حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتای گوگل کروم با پشتیبانی از ۳D Touch برای iOS عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

قابلیت ۳D Touch که اپل برای آیفون‌های جدید خود معرفی کرد در ادامه راه Froce Touch مک بوک ها قرار می‌گیرد و در حال تبدیل‌شدن از یک قابلیت به یک ضرورت بر روی تلفن‌های همراه است. توسعه‌دهندگان بسیاری در حال کسب اجازه از اپل و پیاده‌سازی این قابلیت بر روی برنامه‌های خود هستند. حال کروم نیز این در راستای این قابلیت قرارگرفته و اولین نسخه بتای مرورگر خود را در اختیار کاربران خود قرار داده. با ترنجی همراه باشید.

هرچند که گوگل این قابلیت را بسیار بی‌سروصدا ارائه کرده ولی بااین‌حال می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این گوشی باشد چرا آنکه نوید آن را می‌دهد که برنامه‌های بیشتری از این قابلیت استفاده خواهند کرد و تنها بسنده به برنامه‌های رسمی خود اپل نمی‌شود.

۳D Touch از پلاگین TestFlight که برای زبان برنامه‌نویسی Swift 2 عرضه‌شده استفاده می‌کند و در حال حاضر بیشتر از ۲۰۰۰ تست کننده دارد. باید دید که چه مقدار از توسعه‌دهندگان جذب این حرکت خواهند شد و در کدهای خود تغییر ایجاد می‌کنند.

شما هم‌اکنون می‌توانید از این لینک کروم بتا را دانلود و از این قابلیت استفاده کنید. آیا شما از این قابلیت استفاده می‌کنید یا آن را صرفاً برای جنبه نمایشی مناسب می‌دانید؟

[su_button url=”http://9to5mac.com/2015/11/13/google-chrome-ios-beta-testflight/” background=”#189d5c”]9to5Mac[/su_button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....