حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به شارژر سریع سونی UCH10

نوشته

8 سال قبل | 63 دیدگاه | ترنجی

سونی همیشه عمر باتری خیلی خوب را به کاربران خود وعده داده است. معمولا در تبلیغات این شرکت ژاپنی می توان دو نکته خاص را دید، مقاومت در برابر آب و البته عمر باتری دو روزه. عمر باتری دو روزه کاملا بستگی به شرایط استفاده شما و شرایط دستگاه دارد و در شرایط خاصی، اکثر پرچمدارهای سونی عمر باتری دو روزه خواهند داشت. اما یک مورد آزاردهنده درباره دستگاه های سونی همیشه خودنمایی می کند و آن دیر شارژ شدن این دستگاه ها است. هر چقدر هم که عمر باتری خوبی داشته باشید باز هم نمی شود مدت زمان زیادی برای شارژ شدن دستگاه منتظر ماند. برای مثال باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری اکسپریا زد ۳ کامپکت با شارژر همراه خودش یعنی مدل EP880 ، در مدت یک ساعت و نیم (۹۰ دقیقه) تنها ۵۷٪ شارژ می شود. خب این یعنی یک فاجعه(!) اما برخی از دستگاه های سونی از شارژ سریع بهره می برند و متاسفانه سونی در هنگام عرضه این دستگاه ها، علاقه به ارایه شارژر سریع با آنها نداشته و باید این شارژرها را جداگانه خریداری کنید. امروز می خواهیم شارژر سریع سونی مدل UCH10 را با هم بررسی کنیم و ببینیم چه تفاوتی با شارژرهای معمولی این شرکت دارد و در مقابل رقبا چه عملکردی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Sony-UCH10-Quick-Charger_3-640x434UCH10-black-1240x840-d54d91070e7c99a176eeb06598e1015a

این شارژر سریع سونی است که استاندارد Quick Charge 2.0 کوالکام را داراست. سونی با شارژر UCH10 ادعا می کند که در ۱۰ دقیقه اول می توانید تا ۵٫۵ ساعت با موبایل خود کار کنید و در ۴۵ دقیقه اول دستگاه شما به مقداری شارژ خواهد شد که یک روز کامل را با آن زندگی کنید. برای تبلت های اکسپریا، سونی می گوید با این شارژر می توانید تنها با ۳۰ دقیقه شارژ شدن دستگاه تا ۳ ساعت ویدیو تماشا کنید. ادعاهای جالبی است که باید دید به تحقق می پیونند یا خیر؟ قیمت فعلی این شارژر در بازار اروپا برابر ۲۰  پوند است که برای بازار داخلی ما قیمت نه چندان موجهی خواهد بود، به هر روی می رویم برای آزمایش این شارژر سریع سونی.

Sony-UCH10-Quick-Charge-Review_1-640x480Sony-UCH10-Quick-Charge-Review_2-640x480Sony-UCH10-Quick-Charge-Review_3-640x480

برای شروع باید بدانید که هر شارژر با استاندارد Quick charge 2.0 کوالکام می تواند هر دستگاهی با این فناوری را شارژ کند و خب این یک مورد بدیهی است. این شارژر با فناوری Adaptive Fast Charge سامسونگ هم همخوانی دارد و در نتیجه می توان برای دیگر دستگاه ها هم استفاده شود. همانطور که می بینید داخل بسته بندی این شارژر موارد عرف، یعنی شارژر و کابلش موجود است. اما اجازه بدهید نگاهی دقیق تر به شارژر سریع UCH10 داشته باشیم:

Sony-UCH10-Quick-Charge-Review_5-640x480 Sony-UCH10-Quick-Charge-Review_4-640x480

خروج این شارژر در سه حالت ۵ ولت و ۱۸۰۰ میلی آمپر، ۹ ولت و ۱۷۰۰ میلی آمپر و ۱۲ ولت و ۱۲۷۵ میلی آمپر قابل تنظیم توسط دستگاه است. اگر دوست دارید بدانید چه دستگاه هایی از سونی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند مطلب به روز شده زیر را حتما بخوانید:

 لیست دستگاه های اکسپریا سونی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند 

بسیار خوب، اما این هزینه مازاد بر هزینه خود دستگاه چه اثری در سرعت شارژ شدن اکسپریا های سونی دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال اکسپریا زد ۳ کامپکت یک بار با شارژر UCH10 و یک بار با EP880 سونی ( ۵ ولت و ۱٫۵ آمپر) شارژ شده است. این تست ۳ مرتبه تکرار و میانگین نتایج برای مقایسه در جدول زیر قرار داده شده است. این جدول بر حسب زمان گذشتن از اتصال به شارژر به مقدار شارژ شدن باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری اکسپریا زد ۳ کامپکت است:

Sony-UCH10-Charging-Time-Chart-640x418همانطور که می بینید در ۱۰ دقیقه اول این دستگاه با حم باتری متوسط تنها ۱۳٪ شارژ می شود و اینکه آیا با این حجم می توان ۵٫۵ ساعت زندگی کرد، حداقل پاسخش برای ما خیر است. مسلما همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، این زمان بستگی به کارای شما از دستگاه دارد. برای اثبات ادعای سونی در ۳ ساعت پخش ویدیو تبلت زد ۴ پس از ۳۰ دقیقه شارژ شدن هم باید گفت مدت زمان واقعی ۲٫۵ ساعت است که خب البته شرایط کامل این تست منتشر نشده است.

همانطور که می بینید پس از ۱٫۵ ساعت یا همان ۹۰ دقیقه، اکسپریا زد ۳ کامپکت حدود ۱٫۵ برابر سریع تر شارژ شده است که به صورت میانگین در همه دقایق این نسبت بین ۱٫۷ تا ۱٫۵ برابر بوده است. این یعنی در نیم ساعت اول تا ۶۰٪ (نتیجه خروجی لازم از یک شارژر با فناوری شارژ سریع ۲٫۰ کوالکام) شارژ نمی شود و تنها تا ۳۶٪ شارژ خواهد شد.

برای مقایسه اما ترنجی باید به شما بگوید که مثلا گلکسی نوت ۵ با شارژر Adaptive Fast Charge که همراه خود دستگاه است (دارای خروجی ۹ ولت ۱٫۶۷ آمپر و ۵ ولت ۲ آمپر) می تواند در مدت ۳۰ دقیقه دقیقا ۶۰٪ شارژ شود و البته شارژ کامل در مدت ۹۰ دقیقه صورت می پذیرد. این شرایط برای دیگر دستگاه های دارای قابلیت شارژ سریع سامسونگ هم برقرار است. این در شرایطی است که حتی در تست باتری  LG V10 دیدیم که الجی توانسته است رکورد شارژ شدن ۶۵ دقیقه ای را برای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه ثبت کند.

در نهایت باید گفت که با توجه به عمر بانری متوسط (در شرایط برابر و بدون استفاده از حالت ذخیره نیرو خاص) همه پرچمدارها و البته زندگی های شلوغ امروزی، شارژ سریع یکی از فاکتورهای اصلی خرید یک موبایل خواهد بود. نظر شما چیست؟ موبایل شما در چه مدتی شارژ کامل می شود؟‌ اگر از کاربران دستگاه های سونی هستید، ترغیب به خرید شارژر سریع سونی UCH10 شدید؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/11/02/sony-quick-charger-uch10-review/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]xperiablog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
63 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین

معزز کجایی بیا تحویل بگیر.
این همه تبلبغ شارژر کردی گفتی فست شارژ فست شارژ ، تو زرد در اومد که.
نوت ۵ تو ۳۰ دقیقه ۶۰% شارژ میشه؛
زد۳ با همین فست شارژ کوالکام فقط ۳۶ درصد تو نیم ساعت…!!!
ادعای دروغین سونی هم بماند…!!!
بیا ماس مالیش کن تو که خوب بلدی.

SONY 1946

استاد جان،تو این تست Z3 COMPACT استفاده شد نه Z5 :wacko: :wacko: :wacko:

bvb

دیگه بدتر زد۵ حجم باتریش از زد۳ کامپکت بیشتره یعنی با شارژ سریع از ۳۶ درصد اینم کمتر شارژ میشه تو نیم ساعت این آمارو بزار کنار آمار بقیه شرکتا تا بفهمی سونی گند زده توی فناوری شارژ سریع

..::SADEQ::..

سونی رسما تکنولوژی رو برده زیر سوال…
این که از فناوری شارژ سریع..خخخخخخ
اون طرف از نمایشگر های IPS که کنتراست۳ رقمی مثل تلوزیونای ۵۰ اینچ داره

اون هم از دقت رنگ داااغون پنل هاش….برین تو سایت ها میبینین(سفیدش ابیه)(مشکیش خاکستری) اصلا یه وضعی…

اونم از چیپست پردازشBionZ دوربین برا حذف نویز که مزخرفه و اصلا عملی نیست

نیت ۷۰۰تایی نمایشگرش که هنوزم پنچمارک خوانایی اون توی نور خورشید در مقابل ۳۰۰ نیت نوکیا کم اورد.. خخخخخخ…

اون هم از IC آمپیلی فایر صدا که از زدپلاس به بعد استفاده شده و هنوزم حجم خروجی صداش از ایفون و سامسونگ با ۱ اسپیکر کمتره…

bvb

داداش اون ۷۰۰ نیت جلو ۳۰۰ نیت کم آورده قضیه داره نکیا فناوری کلیر بلک داره فقط برای خوانایی زیر نور خورشید توی این زمینه نکیا خیلی قویه در کل نکیا توی صفحه نمایش خیلی شاخه شما ۹۳۰ بزار کنار زد۳ با این که یه رزلوشنن ولی ۹۳۰ با اختلاف خیلی خیلی زیاد از زد۳ بهتره

i_love_quality

من فکر میکنم اگر سرعت شارژ بالا باشه عمر باتری کوتاه تر میشه و گوشی های سونی هم باتری شون قابل تعویض نیست اذیت کننده است

LG V10 هم چون باتریش به راحتی قابل تعویضه سریع شارژ میشه خرابم بشه راحت تعویض میشه

S6 و Note 5 هم که سرعت شارژشون بالاست و باتری قابل تعویض نیست اصلا خوب نیست یادمه همون یکی دوماه اول عرضه S6 یک کاربر عکس S6 رو گذاشته بود که پشتش کاملا با کرده بود به خاطر باد کردن باتری دستگاه!

behnamranjbar

اقا منبع واسه حرفت؟
من یجا دیگه ام پرسیدم جواب ندادی…
تو داری رسما تکنولوژیه کوالکام رو زیره سوال میبری…منبع؟؟؟!!!!

i_love_quality

عزیز منبع خاصی ندارم تگر توجه بکنی گفتم من فکر میکنم 🙂
ولی حتما دلیلی داره که سونی خروجی میلی آمپر شارژر هاش پایینه همیشه
مثلا توی S5 شارژر خروجی ۲۰۰۰ میلی آمپری داشت ولی Z2 خروجی ۱۵۰۰
توی Z3 هم همینطور
شارژر معمولی Z3+ و Z5 هم ۱۵۰۰ میلی آمپر هست
و شارژر سریع سونی ۱۸۰۰ میلی آمپری هست و هنوز از شارژر ۲۰۰۰ میلی آمپری S5 کمتره

حتما یک تاثیری روی باتری میزاره وگرنه مرض که نداره! خود سونی تو کار باتری سازیه بعد گوشی هاش از همه دیرتر شارژ بشه عادیه و نشون ضعف سونیه بنظر شما؟ یا میخواد عمرشون بیشتر باشه؟

behnamranjbar

خخخخ…نیم ساعت منظورت ۱ ساعت تا ۱ ساعت و نیم؟
همش تعصب…بابا بکاهید ازین تعصب.سونی سلطانه شارژدهیه…ولی افتضاحه تو شارژ شدن…منی که تو محل کارم هستم ترجیح میدم گوشیم سریعتر شارژ بشه.در ضمن حرفه سونیم که ادعا بودو بس…من به عینه تو زد۲ دیدم.روزی ۱بار رو لازم داشت هربار ۳ساعت و نیم…
البته بماند که پایدارترین رام اونم ماله ویتنام با اندروید ۴٫۴٫۲ رو فلش زده بودم که حداقل روزی ۱بار شارژ بخواد.از ۵٫۱٫۱ و امکانات گذشتم سره باتری

master

پس تکنولوژی شارژ سریع یه نکته منفی حساب میشه!
احتملا کم فروشی سونی در مورد شارژر و هدفون هم به خاطر مشتری مداری بوده و به نفع مشتری!!
خیلی دوست دارم بدونم دروغ و ادعای سونی در مورد دوام ۲ روزه باتری رو چطور میخوای توجیه کنی؟!
وقتی گفته میشه باتری ۲ روز دوام میاره یعنی هرکاری هم بکنی میتونه دوام دو روزه رو تضمین کنه! ولی وقتی گفته بشه تحت شرایط خاصی تا ۲ روز هم دوام خواهد داشت یعنی با استفاده حداقلی از گوشی میشه تا دو روز هم انتظار داشت.احتملا ادعای سونی رو یادتون هست نه؟

SONY 1946

Master جان،تکنولوژی کوالکوم یه نکته منفی نیست ولی اینو در نظر بگیرید که شارژ سریع برای مواقع ضروری هست و استفاده طولانی مدت مسلما بر روی باتری تاثیر منفی داره، شاید شما که سامسونگ دارین شارژ سریع براتون مهمه که باید گوشیت روزی دو بار بزنی به شارژ و نیاز داری باتریت سریع شارژ بشه :good:
اما ما حاضریم باتری نیم ساعت دیرتر شارژ بشه و دوام فوق العاده داشته باشه :whistle:

riofarina

در تایید حرف مستر عزیز یه نگا به این هندزفری lg v10 بندازین تا بدونین کیفیت و زیبایی هندزفری یعنی چی!!!
http://www.gsmarena.com/lg_v10-pictures-7606.php
در ضمن خیلی وقتا پیش میاد صبح از خواب پاشی ببینی گوشیت و شارژ نذاشتی!این موقع میتونی تا صبحونه بخوری حداقل ۵۰ در صد شارژ بکنی.
ولی با سونی حتما باید شارژرتو با خودت ببری حالا تصور کن شغلت طوری باشه نشه شارژر برد !ان موقع دیگه …
در حقیقت بعد اینکه سونی شارژر سریع گذاشت تو جعبش تازه فن های سونی میان میگن :اینم از این تنها ایراد سونی برطرف شد!!!!
خخخخ اونم تنها ایراد!!!!!!!!!!!!مثل سنسور اثر انگشت

bvb

خخخخ خوشم میاد ترولای سونی توی هر شرایطی نقطه ضعف سونیو تبدیل به نقطه قوت میکنن!!!! آقا تو رو خدا دیگه از این وی۱۰ عکس نزارین میبینمش دست و پام میلرزه از یه طرفم دلم نمیاد جی۴ رد کنم عذاب دارم میکشم نزارین دیگه

Dontbon

آقای عطایی میشه بگید این شارژر ها روی Xperia Z3 Plus Dual هم جواب میدن یا نه!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

riofarina

سونی هر چقدر تو شارژدهی خوبه همون قدر تو شارژ شدن بده.
البته دوتاشم مهمه ولی مسلما شارژدهی مهمتره.
و اینکه این کار سونی که شارژر سریع و توش نمیذاره و باید با این قیمت جداگانه خریده بشه توجیه پذیر نیست. :negative:

Ari khan

فعلا که تو شارژدهی هم خوبه نیست… :negative:

riofarina

در مقایسه با سامسونگ بده ولی در مقایسه با باقی برندها فعلا بهتره.البته با توجه به حجم باتری.

shahinhhh

باتریش خوب نیست ۱۴ ساعت وبگردی بده کاکو نوت ۵ ۱۰ ساعت وبگردی میکنه که نوت ۵ هم باید با z5 premium مقایسه شه

Ali.R

تو با گوشیت فقط وبگردی میکنی؟

shahinhhh

آره

shahinhhh

آهنگم گوش میدم

bvb

آخه شما ترولای سونی چرا تا بحث باتری زد۵ میشه فقط میگین وبگردی مگه فقط وبگردی مهمه؟؟ به شخصه یک سوم از استفاده روزانم با گوشیم وبگردیه نه همش پس دیگه تا بحث میشه فقط وبگردیو نیارین وسط البته از بعضی از ترولای سونی بعید نیست که الان بگن ما فقط وبگردی میکنیم احتمالا معزز الان بگه من فقط برای وبگردی گوشی میخرم؟؟!! B-)

Hoseyn Zx

اینو ببینید حتما تست گرما بین نوت ۵ و اچ تی سی ام ۹ وگلکسی اس ۶ اج و زد ۳ پلاس و زد ۵:
https://youtu.be/_zX8vJT8xDs

زد ۳ پلاس و زد ۵ از همه بیشتر داغ میکنن! :rose:

bvb

مگه میشه؟؟!! جی اس ام بنده خدا الکی نزده بود داغ و خوشمزه این ترولای سونی انقد جو گرفتن ضدش

bvb

تو رو خدا دیگه زیر پست من لینک اکسپرین نزارید آخه یارو نمیاد جنس خودشو بد نشون بده اونموقع شما توقع دارید کسی به این اکسپرین اعتماد کنه؟؟ شاهین الان کانال یوتیوب این ویدئو رو چک کردم کانال خیلی معتبریه این روشش هم چون همه گوشیا تو شرایط یکسانن از نرم افزارای بنجمارک گیری بهتر و مطمئن تره شما اگه میتونی یه ویدئو از منبعی با چنین اعتباری بزار که این جوری مقایسشون کرده باشه ضمنا صفحه زد۵ ببینین از ام ۹ هم ضعیفتره این بهترین صفحه نمایش دنیا بود؟؟(از نظر ترولای سونی) ولی از کیفیت اچ تی سی غافل نشین سونی هیچوقت بهش نمیرسه

shahinhhh

عزیزم چند بار ویدیو تست دمای z5 رو براتون بذارم بعد بنچمارک گیری

shahinhhh

BVB ترول به کسی میگن که پست راجب شارژ دهی باشه یه نفر بیاد از گرمای گوشی حرف بزنه که هیییییچ ربطی به پست نداره

shahinhhh

درضمن تو بررسی تخصصی ترنجی دیجیاتو زومیت همشون گفتن داغ شدنش کملا طبیعی کم شایعه چرت پرت درس کنید :negative:http://video.xperian.ir/بنچمارک-و-تست-حرارت-اکسپریا-z5

shahinhhh

خوشم میاد یه نکته منفی پیدا میکنید حمله میکنید پست هارو به هم میریزید معلومه Z5 خی

shahinhhh

خوشم میاد یه نکته منفی پیدا میکنید حمله میکنید پست هارو به هم میریزید معلومه Z5 خیلی سلطانه که اینجوری. بهش حمله میکنید مدت زمان شارژ شدن چیزیه که شرکت‌ها برای سرپوش گذاشتن برای عملکرد شارژدهی قرار میدن من دلیل محافظه کاریه سونیو نمی دونم ولی شاید دلیلی داره شدت جریانو نمی بره بالا :rose:

امین

داداش میخای کامنت بدی اول فکراتو بکن بعد همه مطالب رو تو یک پست تایپ کن نه اینکه ۵ تا پست پشت هم بزاری :rose:

Moazez

چقدر ترول زیاد شده جدیدن تو سایت. اونیکی اومده میگه صفحه نمایش ۹۳۰ از z3 بهتره.خخخخ پسر خوب z3 همونیه که نوت۵ هم جلوش کم میاره تو صفحه نمایش. بابات برات هواوی هم میخرید الان سایتو بهم زده بودی با هواویت. حالا یه ۹۳۰ عهد ساسانی داری دیگه سایتو بهم نریز. من خودم به شخصه هیچ مشکلی با دیر شارژ شدن ندارم والان z3 خودم ۲٫۵ ساعته شارژ میشه. شب موقع خواب فقط میزنم به شارژ ۸ ساعتم طول بکشه برام مهم نیست چون خوابم و متوجه نمیشم. مهم اینه صبح تا شب از گوشی کار میکشم و آخر شب میزنمش به شارژ. عمرا گوشی پیدا بشه که صبح تا شب کمتر از دوبار به شارژر احتیاج پیدا کنه. فعلا که بهترین گوشی اندرویدی امسال از نظر باتری z5 هست و هنوز سونی سلطانه. حالا سال دیگه با s820 فاصله خیلی بیشترم میشه. سامسونگو بقیه اگه خیلی تو باتری استادن یکاری کنن گوشیاشون منفجر نشه.

..::SADEQ::..

نمایشگر با کنتراست ۳ رقمی زد۳ مقابل کنتراست بی نهایت ایمولید و کنتراست ۱۵۰۰ تایی الجی و اچ تی سی و ایفون شده بهترین نمایشگر؟؟؟
دمای کلوین فوق العاده بالای اونو هم حتما میگی سلیقه ای هست نه ضعف…

دقت رنگ بیش از حد خطا هم از قابلیت هاشه لابد…
سفید =ابی کمرنگ
مشکی= خاکستری
سبز سیر= سبز روشن
برین تو سایت های بررسی تخصصی پنل ها و ببینید که مضخرف ترین نمایشگر ها مال سونی بخصوص زد۳ هست…

کنتراست از ۱۵۰۰ توی زد۱ اومده ۹۸۰ توی زد۵ … من اینو کجای دلم بذارم!؟

بعد هواوی از ۹۰۰ میاد روی ۱۵۰۰ این یعنی افتضاح و فاجعه برای سونیه پر ادعا

Moazez

عجب. پس اینا چیه؟!!!
این لینک مقایسه صفحه نمایش z3+ و s6.
https://toranji.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-6-%d8%a7%d8%ac-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7/

این لینک مقایسه z3 و نوت۴٫
https://toranji.ir/samsung-galaxy-note-4-vs-sony-xperia-z3-amoled-vs-lcd-test-screen/
حالا اینا به کنار این عکسا چی میگن پس؟!!!
http://s3.picofile.com/file/8210464668/DSC_0061.JPG

http://s6.picofile.com/file/8210463092/DSC_0057.JPG

http://s6.picofile.com/file/8193203276/tmp_4152_20150112_1437071083798579.jpg

http://s6.picofile.com/file/8193203742/tmp_4152_20150112_1438141601860367.jpg

http://s3.picofile.com/file/8193203934/tmp_4152_20150112_143825838354977.jpg

http://s6.picofile.com/file/8190979018/tmp_28942_IMG_20150514_WA0004_2141779523.jpg
حالا اینا بازم به کنار سامسونگ هروقت تونست این ایراد صفحه نمایششو برطرف کنه تازه میشه جزو اعداد.
http://s3.picofile.com/file/8207314992/tmp_7355_DSC_0914628741142.JPG
در مورد دوربینم شنیدید سامسونگ در مقابل z5 زانو زده و تصمیم گرفته از سونی سنسور z5 بخره؟!! مگه طبق ادعای شما نوت۵ و s6 بهتر نبودن؟!! خب سامسونگ عقلش کمه از همون سنسورا دوباره استفاده نمیکنه؟!!

..::SADEQ::..

نمایشگر با کنتراست ۳ رقمی زد۳ مقابل کنتراست بی نهایت ایمولید و کنتراست ۱۵۰۰ تایی الجی و اچ تی سی و ایفون شده بهترین نمایشگر؟؟؟
دمای کلوین فوق العاده بالای اونو هم حتما میگی سلیقه ای هست نه ضعف…

دقت رنگ بیش از حد خطا هم از قابلیت هاشه لابد…
سفید =ابی کمرنگ
مشکی= خاکستری
سبز سیر= سبز روشن
برین تو سایت های بررسی تخصصی پنل ها و ببینید که مضخرف ترین نمایشگر ها مال سونی بخصوص زد۳ هست…

کنتراست از ۱۵۰۰ توی زد۱ اومده ۹۸۰ توی زد۵ … من اینو کجای دلم بذارم!؟

بعد هواوی از ۹۰۰ میاد روی ۱۵۰۰ این یعنی افتضاح و فاجعه برای سونیه پر ادعا

Ari khan

میگن ترولی همینه دیگه….زد۵ سلطان باتریه؟؟؟؟نوت۵ و اس۶ اج پلاس و ایفون ۶پلاس بوقن پس؟؟؟؟
به جهلت ادامه بده و خوش باش :scratch:

..::SADEQ::..

فن سونی هستن دیگه…فن گونی کی منطق داشته که الان داشته باشن؟؟؟ والا باطری های بهتری هم هستن مثل سری اس و نوت سامسونگ.. اونا هیچی نیستم برا سونیا خخخخخ بعد ۷ساعت پخش فیلم زد۵ بهترینه…

..::SADEQ::..

فن سونی هستن دیگه…فن گونی کی منطق داشته که الان داشته باشن؟؟؟ والا باطری های بهتری هم هستن مثل سری اس و نوت سامسونگ.. اونا هیچی نیستن برا سونیا خخخخخ بعد ۷ساعت پخش فیلم زد۵ بهترینه…

Moazez

من گفتم گوشی نگفتم فبلت. فبلت هنوز z5premium مونده

bvb

خخخخخ معزز آره اصلن از نظر تو زد۱ هم از نت۵ بهتره اسپیکر زد۳ از ام۹ بهتره!!! سونی zl عکساش با لومیا ۹۵۰ برابری میکنه!!! و…ِِ همه اینام درسته البته از نظر خودت ۹۳۰ صفحش خیلی خیلی خیلی بهتره حالا تو خودتو بکشی هم صورت مسئله همینه حوصله بحث درباره سامسونگم ندارم ولی سامسونگ فقط توی سفید از سونی کم میاره که تو فقط توی اون عکسا تاکیدت رو اون بوده و گرنه صفحه سونی ابدن حریف صفحه سامسونگ و خیلیای دیگه نمیشه کیه که ندونه ضمنا جدولو یادته زد۵ از آخر اول بود اونموقع زد۳ از نت۵ بهتره؟؟ باشد که به راه راست هدایت شوی آمین

Moazez

منکه نظرتو نمیخونم برای چی زیر نظر من جفنگیات مینویسی؟!!!

bvb

خخخخخ عجب نظر منو نمیخونی؟؟ من بودم که گفتم ۹۳۰ از زد۳ بهتره صفحش!!!! شاید اشتباهی خوندی؟؟؟خخخخخ هر چند چرت و پرتاتو چون هیچوقت نمیتونی ثابت کن معلومه اینجوری باید بپیچونی

Moazez

همینجوری چشمم خورد وگرنه میدونم چه ترولی هستی. من برای چی میخ در سنگ بزنم؟!! میخ آهنی تو سنگ نمیره گل پسر. حرفای درست تو مغزت نمیره.واسه چی باید جفنگیاتتو بخونم؟!!

bvb

این یکیرو هم چشمت خورد؟؟؟ خخخخ اون حکایت کسی که خودشو بخواب زده و میخ و سنگ و اینا همه برازنده خودتن همه ی کاربرای این به نظرم میدونن اینو

Mohammad Ghasemi

مغازه دارا همه ریختن تو این پست بازاریابی میکنن برا سامسونگ عجب مردومونی هسیم ما ایرانیا که برای هزارتومن سود روی فروش گوشی سامسونگ چه کارا که نمیکنیمو چه دروغایی که نمیگیم البته با توجه به بحث پرداخت یارانه و سبد کالا و کشته شدن ایرانیا زیر دستو پا انتظار بیشتری هم نمیشه داشت از این ملت

Nfs

دوستان یکم ارومتر جوری به این پست و سونی حمله ور شدید انگار زامبی ها

..::SADEQ::..

مقایسه کاملا امانوری و بصری و غیر حرفه ای تو یه محیط ساده رو میاری پای بررسی های وبسایت های متخصص تو زمینه پنل تو محیط کاملا حرفه ای و ازمایشگاهی اخه؟؟؟؟؟

فن گونی و اینقدر اماتور؟؟؟ خوبه منم همچین مقایسه هایی جهت له شدن زد۵ مقابل پرچمدارای قدیمی شرکت ها بیارم؟؟؟؟ توی زومیت که دیدی خودت..نیازی به لینک نیس همه دیدن ایفون شد اول و لومیای بازنشسته شد دوم و سامسونک سوم…اگه قراربه این مقایسه های اماتوری باشه که سونی اسهال گرفته توی دوربین..امتیاز دوربینش توی Dxo قسمت عکاسی برابر با اس۶ یعنی ۸۸ شده و نمره فبلمبرداریشم بدون احتساب لرزشگیر ۵ نمره از اس۶ پایین تر میشه که… برو یه نگاهی بنداز به چارت همین سایت معتبر و بیین..

Moazez

آها یعنی تو آزمایشگاه این اختلاف فاحش در صفحه نمایش عوض میشه و سامسونگ بهتر میشه؟!!! عجب منطقی. فقط از آزمایشگاه نگو که منظورت دیسپلی میت جیره خواره. همه میدونن این عکسهایی که من گذاشتم و این مقایسه ای که از ترنجی گذاشتم خیلی معتبرتره از خیلی سایتها. در مورد دوربینم هیچی نمیگیم فقط اینو میپرسم اگه dxo اشتباه میگه z5 از s6 بهتره و اگه z5 از نظر تو امثال تو بهتر از s6 نیست خود سامسونگ عقلش کمه داره التماس سونی میکنه تا سنسور z5 بهش بفروشه؟!! پس این حرکت سامسونگ نشون میده هم z5 بهتر از s6 هست و هم dxo داره درست میگه. نمیخوای بگی تو از سامسونگ بیشتر میفهمی که!!!

..::SADEQ::..

نظر بالاییم خطاب به دوست عزیزمون مهندس معزز بودش.. ☺

نتونستم ریپلای کنم…
راسی چرا نظراتم دوبار دوبار ثبت شده!؟

Mr.MJ

اقای عطایی ی سوال دارم میخاسم ببینم خانواده Z2 و Z3 اصلا از شارژ سریع پشتیبانی نمیکنن،پس چجوری با این شارژر Z3c شارژ شده؟
و ی خواهش دیگه اگه میشه خودتون ی زحمتی بکشین Z5 رو با شارژ سریع شارژ کنید ببینیم اون چقدر طول میکشه

shahinhhh

بچه ها حریف معزز نمیشید سعی نکنید

Mostafa

کسی که خوابه میشه بیدار کرد ولی…
برا همین بنده هیچ وقت با معزز و معزز ها در سایت های مختلف بحث نمیکنم

Moazez

عحب. جرأت بحث کردن با منو ندارید چون اطلاعاتم در مورد همه چیز تو دنیا کامله

امین

کلا از نظر برادر معزز سونی با اختلاف از تمام برند ها بهتره.
به نظرش سونی هیچ عیبی نداره ولی بقیه برند ها پر از عیب و ایراد هستن.
فقط سونی به منافع مشتری فک میکنه بقیه فقط میخان مشتری رو سرکیسه کنن.
خلاصه مطلب استاد معزز معتقده همه برند ها آشغال هستن فقط و فقط سونی خوبه.
=======================================================
خوب به نظرتون همچین آدمی اصلا فهم و منطق داره که بخوایم باهاش بحث کنیم !؟
بجز ۴ تا ترول بی مصرف که همیشه لایکش میکنن هیچکس قبولش نداره هیچکس.

Moazez

تو در حدی نیستی که اسم منو به زبون بیاری در مورد من نظر بدی

امین

خخخخخخخخ
حرفم انقد سنگین بود بهت فشار اومد داداش گلم!؟ :))))
حقیقت تلخه برادر.
:rose:

Moazez

خخخخ دمت گرم داداش. کلا منکه جایی باشم امثال این ترولها جرات نمیکنن جیک بزنن،چه برسه حریف بشن

امین

خخخخخخخ
خواب دیدی خیره
شما ترول کده زدی و داری تدریس میکنی، خودت خبر نداری برادر :)))

Mohammad_Javad

آقا دارید z3 رو با گوشی های s6 edge و ۶s اپل مقایسه میکنید؟
بنظرم بهتره یه نگاهی به قیمتا بکنید
مگه خر مغذمونو گاز گرفته بریم یکو خورده ای بدیم اس سیکس یا دو سه تومن بدیم اپل بخریم وقتی میتونیم با نهصد تومن گوشی ای بخریم که خدایی از نظر من کاربردش از اونا بهتره و شارژدهی فوق العادش که من بیشتر فقط اهنگ میکنم و تلگرام هر یک ساعتو ربع که باش آهنگ گوش میدم دو درصد از باتریش کم میشه شماها فک کنم با گوشی کشتی میگیرید که یه روزه باتریشو تموم میکنید من تاحالا شده سه روزم گوشیمو به شارژ نزدم حالا چی میشه ۳ ساعت بکشه شارژ شه؟
الانم دارم با z3 کامنت مینویسم
میان این گوشی نهصد تومنی رو با گوشی های ملیونی v10 ، s6 edge ،apple 6 مقایسه میکنن خخخخخخ
طرفدارا سونی بکوبونن لایک :yahoo: :heart: :good:

farhadmajlesi

هرچی هست شارژ خیلی خوب نگه می داره تمام کاربرای شارژ سریع سامسونگ از همکارای خودم میگن شارژ سریع میزنن سریعم خالی میکنه بی برو برگرد
من که به ژاپنیا اعتقاد دارم چین میزنه ولی فناوری سونی ژاپنیه حرفم نداره این که دو تا گوشیا بزاری کنار هم بعد سلیقه ای بگی این مثلا صفحه نمایشش بهتره که نقد فنی نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)