حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۶٫۰٫۱، مشکل اختلاف زمان دستگاه را رفع می‌کند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر از اندروید ۶٫۰ استفاده می‌کنید، احتمالا با مشکل اختلاف زمان مواجه شده باشید. در سایت Google Code، بسیاری از کاربران به‌دلیل مشکل پیش‌آمده در اندروید ۶٫۰ شکایت کرده‌اند. اختلاف زمان، می‌تواند مشکلاتی را برای هشدارها و یادآوری رویدادها به‌وجود آورد. گوگل در به‌روزرسانی جدید اندروید یعنی اندروید ۶٫۰٫۱، این مشکل را رفع کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این تفاوت، در حد ۳۰ ثانیه یا حتی دو دقیقه نیست؛ کاربران نکسوس می‌گویند که اختلاف زمان، ۳۰ دقیقه است. بعضی از کاربران می‌گویند که این مشکل، با روشن و خاموش کردن حالت هواپیما، رفع خواهد شد اما این راه‌حل برای همه کار نمی‌کند. راه‌حل دیگر، راه‌اندازی مجدد گوشی است و همچنین تغییر شبکه ۴G به ۳G نیز می‌تواند در رفع این مشکل موثر باشد.

این مشکل با به‌روزرسانی به اندروید ۶٫۰٫۱ رفع خواهد شد و دیگر مشکلی در هشدارها و یادآوری رویدادها وجود نخواهد داشت. بسیاری از این کاربران، از نکسوس ۵ استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که کاربران دیگر نکسوس‌ها، کمتر با این مشکل مواجه شده‌اند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-6.0.1-fixes-the-system-clock-on-your-Android-device-that-broke-with-Android-6.0_id76602″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arash.n

با سلام و اجازه از ترنجی عزیز
گروهی تشکیل دادیم تا توانایی ها و مشکلات خودمان را در زمینه تکنولوژی ( ویندوز. ویندوز فون. اندروید . ios و غیره..)به اشتراک گذاشته و از اطلاعات یکدیگر بهره مند شویم

https://telegram.me/joinchat/CEq2YwAFQWcnOuucr99zIQ

همراهی شما باعث افتخار و سر افرازی ماست.. با تشکر فراوان از ترنجی عزیز.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی