حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در مسابقه مشترک وب‌سایت سخت افزار و گیگابایت برنده شوید!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در ادامه همکاری وب‌سایت ترنجی با وب‌سایت سخت‌افزار بار دیگر به سراغ مسابقه‌ای تازه رفتیم. یک کامپیوتر قدرتمند برای اجرای بازی ها نیاز به یک کارت گرافیک خوب دارد و چه چیز بهتر از آن که این کارت گرافیک را در یک مسابقه و آن هم به صورت جایزه ببری. البته این همه ماجرا نیست چون گرافیک مورد نظر از سری Xtreme Gaming شرکت گیگابایت است که باعث می شود لذت برنده شدن ان دو چندان شود. این بار هم با یک مسابقه دیگر اما از نوع گرافیکیش به سراغ شما عزیزان آمدیم تا حسابی در این هوای سرد پاییزی (البته بیشتر زمستانی) حس رقابت را در شما بیش از پیش زنده کنیم. اگر دوست دارید در یک مسابقه تمام عیار شرکت کنید با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شده در این مسابقه سری کارت های گرافیک Xtreme Gaming شرکت گیگابایت را به عنوان جایزه در نظر گرفتیم. کارت های گرافیک سری Xtreme Gaming گیگابایت به بهترین حالت ساخته شده اند تا با کارایی بالای خود، طراحی حرفه ای بهترین انتخاب ممکن برای اورکلاکر ها و گیمر های باشند. کارایی بالا در اجرای بازی های رایانه ای بعلاوه دوام و پایداری بالا، ویژگی سری جدید کارت های Xtreme Gaming هستند. این کارت ها نسبت به کارت های مرجع به طور کامل بازطراحی شده اند تا نیازهای گیمرهای حرفه ای در اجرای بازی ها به بهترین شکل برآورده سازند.

[su_button url=”http://www.sakhtafzarmag.com/ویژه/مسابقات/۷۳۲۵/مسابقه-کارت-گرافیک-گیگابایت-و-سخت-افزار” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]sakhtafzarmag[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad Ebrahimipour

اقا دقیقا این مسابقه چه جوری هست من میخوام شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید
منتظر پاسخگویتون هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....