حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رام ویندوز ۱۰ موبایل برای شیائومی Mi 4 در اواخر این هفته منتشر خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

بیش‌تر از ۶ ماه پیش، ویدیویی منتشر شد که سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را برروی گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 4 نشان می‌داد. شرکت مایکروسافت، این ویدیو را رسما تایید و برای تعداد محدودی، دسترسی لازم را جهت بررسی این رام صادر کرد. هم‌اکنون، به‌نظر می‌رسد این غول نرم‌افزاری، خود را برای انتشار گسترده‌تر رام ویندوز ۱۰ موبایل در روزهای نزدیک به عید شکرگزاری آماده می‌کند. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را دنبال کنید.

یکی از مهندسان سیستم‌های نرم‌افزاری مایکروسافت در صفحه Weibo خود نوشت:

روز شکرگزاری نزدیک است و زمان انتشار عمومی ویندوز ۱۰ موبایل برای Mi 4 فرا رسیده.

در صورت انتشار عمومی ویندوز ۱۰ موبایل برای Mi 4، اتفاق بسیار بزرگی برای کاربران اندروید و ویندوز موبایل (ویندوزفون) رخ خواهد داد. عرضه عمومی ویندوز ۱۰ موبایل به‌صورت یک رام، امکان اجرای این سیستم‌عامل جذاب را برروی تعداد زیادی گوشی میسر می‌کند. به‌علاوه، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود که برای تجربه ویندوز ۱۰ موبایل به یک سری گوشی‌موبایل نظیر سری “لومیا” مایکروسافت محدود شوند و به‌جای آن، می‌توانند ویندوز ۱۰ موبایل را برروی دستگاه موردعلاقه اندرویدی خود اجرا نمایند؛ اگرچه، امکان دارد محدودیت‌هایی در این رام اعمال شود تا ارزش خرید گوشی‌های مایکروسافت برای تجربه کامل ویندوز ۱۰ موبایل حفظ شود. در کنار این موضوع، بازخورد کاربران به فراگیر شدن این رام، دیدنی خواهد بود. لازم به‌ذکر است که پیش‌تر، فایرفاکس نیز سیستم‌عامل خود را به‌صورت یک رام و یک برنامه برای کاربران سیستم‌عامل اندروید منتشر کرد.

البته، باید اغراق کرد که موانع متعددی از همه‌گیر شدن امکان تجربه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل برروی گوشی‌های اندرویدی جلوگیری خواهند کرد و ضرباهنگ این ایده را نامنظم می‌کند.

گوشی شیائومی Mi 4 در‌ حال‌حاضر، نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از سیستم‌عامل اندروید گوگل را اجرا می‌کند و یک پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز برای هسته، ۳ گیگابایت رم، ۱۶/۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، پشتیبانی از ۴G LTE و باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر بر ساعت، دیگر ابعاد فنی این مدل رده‌بالا را تشکیل می‌دهند.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/apple_pencil_torn_to_bits_by_the_folks_at_ifixit-blog-15102.php” target=”blank” background=”#29976c”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Son Of Taurus

واو ……… دمشون گرم ۳>
شیاومی رو خیلی دوس دارم :heart: :heart: :heart: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی