حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌های هوشمند اندروید ور (Android Wear)، در ماه‎های آینده به اندروید ۶٫۰ مارشمالو به‌روزرسانی خواهند شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

هفته‌ی گذشته، ال‌جی و گوگل از LG Watch Urbane 2nd Edition LTE رونمایی کردند؛ این دستگاه، اولین ساعت هوشمند اندرویدی است که از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند جدید ال‌جی، اولین ساعت هوشمندی است که دارای اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای اندروید ور (Android Wear) است. همه‌ی ساعت‌های اندرویدی که تاکنون عرضه شده‌اند (حتی ساعت‌هایی مثل سامسونگ Gear Live و ال‌جی G Watch که سال گذشته عرضه شده‌اند)، به اندروید ۶٫۰ مارشمالو به‌روزرسانی خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای اندروید ور SDK، درحال حاضر برای توسعه‌دهندگان در دسترس است و می‌توانند آن را دریافت کنند. گفته می‌شود که این به‌روزرسانی، تا پایان سال برای ساعت‌های قدیمی‌تر عرضه نخواهد شد و به گفته‌ی گوگل، به‌‎روزرسانی‌های OTA “در ماه‎‌های آینده” در دسترس خواهد بود؛ هنور تاریخ دقیقی از عرضه‌ی این به‌روزرسانی در دسترس نیست.

از ویژگی‌های جدید مارشمالو برای اندروید ور، می‌توان به مدل مجوز برنامه جدید، پشتیبانی از بلندگو و پردازنده‌های اینتل x86 اشاره کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-Wear-smartwatches-will-be-updated-to-Android-6.0-Marshmallow-in-the-coming-months_id75908″ background=”#29976c”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

آرامش قبل از طوفان
مشخصه امشب toرنجی طوفانی بپا میکنه :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی