حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش کاربران ترنجی، مشکل مدیریت رم در آخرین آپدیت گلکسی نوت ۵ برطرف شده است

نوشته

8 سال قبل | 78 دیدگاه | ترنجی

بر اساس گزارش‌هایی که توسط کاربران ترنجی به‌دست ما رسید، در آخرین آپدیت انجام‌شده برای سامسونگ گلکسی نوت ۵ مشکل مدیریت رم تا حد زیادی برطرف شده است. البته این مقدار را شاید بتواند به‌صورت کامل نیز نام برد که می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ برطرف کردن این مشکل را در دستور کار دارد. در ادامه با ویدیو ارسالی از آقایان مهدی خلج و علیرضا نصرتیان همراه باشید.

اسکرین شات مربوط به نسخه نرم افزاری را با هم ببینیم:

photo_2015-11-05_18-39-56

در نهایت ویدیو بررسی مشکل را هم با هم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/7QbP3[/aparat]

همان‌طوری که مشاهده کردید، حتی مرورگر نیز رفرش نشد و بازی انتخاب‌شده نیز از اول بارگذاری نشد بلکه به‌صورت ادامه لود شد. همین مشکل اخیر در اسمارت فون های سامسونگی بود. افتخار می‌کنیم به این‌که ترنجی تنها سایت ایرانی فعال در این زمینه است که تعامل با دوستانش را در رأس امور قرار داده است. نظر شما چیست؟ اگر گزارشی خاص دارید برای ما ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
78 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

هرکی بوده بش بگین گوشیشو بزنه شارژ … خخخخخ … شوخی بود … دست دوست عزیزمون درد نکنه به خاطر توجه ش به سایت

Mahdi Khalaj

قربونت داداش :good:

Jahandar

این مشکل در گلکسی تب اس هم بعد از ارائهٔ آپدیت ۵.۰.۲ بوجود اومده و شرکت پول پرست سامسونگ که کمترین ارزشی برای مشتریهاش قائل نیست ، حتی یک آپدیت هم براش نداده . سوزش قضیه وقتی بیشتر میشه که بدونیم تا الان این شرکت ضد مشتری هیچ تاریخی حتی برای ارائهٔ آپدیت ۶.۰ برای این تبلت اعلام نکرده … (که حداقل امیدوار باشیم در اون رفع میشه..)

Ari khan

سیاست بروزرسانی سامسونگ واقعا مسخره است و اصلا شفاف نیست اما بی انصافیه بگیم مشتری مدار نیست و ….مثلا همین امروز اندروید ۵٫۱٫۱ رو هرچند با تاخیر زیاد بالاخره واسه Galaxy note 10.1 2014ارائه کرد…نگران نباشین بالاخره میده اما کی میده اشو خدا میدونه(هرچند میدونم خیلی اعصاب خورد کنه ولی وقتی اپدیت با کمترین مشکل ممکن میاد این سختی انتظار از یاد میره)
http://www.sammobile.com/2015/11/05/android-5-1-1-for-galaxy-note-10-1-2014-available-now/

mehdi sami

صدرا جان اگر میشه خودتونم یه تست کنید اگر واقعا حل شده بعد یه مقایسه سرعت بین نوت ۵ و ایفون ۶ اس پلاس و g4 و z5 بذارین می خوام ببینم اگر مشکل مدیریت رم نداشته باشه نتیجه چی میشه.

farshadenq

اتفاقا با یکی از آپدیتهای گلکسی اس۶ م همین احساسو داشتم و تو سایت اعلام کردم ولی با گذشت چندوقت باز مثل قبل شد و مشکل مدیریت رم همچنان پابرجاست اابته بعضیا به این مشکل میگن قابلیت ..جالبه

Amir Sepehr Ghasedi

تنها مشکل این شاهکارم حل شد.
:yahoo: :yahoo: :yahoo:

AraZ1

مگه این ی قابلیت نبود؟؟؟!! :yahoo: :unsure:

حسین

آی گفتی!!!

aminoffline

بسیار عالی و تبریک به طرفداراش
—-
اگه بعد این اپدیت یه تست سرعت دیگه بین گوشی های تاپ بازارگرفته بشه ،شاید تاج پادشاهی به نوت برسه

ايليا زندى

بدخواهاش کجان؟

Sajjad

دست دوستان درد نکنه ولی هنوز ب طور صد در صد رفع نشده…من آسفالت و هیل کلایمب ریسینگ و مرورگر و ۶-۷ تا برنامه سیستمی (نه صفحه اول مسیج و تماس و اینا که رفرش شدن یا نشدنشون تو مالتی تسکین مشخص نیست) رو باز کردم و بازی ها ریستارت شدن.
البته نکته جالب اینجاست که وقتی خواستم بین ۲۰ برنامه (میدونم خیلی زیاده و انصاف نیست) مالتی تسکینگ کنم زمانی که اول از همه رفتم سراغ آسفالت از سر گرفته شد ولی وقتی اول برنامه های دیگه رو اجرا کردم بعد رفتم سراغش از سر گرفته شد ینی بین برنامه ها میشه اولویت بندی کرد.
اگه بخواین ویدئو این کشف جدیدم رو در اختیار میزارم

Mahdi Khalaj

به صورت صد در صد رفع شده همجوره تست انجام شده و بعد این ویدئو ساخته شده .
شاید شما آخرین اپدیت رو نگرفتی دوست عزیز :good:
چون با اولین اپدیت بهبود پیدا کرد و حالا به صورت کامل رفع شده

Sajjad

آخرین آپدیتی که من گرفتم همون آپدیت ۱۴۴ مگ باتری بوده.
و مشخصات گوشیم با گوشی این تست یکی هست.
این مشکل هنوز هست ولی اینقد کم که در استفاده کاربری اصلا به چشم نمیاد و من تا حالا بهش برنخوردم چون آدم که نمیاد ۵ تا بازی همزمان و دو تا شبکه اجتماعی و وبگردی و تماشای ویدئو و چک کردن ایمیل و دانلود از گوگل پلی رو با هم انجام بده.
کلا تست های مقایسه ای که انجام میشه بسیار نامعقول و بی مصرف هست چون آدم پراید رو در سربالایی گوههای آلپ تست نمیکنه!

Mahdi Khalaj

پس اپدیت ۱۷۶ مگ رو نگرفتی؟
تقریبا ۱۰ روز پیش اومد .
اون اپدیت ۱۴۴ مگ قبل این گرفتم من

Sajjad

همون ۱۷۶ نصب کردم.

Mahdi Khalaj

مطمئنی ؟چون من یه اپدیت ۱۴۰ او خورده ای هم گرفتما :mail:
بعد اینو گرفتم.
با اون بهتر شد به حد ۸_۹ تا برنامه رسید بعدش با این اخری کامل درست شد 😉

احمد

الان شد یه گوشی کامل و رقیب اپل خخخ

Ari khan

تنها رقیب نوت۵،سری بعدیه نوته 😉

Hoseyn Zx

فعلا که زد ۵ پریمیوم هس دیگه نیازی به نوت نیس :yahoo:

Ari khan

@Hoseyn Zx
۱۰۰ تومن بده آش.(یا زد ۵ پریمیوم)..به همین خیال باش :negative:

محمد کردزنگنه

@Hoseyn Zx
با احترام به نظرت و اینکه Z5p انصافا گوشی خوبیه و منم ازش خوشم اومده ولی
.
.
.
.
Z5p قلم نداره.

Hoseyn Zx

خب نداشته باشه مگه حتما باید قلم داشته باشه برا من قلم مهم نیس و کااربردی هم برام نداره
در عوض نوت صفحه ۴k نداره .رنگ کروم نداره .طراحی و کیفیت سونی رو نداره . سنسور IMX 300 رو نداره ..پشتیبانی سونی رو نداره . و خیلی چیزای دیگه که نداره .ضد اب هم نیس . کارت میکرو اس دی هم نمیخوره .. چیپ اگزینوس هم بدرد خوده سامسونگ میخوره اشغاله من که خودم گلکسی اس ۶ دارم پنج دقیقه فیلم ۴k میگیرم دماش تا ۷۸ درجه سانتی گراد هم میره !!!!!!خودم تست کردم
تو اجرای بازیها لگ که چه عرض کنم کاش لگ بود فریز مشاهده میشه !! اونم تو اجرای بازیهای ساده ای مثل subway surf :rose:

Ari khan

معلومه بدجور بی سوادی….یارو هنوز گوشیش اندروید ۵٫۰٫۲هست بعد اومده داره میگه فلان چیز خوبه فلان چیز بده….

Mohammad Reza

بله خیلی بلاها میشه سر قوی ترین گوشی ها اورد.بستگی به نوع استفاده داره.من همین الان نزدیک ۲۰۰ تا اپ دارم(دقیقش یادم نیست) که تازه خیلی از اپ ها رو گذاشتم تو Wishlist و دانلود نکردم چون میخوام اندروید ۶ رو فلش بزنم و همه چیز پاک میشه.تا حالا یک بار هم لگ ندیدم فقط یکی دوبار شده وقتی خواستم گوشی رو از Power Saving بیارم بیرون ۳-۲ ثانیه طول کشیده. به اخرین ورژن ها هم اپدیت کردم و الان مشکل رم رو هم تقریبا حس نمی کنم.چون فکر کنم الان کم کم ۷-۶ تا اپ رو نگه میداره.بیش ترش رو تا حالا حس نکردم.گوشی منم همین مدله و دیگه چیپست ها هم فرقی نداره که بهونه داشته باشین.شما جدیدترین اپدیت رو فلش بزن و اپدیت هارو هم انجام بده و اپلیکیشن هات رو هم از جای مطمئن دانلود کن تا قدرت گوشی ببینی.من تمام این حرف ها رو بر اساس راستگویی شما زدم،امیدوارم که این طور باشه.

Hoseyn Zx

به دلایلی که به تو مربوط نیس گوشیمو به ۵.۱.۱ اپ نکردم و فک نمیکنم تغییری هم داشته باشه و مشکلات گوشی حل شده باشه .ولی حتما فلش میزنم ۵.۱.۱ رو و اسکرین شات میزارم تا بفهمی کی بیسواده ترول ! تو که فرق دست چپو راستتم تشخیص نمیدی ! میای نظر میدی :mail:

محمد کردزنگنه

بله منم برتری های z5p و نقایص note 5 رو قبول دارم ولی خب نیازها و سلیقه ها متفاوته مثلا من الان نوت ۴ دارم درسته IMX 300 نداره ولی دوربینش از نظر من که یک کاربر معمولی هستم خیلی خوبه و از کیفیتش راضیم هیچ وقت فیلم نمی گیرم چه برسه به ۴K. از نظر رنگ بندی و ظاهر از نظر من Z5p کاملا سرتره ولی ظاهر و رنگ گوشی اولویت ۵ یا ۶ من در انتخاب گوشیه آهنگ هم فقط با هندزفری گوش میدم این چند وقته هم پیشتیبانی سامسونگ حداقل از پرچمدارانش خیلی بهتر شده ضد آب برام مهم نیست چون از این نظر مواظب گوشی هستم البته کسی بدش نمیاد گوشیش ضد آب باشه ولی اگر هم نباشه ایراد محسوب نمیشه ایرادات نوت ۵ از نظر من نداشتن IR و کارت حافظه هست و اینکه از نظر من نوت ۴ و نوت ۵ بالانس خوبی بین سرعت شارژ و دشارژ باتری دارن و مورد بعدی اینکه چون قلمش برام خیلی کاربردیه به خاطر همین به احتمال زیاد گوشی بعدیم هم نوت هست ولی این به این معنی نیست که چشممو روی برندهای دیگه و مزایای اونها و معایب نوت ها ببندم و تعصب بی جا بگیرم.ببخشید طولانی شد :rose:
امروز توی باشگاه گوشیم از فاصله ۳۰ سانتی افتاد روی دستگاه فلزی صفحه نمایشش ترک برداشت 😥 .

Ari khan

محمد خان بهتون تسلیت میگم این واقعه تلخ رو 😥

محمد کردزنگنه

ممنون Ari Khan عزیز انشاله این مشکل برای هیچ کس پیش نیاد کلا در این زمینه آدم بدشانسی هستم ۴ ماه این گوشی رو دارم این اتفاق افتاد قبلا اس۴ داشتم بعد از سه روز از خریدش توی مغازه دادمش دست یه نفر که نگاش کنه از دستش افتاد دور لنز و پشت گوشی پر از خط و خش شد.دوست ندارم روی گوشی قاب و محافظ بذارم بقول آقا حبیب گوشی لختش خوبه.

technology

دوست عزیز اقای مخملی کیفیت صدای نوت ۵ شنیدم خیلی ‍
نا امید کننده هست ممنون میشم اگر تست کردین راهنمایی کنید
در چه حد هست قابل مقایسه با کدوم گوشی هست و اینکه خیلی با
htc one m8 فرق داره از این لحاظ ؟

Sajjad

اینجور نیست…کیفیت ، بلندی و تفکیک صدای خوبی داره
فقط در مقایسه با ام۸ اندکی خفه تر ب نظر میاد چون مونو هست.
در کل کمبودی از این لحاظ احساس نخواهید کرد.

Milar

نمی خوام بگم که این کار دوستمون به درد نمی خورد ول واقعا برنامه و بازی آنچنان سنگینی رو باز نکرد که ببینیم چطور عمل میکنه . ماشین حساب و آفیس که هنوز نصب کامل نشده آخه :unsure:

Mahdi Khalaj

:scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

NOTE 99

دوست من منظور از بازی اینه که رم بتونه بعد از چند عمل بازی رو هم نگه داره البته بگم Leos Fortune بازی خوبیه و دیتای حدود ۲۰۰ مگ داره در مورد اپ های مایکروسافت هم من دیتای word رو ریختم برای نمونه بقیه ی اپ ها رو هم دیدید که مستقیم برای دانلود رفتند ماشین حساب هم “نصب کامل نشده”متوجه منظورتون نشدم متاسفانه :rose:

riofarina

بهتره سامسونگ این مشکل یا مزیت حالا اسمش هرچی هست و تبدیل به یه گزینه انتخابی میکرد. هر کی دوست نداشت غیر فعالش کنه.
نمیدونم تو باقی گوشیها هست یا نه ولی تو g3 من میتونم تعداد برنامه تعیین کنم برای مولتی تسکینگ یا بطور پیشفرض تو حداکثر بمونه.

milad danesh

دوست عزیز این امکان در نوت ۵ وجود داره … البته خودم الان متوجه شدم توی برنامه اسمارت منیجر قسمت باتری گزینه دیتیل ( شرمنده دیگه فارسی نوشتم ) میشه نرم افزاراتون رو روی سه حالت بزارید که اگه بزاری روی حالت پاور سیوینگ برنامه توی مالتی تسکین بسته میشه و وقتی دوباره انتخابش میکنی از اول لود میشه

HG

بهترین فبلت جهان.اپل تا سال ها هم ایفون پلاس بسازه عمرا به این برسه.سونی و اچ تی سی هم زدن و پشیمون شدند.فقط سامی هست که راهی رو که خودش شروع کرده رو داره درست ادامه میده.

Dontbon

مگه این یه قابلیت نبود :wacko: خدایا کل مریضارو خودت خوب کن :wacko:

milad danesh

هنوزم قابلیته ولی الان دیگه حق انتخاب وجود داره میشه برنامه های که ازشون استفاده نداری بزاری پاور سیوینگ

fable

وقتی بخوان بعضی از افراد قابلیت را یک عیب یا مشکل بیان کنن شرکت تصمیم میگیره اونایی که درکی از این کار ندارن به اندازه درکشون انجام بده متوجه منظورم ان شاالله شده باشین

Hoseyn Zx

با اومدن زد ۵ پریمیوم فک نمیکنم نوت دیگه بهترین فبلت جهان باشه الان هم تو فبلت هم گوشی سونی بسیار سرتر از سامسونگه و سامسونگ هیچ حرفی برای گفتن در برابره سونی نداره..

fable

نظرات منطقی بده نه تعصبی اینجوری پیش بری همه ازت متنفر میشن حتی فن های سونی

fable

عالی شده

amir Narimnpour

خب خیلی خوبه اما یکم دیره

Mahdi Khalaj

دیره خدایی ؟؟؟ :scratch:
داداش نوت ۵ تازه اومده ها :scratch:
۱۰ ماه دیگه پرچمداره سری نوت هست :yahoo:

amir Narimnpour

نه داداش اولا جلوی اشتباهو هروقت بگیری خوبه
اینم مشکل از زمان عرضه اس۶ هستش و خدایی در نوت۵ اصلا نباید میبود
و درضمن اگ توجه داشته باشید میبینید در تموم کل کل های فنای سامسونگ با بقیه حتما لفظ الزایمری در وصف فلگشیپهای سامی بیان شده و شاید با توجه بیشتر میشد این مشکل کوچک رو حل کرد

NOTE 99

متاسفانه برای ارسال ویدیو مشکلاتی پیش اومده بود که رفع شد مگرنه این فیلم چند روز قبل اماده شده بود

SAYROS

ی سوال از دوستان داشتم . کسی قیمت اکسپریا زد۵ رو تو بازار میدونه؟

تو شهر ما نسخه دوسیمش رو ۲۱۸۰قیمت گرفتم

Ehsan 1996

این مشکل تو اس ۵ هم وجود داره ولی هنوز هیچ آپدیتی نیومده

Hoseyn Zx

حل مشکل مدیریت رم در نوت ۵ اونم با چهار گیگ رم !!!
فک نکنم دیگه از سامسونگ گوشی بخرم
همین الان اس ۶ من این مشکلو داره و با اون همه ادعا تو بازیها و رابط کاربریش لگ داره !
سوییچ میکنم به سونی سردمداره تکنولوژی انشالا :bye:

sinamirzaii

شما دیگر در مورد سامسونگ نظر حده چون یا ترول مزخرف مثل قبلی ها هستی الان دیگر نوت ۵ خدای فبلت ها هست و خواهد بود تا نوت۶ و زد ۵ پریمیوم هم هیچ مزیت اضافه ای نسبت به نوت نداره تازه کمتر هست خیلی کمتر هر موقعه قلم دار شد و اینا بعد حرف بزن در مورد صفحه ی ۴کا هم حرف نزن چون که تا وقتی آزمایش نشه هم نمیشه حرف زد چون ممکنه حتی از اس۵ هم پایین تر باشه در ضمن وقتی از یک کیلومتری نوت ۵ رد شدی با نظر بده در ضمن الان با نوت۵ برایت مینویسم شما دیگه دارید از سوزش زیاد میترکید نمیدونید به چه گیر بدید زیب دهانتو ببند

Hoseyn Zx

چرت نگو خواهشا!

sinamirzaii

راستی دیروز داییم سونی زد ۵ خریده بود رفتم تو برنامه ی دوربینش وقتی تا اخر زوم میکردی نویز دوربین خیلی زیاد میشد مگر نمیگفتن که برنامه ی دوربین جدید براش امده و اینا پس قضیه چیه در ضمن بازی godfire رو هم رو نوت۵ خودم و هم زد ۵ داییم اجرا کردم برای داییم لگ نداشت ولی گوشی اش بعد از بازی از گوشی من داغ تر بود اینم از داغیش
…………
در ضمن خودت چرت نگو اصلا میدونی اس۶ چه شکلی هست میای اینجا شر و ور میگی اصلا میدانی سامسونگ رو چه طور مینویسن که میای مدیریت رم با ۴ گیگ اخه مشنگ تو هنوز تو ابادی تان اس۴ هم زیاد امده نگو مدیریت رم داره خواستی یه فیلم اختصاصی هم از مشکل مدیریت رم برات میگم تا اتیش بگیری بچه مدرسه ای

Hoseyn Zx

باز که چرت گفتی فک نمیکنم سنت تک رقمی هم باشه تو از داغی چیزی نگو که گوشیهای سامسونگ معروفن به بخاری .
نمیدونی که زد ۵ سی دقیقه فیلم ۴k میگیره ولی نوت پنج شما فقط پنج دقیقه . :negative:

amir Narimnpour

فک نکنم سامی داشته باشید

Hoseyn Zx

این اسکرین شات ها رو ببین از گوشیم گرفتم بعد فکر کن :yahoo:
http://uupload.ir/files/rg12_screenshot_2015-11-05-22-04-20.png

http://uupload.ir/files/j5ho_screenshot_2015-11-05-22-02-36.png

NOTE 99

دوست من اندروید شما حتی اخرین نسخه اندروید موجود برای اس۶ نیست! :unsure:

Mohammad Reza

مدیران سایت قرار نیست یه فکری به حال کسانی که جو رو متشنج می کنن،انجام بدن؟؟البته می دونم شما از بازدید بالا و نظرات بالا بدتون نمیاد.مشخصه که ما هم از بحث سالم و تبادل نظر بدمون نمیاد اما یه سری هستند(بیش تر ترول های طرفدار سونی تو چشم هستن) که تو هر خبر مربوط به سامسونگ یا سونی یا اخیرا الجی دنبال ایجاد بحث هستن.اگر از همون اول یه سری رو کلا بلاک کنید،از وقایع بعدش هم جلوگیری میشه.کسی دوست نداره این جا هم مثل سایت همسایه خانه ی ارواح بشه و کسی نظر نذاره اما نظر های چرت و پرت،نبودنشون بهتر از بودنشونه.

Hoseyn Zx

اول معنی ترول رو یاد بگیر بعد کامنت بده حرفه حق جواب نداره میدونم ثابت هم کردم گوشیم سامسونگه 😉

Mohammad Reza

بالاتر پاسخ شما رو دادم.ترول به خاطر این هستید که تو پست های مختلف هی میان سونی سونی میکنین حتی اگر ربطی نداشته باشه و سامسونگ رو ترول می کنید.فقط در جواب این کامنت نیست.

kamix1353

کارشناس همه چیز دان حسین
اگر اینقدر گوشیت بده،لطفا برو بفروشش و اینقدر اینجا کامنت اسپم نزار.کسی جلوت رو گرفته که نمیتونی عوضش کنی؟آخرین چیزی که اینجا مهمه نظره تو در مورد گوشیت هست.موفق باشی تو فروشش. B-)

Moazez

سامسونگ هر سری داره یه قابلیتو حذف میکنه. این چه وضعشه؟!!!

amir Narimnpour

یادمه برا سونی ک کسی نظری میداد میگفتی تو ک کاربر سونی نیستی پ ب شما ربطی نداره ما کاربرای سونیم بسیارم راضیم
حالا هم به نظرم به شما ارتباطی نداشته باشه
البته ببخشید ها :rose: :rose:

Moazez

شوخی بود بدل نکیر. خوشحالم که مشکلاتون حل شده و شما هم بالاخره میتونید لذت ببرید از داشتن این قابلیت.

farshad niknam

ما آخرش نفهمیدیم این مشکل بود یا مزیت بود!!!!!!!!!!!!
تا بود که میگفتن واسه بهینه شدن مصرف باتری بود و یه مزیت الان که مدتها پس از ورود اس۶ و بروز این مشکل و اون هم در گوشی نوت ۵ برطرف شده (کاربران ۳گوشی دیگه هم که هیچ) شده یه مشکل؟
حتما الان متعصب هایی که این مشکل رو یه مزیت میدونستن میگن به به چه شرکت مشتری مداری :unsure:

hassan nazari

سامسونگ داشت رو یه قابلیت مدیریت مصرف باتری تو این مدت کار می کرد یعنی درست کردن این مشکل روت کردن و نصب مود بود! یعنی سامسونگ نمی تونست مثل ۴ تا دولوپر xda این مشکل رو حل کنه؟!

این قسمت طی اخرین اپدیت ارائه شده توسط سامسونگ منتشر شد ! شما اگه نرم افزاری رو تو حالت اپتیمایز قرار بدین اون نرم افزار بعد از خروج بسته میشه ولی اگه این کارو انجام ندین بسته نمیشه دیگه !

هدف از این کار پایین اوردن مصرف بود طوری که الان در حالت استند بای مصرف تقریبا صفر هست توضیحات بیشتر تو فروم xda هست

موفق باشید

Hoseyn Zx

عجب :wacko: ریلود شدن اپ ها به خاطره مدیریته مصرفه باتری بود پس بازم یه بهونه دیگه از ترول های سامسونگ یعنی ترول تر از فن سامسونگ وجود نداره ! :scratch:

hassan nazari

من وقتی برای بحث کردن ندارم با شما ! یک بار دیگه چیزی که گفتم رو بخونید
این قسمتی که من توضیح دادمک مال اندروید ۶ هست ولی تو اس۶ داریم تو اندروید ۵٫۱٫۱ تجربش می کنیم شما اصلا میدونی لول api یعنی چی؟

بهتره شما مقداری اطلاعاتتو بالا ببری جای این کارا ! والا ۴ روز دیگه به دردت میخوره اخه این فن بازی های مسخره چه معنی داره! پارسال ایفون ۶ حرف اول رو میزد من ایفون ۶ خریدم امسال سامسونگ اول بود من اس۶ خریدم سال دیگه اگه سونی رو دست اینا بلند شه چرا سونی نخرم ؟! خودتو محدود نکن به یه برند
موفق باشی

فرشاد بندری

ایکاش واسه اس شیش هم این مشکل تو اندروید شیش حل بشه، هزارتا آپدیت داده ولی هنوز حل نکرده واسه اس شیش رو، دهنمون سرویس شد از بس ریلود شدن این اپ ها رو دیدیم

amin-samsung

سلام دوستان یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین اینکه من گوشیم رو به اندروید ۵٫۰٫۲ آپدیت کردم و همین مشکل مدیریت رم رو دارم و البته بزرگتر چونکه تا اونجا که شنیدم تا پنج برنامه رو باز نگه میداره ولی گوشی من دو یا سه تارو گوشیم galaxy s5 sm-g900h هست میخواستم ببینم این مشکل رو همه دارن یا فقط من واینکه آیا آپدیت ۵٫۱٫۱ یا۶ میاد برای این گوشی و مشکل برطرف میشه یا نه ببخشید برای اینکه طولانی شد.ممنون

amin-samsung

سلام دوستان یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین اینکه من گوشیم رو به اندروید ۵٫۰٫۲ آپدیت کردم و همین مشکل مدیریت رم رو دارم و البته بزرگتر چونکه تا اونجا که شنیدم تا پنج برنامه رو باز نگه میداره ولی گوشی من دو یا سه تارو گوشیم galaxy s5 sm-g900h هست میخواستم ببینم این مشکل رو همه دارن یا فقط من واینکه آیا آپدیت ۵٫۱٫۱ یا۶ میاد برای این گوشی و مشکل برطرف میشه یا نه ببخشید برای اینکه طولانی شد.ممنون :rose:

Ari khan

احتمال قوی اندروید ۵٫۱٫۱ تا دو سه ماه آینده میاد…اندروید ۶ هم خواهد اومد اما زمانش معلوم نیست…البته ممکنه که ۵٫۱٫۱ نیاد و مستقیما به ۶ اپدیت بشه

hojjatoskouie

سلام اقای صدرا مخملی
من هم این آپدیت رو دریافت کردم که مربوط به بهینه سازی باطری بود حدود ۱۷۴ مگ بود اما مال من هنوز مشکل مولتی تسکینک رو داره
مثلا وقتی از بازی میای بیرون و بعد چند ثانیه میخوای باز کنی بازی دوباره از اول لود میشه
من گزینه بهینه سازی رو هم از قسمت باتری برا برنامه هاش غیر فعال کردم

Saeed Sj

من که هنوز روی نوت ۵ این مشکل رو دارم اخرین اپدیت هم که گرفتم ۱۷۰ مگ بود و مربوط به باطری بود ! گوشیم هم note 5 32gb dual n920C

mostafam

خوب نباید از بازی بیای بیرون باید دکمه هوم رو بزنی

امین

همون موقع که آپدیت ۱۴۴ مگی اومد امکان حذف این قابلیت فراهم شد.
گزینه app optimazation تو قسمت باتری که اگه روشن کنین بیشتر از ۵ برنامه رو میبنده اگه خاموش کنین دیگه محدودیتی برای اجرای برنامه ندارین.
من خودم تا ۱۰ برنامه هم تست کردم مشکلی نبود.
ولی با این حال این قابلیت رو روشن کردم چون خیلی تو مصرف باتری تاثیر داره از طرفی شخصا بیشتر از ۵ برنامه هم زمان نیاز ندارم.
دمش گرم سامسونگ حق انتخاب رو به مشتری داد که هرکی این قابلیت رو دوس نداره بتونه غیر فعالش کنه :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....