حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در پنج ماه گذشته هفت میلیون اپل واچ به فروش رسانده است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شاید بازار ساعت‌های هوشمند هنوز آنقدرها رونق نگرفته باشد، اما رقابت میان بزرگان تکنولوژی کم کم بالا گرفته است. از زمان عرضه اپل واچ حدود پنج ماهی می‌گذرد، اما اپل هنوز آمار دقیق فروش این ساعت هوشمند را اعلام نکرده است.

این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که این شرکت هنگام اعلام آمار فروش محصولات خود هیچ اشاره‌ای به ساعت هوشمندش نمی‌کند شاید این به دلیل پایین بودن میزان فروش اپل واچ در مقایسه با انتظار مسوولان باشد  اما شاید دیدن نیمه خالی لیوان صلاح نباشد به همین دلیل عده‌ای از تحلیل‌گران معتقدند که اپل منتظر است آمار فروش ساعت هوشمندش به میزان قابل توجهی برسد که هنگام اعلام آمار فروشش باعث ایجاد جلب توجه بیشتری در رسانه‌های خبری شود. ولی طبیعی است که بسیاری سعی دارند از این آمار ارقام  که توسط اپل پنهان می‌شود اطلاعی پیدا کنند به همین دلیل موسسه‌ی آماری Canalys  اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان از این دارد که اپل توانسته است از زمان عرضه‌ی هوشمند پوشیدنی‌اش یعنی در  یک بازه  پنج ماهه به فروش هفت میلیونی دست پیدا کند. این عدد نشان می‌دهد که اپل با اختلاف بالایی در میزان فروش این محصول یک بار دیگر در برابر اصلی‌ترین رقیب خود، سامسونگ رکورد شکنی کرده است البته لازم به ذکر است که فروش اپل واچ در حد و اندازه‌های فروش iphone 6s و رکوردشنی آن نبوده است ولی با در نظر گرفتن شرایط فعلی که گجت های پوشیدنی تازه پا به عرصه وجود گذاشته‌اند، این رقم برای فروش اپل واچ فوق العاده به نظر می‌رسد.

بهتر است بدانید که سامسونگ پیش‌بینی می‌کرد که Samsung Gear S2 فروشی کمتر از ۲۰۰ هزار واحد را تجربه کند. اما اکنون اگر پیش بینی سامسونگ را با ارقامی که از فروش اپل درز کرده، مقایسه کنیم، به اختلاف بالای فروش ساعت‌های اپل نسبت به  سامسونگ پی می‌بریم. حتی پبل نیز که به دلیل عمر باتری بالایش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ تنها ۲۰۰ هزار دستگاه از ساعت‌های هوشمند خود را به فروش رسانده است. ساعت‌های هوشمند اپل با طراحی زیبا و امکانات زیادشان شاید نظر  هرکسی را به سمت خود جلب کنند، همچنین خرید این ساعت‌ها کار اشتباهی نیز نیست. بهتر است بدانید که ما تازه شاهد نسل اول این ساعت‌ها بودیم در حالی که دو کمپانی سامسونگ و پبل بار اولی نیست که اقدام به تولید ساعت‌های هوشمند می‌کنند و همین کافی است که درک کنیم که اپل در بازار ساعت‌های هوشمند بسیار موفق‌تر از رقبای مستقیم خود بوده است.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/7-million-apple-watches-sold/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

درسته امار خوبی بدست اورده ولی خیلی با اونی که من انتظار داشتم فاصله داره در ضمن من اصلا به دوایسهای پوشیدنی اعتقاد ندارم حداقل فعلا

Ari khan

معتقدم تنها دلیل این میزان فروشش هم فقط بخاطر اسم اپل بوده :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....