حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هواوی پی ۹ مکس (Huawei P9 Max) در ان‌توتو رویت شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

امسال هواوی، گوشی‌های زیادی را به بازار عرضه کرد و اخیرا شاهد رونمایی از هواوی میت اس (Huawei Mate S) و نکسوس ۶ پی (Nexus 6P) بودیم. همچنین قرار است این شرکت از هواوی میت ۸ (Huawei Mate 8) در ۲۶ نوامبر (۵ آذر) پرده‌برداری کند و امروز، مشخصات گوشی دیگری از هواوی با نام پی ۹ مکس (Huawei P9 Max) در ان‌توتو رویت شده است. با توجه به ان‌توتو، این گوشی به پردازنده‌ی جدید هواوی یعنی Kirin 950 مجهز شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این دستگاه بالارده به صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۸۶ppi مجهز شده است. پردازنده‌ی هواوی پی ۹ مکس، Kirin 950 است که اخیرا توسط هواوی معرفی شد. این پردازنده هشت هسته‌ای، دارای پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T880 است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ اشاره کرد.

Trip-through-the-AnTuTu-benchmark-test-reveals-specs-for-Huawei-P9-Max

پی ۹ مکس موفق شده تا در ان‌توتو به امتیاز ۷۳۷۵۹ دست‌یابد که خوب به نظر می‌رسد؛ امتیاز گرافیک سه‌بعدی این دستگاه نیز ۱۶۸۲۲ است. با این حال این دو امتیاز، پایین‌تر از امتیازهایی است که میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) کسب کرده بود؛ این دستگاه، امتیاز ۷۶۲۴۴ و امتیاز ۲۳۳۹۳ را در گرافیک سه‌بعدی به‌دست آورده بود. میزو پرو ۵ به اگزینوس ۷۴۲۰ مجهز شده که دارای هشت هسته و پردازنده‌ی گرافیکی Mail T-760 MP8 است.

Huawei-P9-Max-with-Kirin-950-on-left-Meizu-Pro-5-with-Exynos-7420-on-the-right

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-P9-Max-specs-appear-on-AnTuTu-revealing-Kirin-950-SoC-inside_id75612″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

به نظر رقابت داغی میشه،سامسونگ و هواوی و اسنپدراگون ۸۲۰
ولی این دیوایس یخورده ابعادش بزرگه،مخصوصا واسه یه خانوم :rose:

Ali

مشخصاتش خیلی خوبه وای ۶٫۲ خیلی بزرگه دیگه… :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی