حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فراخوان ایده‌پردازی در بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

دیجی‌کالا، با هدف به‌کارگیری و ترویج «نوآوریِ بــاز» در ایران، ایده‌پردازان خلاق را به چالشی هیجان‌انگیز با عنوان «نگاهی به فردا» فرا می‌خواند. دیجی‌کالا، همه‌ی افرادی را که می‌توانند از ترکیب تحقیق و تخیل، به ایده‌های خلاقانه‌ای درباره‌ی آینده‌ی این شرکت دست یابند، به مشارکت در فراخوان «نگاهی به فردا» دعوت می‌کند. در این فرصتِ هیجان‌انگیز، از علاقه‌مندان به نوآوری خواسته شده است که جهانِ شش سال بعد را با نگاهی خلاقانه تصویر کنند و شرح دهند که دیجی‌کالا را در سال ۱۴۰۰ چگونه می‌بینند.

شرکت‌کنندگان تا پایان آذرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند ایده‌هایشان را برای دیجی‌کالا ارسال کنند. جوایز ارزنده‌ای که در انتظار سه برگزیدۀ این فراخوان است، از این قرارند:

  • نفر اول: یک Microsoft Surface Pro 3 یا MacBook Air 2015
  • نفر دوم: یک iPhone 6s یا Samsung S6 Edge Plus
  • نفر سوم: یک Canon EOS 700D Kit 18 یا Nikon D5300 Kit 18

پاداش جذاب‌تر، عضویت در «گروه نوآوریِ بـــاز» دیجی‌کالاست؛ شبکه‌ای از ایده‌پردازان درون‌سازمانی و بیرونی که به‌روش‌های مختلف در فعالیت‌های نوآورانه‌ی دیجی‌کالا مشارکت می‌کنند. گفتنی‌ست دریافت ایده‌های گوناگون و اجرای آن‌ها برای خلق ارزش، روشی تازه برای نوآوری است؛ راهکاری که آن‌را «نوآوریِ بــاز» می‌نامند. دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران، قصد دارد با به‌کارگیری و ترویج نوآوریِ بــاز، در این زمینه نیز پیشگام باشد. فراخوان «نگاهی به فردا» نمونه‌ای از این تلاش است.

برای اطلاع از جزئیات فراخوان، معیارهای ارزیابی و شرایط شرکت در این چالش هیجان‌انگیز، به صفحه‌ی «نگاهی به فردا» در دیجی‌کالا مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

نظرم رو ارسال کردم براشون ولی فک نکنم جزو هزار نفر اول باشم

amir Narimnpour

کجا بفرستیم

milad danesh

سرچ کن نگاهی به فردا دیجی کالا … سایت دیجی کالا مگ برو داخل

pika

ای بابا من میخواستم اون فیل با بادکنکُ بفرستم براشون چرا گذاشتینش تو عکس تیتر 🙁

Vahid_Sa

خیلی محترمانه میگه ایده ی کسب و کار پول سازت رو بده من ، من سود میلیاردی کنم درعوض به تو در بهترین حالت یه سرفیس پرو میدم
حرفی هم درمورد استخدام ، ساپورت مالی در آینده ، یا مشارکت در ایده و سود و این حرفا هم زده نشده. :/

Navid

اینجا ایرانه دزدیه فکر و ایده سالمترین دزریه مابقی بماند

mohammad baktash

با حماقتی که ترکیه کرده و سماجتی که روسیه در گرفتن انتقام داره…و همچنین بحران خاورمیانه…جنگ جهانی سوم در پیشه…پیشنهاد میکنم دیجی کالا تیر و تفنگ و نارنجک و از این سلاحها بیاره…بازار خوبی واسش پیش بینی میکنم…فقط لطف کنه هی برچسب نزنه بزودی!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....