حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در ۴۵مین سالگرد Range Rover این ماشین از یک پل کاغذی عبور کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

 اسم Range Rover که می آید با تمام تجمل و  لوکس بودنش، عموما یک ماشین، یا بهتر بگوییم، یک خودرو خشن و محکم برای مصارف سخت خارج از جاده یا همان Off-road را در ذهن تداعی می کنیم اما جالب است که بدانید Land rover برای ۴۵ سالگرد خوردویی که اولین بار در سال ۱۹۷۰ ساخته شده است، دست به یک خلاقیت جالب زده است ‌و آن ساخت یک پل کاغذی برای عبور این ماشین مستحکم و قوی است. در ادامه با ترنجی باشید تا ویدیو ساخت این پل و عبور Range Rover از روی آن را با هم ببینیم.

RR_Evoque_Convertible_ext_static__9_.0

این شرکت با همکاری هنرمند انگلیسی، Steve Messam دست به ساخت این کار زده است. در نگاه اول ساخت یک پل کاغذی که Range Rover بتواند از روی آن عبور کند، غیر ممکن می نماید اما باید گفت که این موضوع محقق شده است. همانطور که Steve Messam در این ویدیو توضیح می دهد ساخت این پل از نظر فیزیکی دقیقا همانند ساخت یک پل سنگی است و زمانی که مقدار زیادی کاغد به صورت لایه لایه از این سو تا آن سوی پل روی هم قرار می گیرند، می توانند نیروی بالای حاصل از فشار عبور یک Range Rover را تحمل کنند. جالب اینجاست که این پل کاملا از کاغذ ساخته شده و حتی چسب هم در آن استفاده نشده است. در ادامه با هم به تماشای این ویدیو می نشینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/zkeN0[/aparat]

جالب است نه؟ گاهی خیلی از امور غیر ممکن به نظر می رسد اما کافی است بخواهید آن را انجام دهید!

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/28/9810088/ranger-rover-paper-bridge-stunt” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

:wacko: :wacko: اینا کجان، اونوقت ما کجاییم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)