حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گوشی HTC One A9 در بازار ایران

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

HTC One A9 ،جدیدترین گوشی از مجموعه تحسین شده خانواده HTC One،از امروز در ایران عرضه می شود. این گوشی خیره کننده و بی نظیر با ترکیبی از بهترین نوآوری ها در کنار طراحی منحصر به اچ‌تی‌سی و با جدیدترین امکانات و قابلیت های گوگل اندروید، همه نگاه ها را به خود جلب می کند. گوشی HTC One A9 با طراحی چشم نواز و جذاب، اولین دستگاهی است که در کنار گوشی های Nexus به اندروید ۶ (Marshmallow)مجهز است. جدید ترین امکانات اندروید ۶ (Marshmallow) در کنار رابط کاربری HTC Senseسلیقه های خاص را راضی کرده و تجربه ای بی نظیر را به شما می‌دهد.


گوشی HTC One A9 با رنگ های غنی و چشمگیر، در سیر تکاملی طراحی منحصر بفرد خانواده HTC One، تبلور زیبایی و شکوفایی سری HTC One است. دوربین های این دستگاه به همراه قابلیت های قدرتمند و در عین حال ساده برای ویرایش، عکس هایی شفاف با وضوح بالا ثبت می کنند. دوربین جلویی HTC One A9 که از فناوری اولتراپیکسل بهره می‌برد و تا سیصد برابر بیشتر نور جذب می کند، حتی در نور بسیار کم، سلفی های بی نظیری را ثبت می‌کند. ™ HTC BoomSound و™Dolby Audio صدایی همه جانبه، عمیق و طبیعی را در هدفونی با کیفیت عالی برای استفاده هر چه بهتر از فیلم ها و موسیقی ها و بازی ها، انتقال می‌دهد.
قاب های™HTC Dot View با طراحی ماتریکس صفحه بیرونی و نمایشگر هوشمند، لیست آخرین تماس ها و پیغام ها، گزارش آب و هوا و پیام ها را نشان می‌دهد. گوشی HTC One A9 در رنگ های خاکستری مفرغی، نقره ای یخی و طلایی صورتی در بازار ایران عرضه می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

بنظرم تو ایران فروش خوبی میکنه چون شبیه ایفونه!من خودم چن نفر و دیدم هواوی پی ۷ گرفتن و گفتن چون شبیه ایفونه!!

راستی کسی با دات ویوو کار کرده؟بنظرتون کاربردیه که بگیرم یان؟ اخه من قاب نمیندازم رو گوشی.

md4956

اگه قاب نمیذارین٬ نخرین .. منم همین شک رو داشتم٬ یک هفته از کسی قرض گرفتم (کاور دات رو) ٬ ولی دیدم نمیشه از خود گوشی و طراحی قشنگش دور بمونم .. منصرف شدم و نخریدم

mahdi

به امید فروش زیاد این گوشی و موفقیت HTC و بازگشت به دوران اوج

iMohammadreza

خدا به خیر بگذرونه! :wacko:
من که فکر میکنم خیلى تو ایران فروش کنه! :unsure:
بیشتر از هر کشور دیگه اى…!!!!
این نظر شخصى منه…!!!! :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....