حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوپه مفهومی یاماها از جنس فیبرکربن

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

با شنیدن نام یاماها، انتظار معرفی موتورسیکلت را باید داشت و نه یک کوپه لوکس! هر چند رانندگی با این ماشین دست کمی از راندن موتورسیکلت ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
یاماها با نمایش ماشین مفهومی خود در نمایشگاه توکیو نشان داد که در حال تغییر است. این ماشین کوچک و جذاب که از فیبرکربن و توسط گوردن مدری، طراح معروف مک لارن فرمول یک ساخته شده فقط ۷۵۰ کیلوگرم وزن دارد. کوپه ی یاماها دارای یک موتور کوچک سه سیلندری است که بین ۶۰ تا ۷۰ اسب بخار قدرت دارد و بر روی پلتفرم istream کربن ساخته شده که هم مستحکم است و هم سبک. با توجه به وزن کمش، تصور راندن موتور سیکلت های یاماها را خواهید داشت.

1

این ماشین دو نفره، ۳,۹ متر طول، ۱,۷۲ متر عرض و ۱,۱۷ متر ارتفاع دارد. از نکات بسیار جالب این کوپه می توان به چراغهای LEDخاص آن در جلو و عقب ماشین و همچنین تودوزی قهوه ای رنگ که جلوه خاصی به کابین داده است و البته نمایشگری که حس بودن در ماشینی مسابقه ای را می دهد، اشاره کرد.

2

نزدیکی جلو ماشین به زمین،وجود چندین هواکش در اطراف بدنه ماشین جلوه ی خاصی به آن داده است و البته از عقب ماشین نمی توان صحبتی نکرد چرا که ما را به یاد موتور سیکلت های اسپرتی می اندازد. با این تعریف ها اگر باز هم از دیدن این ماشین، هیجان زده نشده اید، باید بگویم شما یک عشق ماشین نیستید! هنوز یاماها اطلاعات فنی در باره ماشین مفهومی خود ارائه نداده است.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/yamaha-sports-ride-concept-is-a-four-wheel-carbon-fiber-sports-car-28412087/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

یاماها سلطان موتورسیکلت تو دنیاست ولی این ماشینش فوق العادست از نظر ظاهری

Sajjad

۷۰ اسب؟ مگه داریم؟ حالا هرچقدر هم سبک
اینا با چراغاشون چه جولانی میدن!

riofarina

همش ۷۰ تا؟اشتباه تایپی نیست؟
من یک عشق ماشینم ولی نسبت قدرت به وزن این درست مثل پرایده.اصلا هیجانزدم نکرد.
خب پرایدم ۸۰۰ کیلو وزن داره با ۶۵ تا اسب بخار.اینم یکم بهتر از پراید میشه!
طراحیشم که درسته کلا الهام گرفته ولی خوبه.
یاماها جز بهترینهای دنیا در موتور سیکلت هست ولی خودرو کار نیست.خودرو KTM خیلی خیلی بهتر از اینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....