حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهارمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی، دوم دی ماه برگزار می شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

چهارمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران ، از دوم دی ماه به مدت سه روز در مرکز همایش های رازی این دانشگاه برگزار می شود.

این کنگره علمی با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی ، تهران ، کرمان ، شیراز ، دانشگاه تربیت مدرس، موسسه رویان و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

   دکتر ” محمدتقی جغتایی ” رییس انجمن علوم اعصاب ایران و رییس کنگره سالانه علوم اعصاب پایه و بالینی، با اعلام این خبر، افزود: ۸۰۰ مقاله از میان مقالات رسیده به دبیرخانه کنگره ، انتخاب شده است تا بصورت سخنرانی و به شکل پوستر، به متخصصان و کارشناسان شرکت کننده ارائه بشوند.

   وی اظهارداشت : مقالات در دو سطح کلی ” پایه و بالینی ” از صبح تا عصر در هفت سالن مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه خواهند شد.

   دکتر جغتایی ، ” سلولهای بنیادی عصبی ، صرع ، اختلالات تکاملی ، نقشه برداری مغز ، رشد و تکامل کودکان ، فلسفه ذهن ، علوم اعصاب شناختی ، عصب زبان شناسی ، و توانبخشی عصبی ” را از جمله حوزه های فعالیت این کنگره معرفی کرد.

   وی افزود: اساتید و متخصصان ایرانی و خارجی شرکت کننده ، در حوزه ” سلولهای بنیادی عصبی “، به چگونگی استفاده از سلولهای بنیادی در درمان بیماریهایی مانند سکته مغزی ، ام اس ، پارکینسون و فلج مغزی ، می پردازند.

   وی ادامه داد: مبانی پایه و بالینی بیماری صرع ، در حوزه “صرع “، ” اختلالات تکاملی ” با تاکید بر بیماری اوتیسم ، چگونگی تشکیل فرآیند ذهن در حوزه ” فلسفه ذهن ” ، چگونگی شکل گیری زبان و گفتار در کودکان و اختلالات مربوط به آن ، در حوزه ” عصب زبان شناسی ” و استفاده از کارکردهای عصبی در توانبخشی و انعطاف پذیری مغز ، در حوزه ” توانبخشی عصبی ” مورد بحث و بررسی قر ار می گیرند.

   رئیس چهارمین کنگره علوم اعصاب تاکید کرد که مقالات و تازه های علمی این کنگره برای متخصصان نورولوژی ، جراحان مغز و اعصاب ، روانپزشکان ، متخصصان علوم اعصاب ، فیزیولوژی آناتومی ، نورو رادیولوژی ، رادیولوژی ، ایمونولوژی ، روانشناسان ، و متخصصان حوزه های مربوط به مهندسی مانند برق ، مکانیک ، مهندسی پزشکی ، و فیزیک ، قابل استفاده خواهد بود.

   دکتر جغتایی افزود: چهارمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی، دارای امتیاز بازآموزی برای کارشناسان و متخصصان شرکت کننده در رشته های مختلف علوم پزشکی است.

   وی با اشاره به شرکت ده تن از اساتید و صاحبنظران خارجی در چهارمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی ، اظهارداشت: این متخصصان از کشورهای کره ، چین ، فرانسه ، ایتالیا ، انگلیس و آلمان ، به ایران سفر می کنند و آخرین یافته های علمی جهان در حوزه های مرتبط با علوم اعصاب و تجارب علمی خود در این حوزه را به شرکت کنندگان ، ارائه می دهند.

   رییس کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی همچنین به بخش های جانبی این کنگره اشاره کرد و افزود: بخش های ” دانش آموزی ، دانشجویی و دستیاری ” ، از بخش های جانبی کنگره هستند که به ترتیب توسط دانش آموزان خلاق در حوزه علوم اعصاب ، دانشجویان علوم پزشکی و دستیاران نورولوژی و روانپزشکی ، برگزار می شود.

   وی با توجه به گستردگی مباحث این کنگره بزرگ بین المللی ، از تمامی کارشناسان ، متخصصان و دانش پژوهان ، جهت شرکت و استفاده از مباحث متنوع و تازه های علمی حوزه علوم اعصاب در این کنگره ، دعوت کرد.

[su_button url=”http://www.behdasht.gov.ir/?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=127&newsview=136912″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]behdasht[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sasanteh

کاور پست خیلی بی کیفیته!!! :negative:

Ali

چقدر من منتظر این کنگره بودم …!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....