این ابعاد و رزلوشن سبب چگالی تصویر ۲۷۳ پیکسل در هر اینچ مربع می شود. در ادامه با ترنجی باشید تا بیشتر با این تبلت الجی آشنا شویم.

LG G pad II 8.3

الجی G Pad II 8.3 دارای ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که می توانید آن را از طربق کارت حافظه جانبی افزایش دهید. باتری این تبلت ۸٫۳ اینچی به حجم ۴۸۰۰ میلی آمپر است که به نظر کافی می رسد اما می توانست کمی باریک و سبک تر باشد. ضخامت این تبلت ۸٫۸ میلی متر و وزن آن ۳۶۶ گرم است که می توان با ضخامت ۵٫۶ میلی متری گلکسی تب اس ۲ (۸ اینچی) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر یا آیپد مینی ۴ (۷٫۹ اینچی) با ضخامت ۶٫۱ و حجم باتری ۵۱۲۴ میلی آمپر مقایسه کرد.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و برای ثبت سلفی یک ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که برای تبلت کاملا کافی است. چیپست به کار رفته در این تبلت اسنپدراگن ۶۱۵ کوالکام است که ۸ هسته به صورت ۲ شاخه ۴ هسته ای، یکی به فرکانس ۱ گیگاهرتز و دیگر به فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و هر دو از نوع Cortex-a53 است. سیستم عامل این تبلت اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ است.

این تبلت در رنگ قهوه ای-طلایی برای فروش ارایه می شود و هنوز خبری درباره رنگ های دیگر آن نیست. این تبلت یک قلم در خود دارد و البته با برنامه های آفیس مایکروسافت به صورت پیش فرض ارابه می شود. این تبلت فعلا در کره جنوبی ارایه خواهد و خبری از عرضه عمومی آن نیست. نظر شما درباره این تبلت چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lg_announces_g_pad_ii_83_lte_with_sd615_soc_-news-15657.php” background=”#6AB999″ desc=”Phone Arena”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin nasiry

باحاله

حسین

حالا چرا لالی پاپ ؟؟ فک کنم تا موقع عرضه جهانیش نسخه اندروید n هم اومده تو بازار !!!

Arsham Galaxy

سلام دوستان من میخوام گلکسی نوت ۵ بخرم سوالم اینه گارانتی همرا سرویس خاور میانه چجوریه؟ مخصوصا در مقایسه با مایکروتل و سامتل

Mr pixel

خوشم نیومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)