حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش برخی تحلیل‌گران، اپل توانسته است ۱۲ میلیون اپل واچ به فروش برساند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

بر اساس گزارش‌های جدید از سوی Daniel Ives که یکی از تحلیل‌گران FBR، فروش اپل واچ در این اواخر رشد بسیار چشمگیری داشته است. بنابر گزارش‌های این منبع، اپل توانسته است در طی سه‌ماه اخیر، حدود ۶ میلیون دستگاه اپل واچ را به‌فروش برساند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، باید بگوییم که میزان کلی فروش ساعت‌های هوشمند اپل احتمالا به ۱۲ میلیون نسخه خواهد رسید. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

شاید این عدد نسبت به آمار و ارقام محصولات دیگر این شرکت چندان چشمگیر به‌نظر نیاید، اما این موضوع اصلا بد نیست، مخصوصا زمانی که میزان فروش این محصول نوپا را با میزان فروش اولین آیپد عرضه شده توسط اپل مقایسه کنید. شاید بد نباشد یادآوری کنیم که اپل توانست ۸۰ میلیون نسخه از اولین آیپدش را در طی تنها ۸۰ روز به فروش برساند، اما اپل رسما اعلام کرده است که میزان فروش اپل واچ در طی ۹ هفته اول عرضه بسیار بیشتر از فروش اولین نسل آیپد بوده است.

gsmarena_001

بد نیست اشاره کنیم که تمامی این آمار و اطلاعات به‌دست آمده، در طی جمعه سیاه و از فروشگاه‌های اپل به‌دست آمده است. البته مانند همیشه اپل از اعلام کردن میزان فروش ساعت هوشمندش خودداری کرده و برای همین ناچار هستیم که به همین اطلاعات بسنده کنیم. در کل شاید میزان فروش ساعت‌های هوشمند به میزان آیفون‌ها برای این کمپانی مهم نباشد، اما نمی‌توان پیشرفت روزافزون ساعت‌های هوشمند در بازار‌های مختلف را انکار کرد، حتی با وجود اینکه هنوز برخی مشکلات مانند قیمت بالا و یا باتری نه‌چندان مناسب در این محصولات وجود دارد.

نظر شما چیست؟ شما درباره میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/apple_watch_total_sales_for_2015_might_top_12_million-blog-15269.php” background=”#01965a” icon_color=”#ffffff”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

خریدن یه ساعت هوشمند فعلا توجیه نداره من نمیدونم فاز اینایی که ساعت هوشمند میخرن چیه اخه امکاناتش جوری نیس که بشه روش حساب باز کرد حالا از برندی میخواد باشه هر چند اگه مجبور بشم از بین این ساعت ها یکی رو انتخاب کنم اپل واچ رو انتخاب میکنم

SONY 1946

😐

SONY 1946

۱۲۰۰۰۰۰۰*۳۰۰۰۰۰۰= ۳۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ملیون تومان فقط اپل واچ فروخته که ۹۰ % براش سود خالصه :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs