حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی بیشتر با BLUBOO XTOUCH [بروزرسانی: تولید‌شده توسط پرینتر سه‌بعدی و نحوه خرید]

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در ترنجی مدتی است که اسمارت‌فون های مختلف را معرفی می‌کنیم. اگر به سراغ وب‌سایت‌های خبری بروید، دستگاهی تازه‌وارد بازار چین شده است. این دستگاه به بازارهای دیگر میز وارد خواهد شد اما در ادامه قصد داریم تصاویر بیشتر این اسمارت فون را باهم مرور کنیم. در ادامه همراه باشید.

BLUBOO XTOUCH مشخصاتی همانند دیگر اسمارت‌فون های بازار دارد. صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن FHD و شیشه محافظ ۲٫۵ بعدی دستگاهی زیبا را فراهم دیده است. چیپست BLUBOO XTOUCH که دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بوده همراه با ۳GB رم LPDDR3 و ۳۲GB حافظه داخلی همراه با قابلیتن افزایش آن از طریق میکرو اس دی مشخصات دستگاه را کامل می‌کند. سنسور دوربین Sony IMX214 بوده که رزولوشن ۱۳MP دارد و با توجه به دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو دستگاه نیز به نظر می‌رسد ازنظر دوربین دستگاهی کامل باشد.

201510201410112238

قابل‌ذکر است بانری ۳۰۵۰mAh گوشی BLUBOO XTOUCH دوام یک روز و نیم را به دستگاه آورده است. برای شما اشاره‌کرده بودیم که شرکت‌های زیادی به‌سوی استفاده از سنسور اثرانگشت بر روی دستگاه خود تمایل پیداکرده‌اند همین مورد نیز باعث شده است که سنسوراثرنگشتی همانند سنسور سامسونگ بر روی جلو دستگاه تعبیه شود. پشت دستگاه نیز از نوع شیشه ۳D می‌باشد و Android 5.1 نیز به‌صورت پیش فرض بر روی آن قرار دارد.

باند های ارتباطی دستگاه به شزح زیر است:

۲G: GSM 850/900/1800/1900MHz
۳G: WCDMA 850/900/2100MHz
۴G: LTE 800/1800/2100/2600MHz

 

وزن کلی دستگاه ۱۵۸ گرم خواهد بود که در نوع خود کمی سنگین به نظر می رسد. در این دستگاه از فناوری خاصی برای بهبود سرعت شارژ استفاده شده است. به اعلام شرکت با هر بار شارژ دستگاه شما می‌توانید ۶۰ ساعت موزیک پخش کنید، ۱۴ ساعت اینترنت گردی داشته باشید و ۳۸ ساعت با ان به مکالمه بپردازید.

 

201510201410299995

201510201410455005

201510201410488759

201510201408534588

قابلیت تشخبص ژست‌های حرکتی نیس قابلیتی اضافه شده در نرم افزار دستگاه به شمار می‌رود. مشخصات این دستگاه با همکاری فروشگاه gearbest در اختیار ترنجی قرار گرفته است.


 

بروزرسانی

بر اساس اخبار منتشرشده این اولین اسمارت‌فونی است که توسط پرینترهای سه بعدی به عمل‌آمده است. Bluboo  برای تولید XTOUCH از نانو کامپوزیت که در صنعت فیلمبرداری استفاده می‌شود بهره برده تا ضمن ساخت بسیار زیبا دستگاه همانند الماس، مقاومت بسیار بالایی نیز به دستگاه بیاورد. درنتیجه پنل پشتی انعطاف‌پذیر اما بسیار مقاومت است. تصاویر زیرا ببینید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/ITWda[/aparat]

نحوه خرید

در ابتدا باید اشاره کنم که این دستگاه ۱۷۹ دلار قیمت دارد. شما برای این که این بتوانید XTOUCH را خریداری کنید و  ۳۰ دلار نیز تخفیف بگیرید، دو راه دارید:

  • روز‌های چهارشنبه به سراغ خرید آن بروید و در حین خرید کد XTOUCHGB را وارد کنید تا ۳۰ دلار از قیمت دستگاه کمتر شود و قیمت نهایی ۱۴۹ دلار ثبت شود
  • دستگاه را خریداری نمایید و برای آن بررسی متنی انجام دهید. سپس برای دوست‌عزیزمان به آدرس ایمیل Sam@gearbest.com ارسال کنید. در نهایت از سوی فروشگاه GearBest برای شما ۳۰ دلار واریز می شود و اگر خوش شانس باشید در قرعه کشی نیز شرکت داده خواهید شد که در نهایت قیمت دستگاه برای شما ۹۹ دلار محاسبه می‌شود.

باید به این مورد نیز اشاره کنیم ک عملیات پرداخت فقط توسط پی‌پال انجام پذیر است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HG

این وبسایت شرایط خرید ازش چجوریه…

riofarina

یه عکس هم از پشتش میذاشتین دیگه :rose:

Nfs

این دیگه از کجا اومد :wacko: :wacko:

Ali

قیمتش چنده؟؟؟
اگه قیمتش مناسب باشه خوبه…

Aryan.e.m

این چقد سامسونگش زیاده :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

djgholum

سلام
من سفارش دادم البته از وب سایت دیگه ای به قیمت ۱۴۹ یورو میاد آلمان برام
حالا ببینیم چی از آب درمیاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....